• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Knock-Out: Horror (2011)

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Halloween ligt er ondertussen al uit Boogeyman, wel even opletten

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

whatever, one can see their point.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

5-3 leuk filmpje hoor dat Dream Home, maar we moeten niet gaan overdrijven......

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

The Shining ver in een horror KO is overdrijven. Leuk filmpje inderdaad, maar of het nu zo geslaagd is als horrorwerk ... drie à vier scenes misschien?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Laatste uur is constante horror. Waanzinnige man jaagt met een bijl achter zijn vrouw en kind aan.... Nu is het wel zo dat de kortere versie iets meer horror georiënteerd is en de lange versie wat meer op de psychologische thriller kant leunt.

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

5-4

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Reinbo wrote:

5-3 leuk filmpje hoor dat Dream Home, maar we moeten niet gaan overdrijven......

Vind inderdaad the shining en The Thing ook overdreven, toch erg standaard horror die iedereen op zijn 12de al gezien heeft. Desalniettemin, laat het gewoon een tip zijn voor de tegenstemmers.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Reinbo wrote:

Laatste uur is constante horror. Waanzinnige man jaagt met een bijl achter zijn vrouw en kind aan

Veel dichter dan een gat in een deuropening komt hij echter niet. Tegenwoordig noemt met dat nog amper een thriller.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Boogeyman wrote:

(quote)

Vind inderdaad the shining en The Thing ook overdreven, toch erg standaard horror die iedereen op zijn 12de al gezien heeft. Desalniettemin, laat het gewoon een tip zijn voor de tegenstemmers.

Dat het standaard is slaat nergens op. Evenmin of iemand van 12 het wel of niet gezien heeft.

Ken zelf geen enkele film die zich (qua verhaal en kwaliteit) kan meten met The Thing of The Shining of er ergens op lijkt. Twee unieke meesterwerken en terechte klassiekers.

En Dream Home is in wezen toch ook niets anders dan de zoveelste urban slasher...... Gewoon een soort Eyes of a Stranger (1981) of American Psycho (2000) met een brokje David Lynch er door.

Onderhond wrote:

(quote)

Veel dichter dan een gat in een deuropening komt hij echter niet. .

Was dat wel gelukt, dan was de film wat kort geweest.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Njah, beperkte blik op het genre noem ik het. Daarbij speelt de leeftijd waarop je een film ziet natuurlijk wel een rol. Doel niet zozeer op jou maar het punt is duidelijk.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

5-5 kicke film maar kan niet tippen aan The Shining

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

6-5

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

7-5

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

7-6

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

7-7!

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

7-8 34 dwepers die een film in de finale stemmen. Hoe is het mogelijk...

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

En dan stem ik nog tegen ook. Blijkbaar zeer actief clubje.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

What's next? Ik zie het nog gebeuren dat bepaalde lieden Umfeld of Avalon een keer een finale in gaan stemmen.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Wanneer ging de KO Azië nu weer van start?

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

7-9

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Lord Flashheart wrote:

7-8 34 dwepers die een film in de finale stemmen. Hoe is het mogelijk...

Mja, ik heb Psycho en The Shining ook op 4* staan, had niet verwacht dat Dream Home daarvan zou gaan winnen (gaat nu ook niet van The Shining winnen), dus dan stem ik op de underdog. Hebben de mensen die Dream Home niet gezien hebben ook wel zelf wat uitgelokt..

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

Boogeyman wrote:

Toch jammer dat sommige mensen Dream Home gelijk afschrijven en uitkotsen ipv de film gewoon te gaan kijken.

Het is niet dat ik de film geen enkele kans wil geven, maar het is alleszins erg bizar te noemen dat een totaal obscuur werkje het zo ver schopt. Heeft trouwens niks met persoonlijke voorkeur te maken, als hier één of andere vergeten giallo in de halve finale stond vond ik dat ook vreemd.

Boogeyman wrote:

Njah, beperkte blik op het genre noem ik het. Daarbij speelt de leeftijd waarop je een film ziet natuurlijk wel een rol.

Hoezo beperkte blik op het genre, niemand ontkent hier toch dat Dream Home horror is? Dat wordt juist meer van de andere films beweerd. En The Shining, Halloween, etc. vond ik inderdaad leuk toen ik 12 was, maar nu kan ik ze nog veel beter waarderen (en niet gewoon uit jeugdsentiment!)

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

WhoKnowZ wrote:

Er wordt hier blijkbaar meer belang gehecht aan het "aanzien", dan de kwaliteit van een film.

Over de kwaliteit van The Fly durf ik nog geen eens te beginnen.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

7-10

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

yeyo wrote:

(quote)

Het is niet dat ik de film geen enkele kans wil geven, maar het is alleszins erg bizar te noemen dat een totaal obscuur werkje het zo ver schopt.

Er zijn ook niet zo heel veel mensen die aan de KO meedoen maar daarvan zijn er wel een aantal die Dream Home al hebben gezien. Plus dat veel mensen misschien niet stemmen omdat ze één van de twee nog niet gezien hebben (hij is pas uit 2010) dat werkt dan door.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Onderhond wrote:

Grootste kwaliteit van [Rec] is dat Kurt Russell er niet inzit, daarnaast is die film ook gewoon spannend. In tegenstelling tot spannend toen ik 12 was.

Meest jammere van rec is dat de cameraman/ editor er niet als eerste er aan ging.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

mikey wrote:

Meest jammere van rec is dat de cameraman/ editor er niet als eerste er aan ging.

Was wel erg arty-farty geweest om een hele film te volgen vanuit het perspectief vanuit een stilliggende camera, maar ik ben wel voor. Wist niet dat jij zo progressief uit de hoek kon komen mikey!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Niet alleen arty maar ook felrealistisch. 2 vliegen!

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

@yeyo: Opvallend is het wel, maar om daar nou een hele klaagmuur mee vol te kriebelen .. Men zou juist blij moeten en hun er voordeel mee moeten doen om de film gewoon te kijken. Want voor mij is een KO puur om tips op te doen, niet om gewoon blind te stemmen op de beste film. En zeg nou zelf, mensen die enkel psycho en The shining hebben gezien (en op stemmen) kunnen zich toch moeilijk horrorliefhebber noemen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

8-10 om de jankerds te stangen natuurlijk

Threeohthree wrote:

Want voor mij is een KO puur om tips op te doen, niet om gewoon blind te stemmen op de beste film.

Jup

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.