• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Knock-Out: Horror (2011)

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

12-12 Mooi! Geen Aziatische zooi in de finale.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

12-13

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

13-13 je gaat toch niet zeggen dat The Shining een HORROR k.o wint

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Vreemde come back van The Shining. Zou toch een walk over moeten zijn.....

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

The Thing heeft toch allang gewonnen of ben ik nou gek?

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Finale was al beslist bij de stem van Querelle: 12-9

The Thing dus de winnaar! Mooi

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Pfoeh dan ben ik weer rustig . iig één van de grootste binnen het genre gewonnen, zowel qua regisseur als film zelf. Prima!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Yep

Querelle wrote:

12-9

Het ding dan maar

(afbeelding)

Het Ding

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Querelle wrote:

De voltallige gothic cinema is in iedergeval al heel snel gesneuvelt in deze K.O. ( en was in het begin al niet goed vertegenwoordigd) wel jammer.

Helemaal mee eens. Helaas blijven slashers (en aanverwante horror) de boventoon voeren en zodra er bovennatuurlijke zaken om de hoek komen kijken haakt men af. Ook de giallos deden het erg slecht.

The Thing vind ik trouwens maar een matige winnaar, maar ik ben allang blij dat het niet een of andere (Aziatische) slasher is geworden.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

The Shining is toch ook bovennatuurlijk.. nog wel je favoriete haunted house horror genre. En een giallo is ook slasher. Goeie winnaar trouwens.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Eigenaardige KO die sterk heeft aangetoond dat de smaken bij horrorfilms toch wel zeer uiteenliggend zijn. Het maakt het spel wel interessanter natuurlijk.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Blijft ook een van de tofste posters ooit:

(afbeelding)

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Jammer van de te late stemmen, maar een mooie winnaar. Twee van de beste horrors

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Een mooie winnaar

Alleen een beetje jammer dat de 3 andere overgebleven halve finalisten beter waren.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Als je van alien/ paranoia toestanden houdt, wil ik nog even reklame maken voor Invasion of the Body Snatchers van Philip Kaufman

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ga ik zo the Thing maar eens kijken. Ben benieuwd of die zo goed is als jullie zeggen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ga hem in deze dagen ook maar eens herzien, was ik toch al van plan.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

moviemafketel wrote:

Ga ik zo the Thing maar eens kijken. Ben benieuwd of die zo goed is als jullie zeggen.

Als je ook maar een beetje van sfeer houdt en goede sfx, dan is het al een must. Dus dat komt wel goed, lijkt me .

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

mikey wrote:

The Shining is toch ook bovennatuurlijk.. nog wel je favoriete haunted house horror genre. En een giallo is ook slasher. Goeie winnaar trouwens.

Klopt, alleen had The Shining weinig kans in de finale. Om onbegrijpelijke redenen zien veel mensen het hier niet als horror. Giallo is trouwens een heel breed genre waar ook Italiaanse politie/detective thrillers en zelfs enkele westerns onder worden gerekend. Giallo horror kan dus ook van alles zijn.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Weet ik, giallo is oorspronkelijk detective-achtig moordmysterie. Maar wanneer het horror wordt dan lijken ze toch erg op slashers. (Twitch of the death nerve, Cat in the Brain, Argento etc...).

Shining heeft deze K.O in het verleden wel eens gewonnen. Misschien meer dan 1X trouwens.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Lord Flashheart wrote:

alleen had The Shining weinig kans in de finale.

Daarom stond het uiteindelijk ook 13-13 ... je leeft soms een beetje in je eigen wereld heb ik het gevoel.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

mikey wrote:

Weet ik, giallo is oorspronkelijk detective-achtig moordmysterie. Maar wanneer het horror wordt dan lijken ze toch erg op slashers. (Twitch of the death nerve, Cat in the Brain, Argento etc...).

Shining heeft deze K.O in het verleden wel eens gewonnen. Misschien meer dan 1X trouwens.

in 2008 The Thing.. 2005 The Shining en 2006 Halloween. Als ik wiki mag geloven

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik zit ook te zoeken met de zoekfunctie.. maar ik kom er niet uit. Is er ergens een overzicht van winnaars van KO's

Ben wel benieuwd naar alle winnaars van vorige horror KO's

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

kijk op help (wiki) linksboven in het menu, daar staan ergens de KO resultaten is alleen niet meer bijgehouden zie ik

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Giallo is toch juist een heel beperkt genre? Italiaanse Slashers, westerns, actiefilms, zombiefilms enz. vallen daar juist niet onder

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

??? Italiaanse slashers geen giallo's. Leer ik wat nieuws.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Goed, bedoelde vooral die andere genres in reactie op LF

Giallo's en slashers liggen heel dicht bij elkaar.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2931 votes

Zal ik dan maar het spits af bijten om de organisator bedanken, cudos voor de organisatie WhoKnowZ!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Schandalig van ons allen om dit te vergeten, thanks WhoKnows!

En toch blij dat ik hierdoor wat sneller achter Dream Home ben aangegaan, dikke 4.5*

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2931 votes

Zag het.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.