- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror (2011)
Knock-Out: Horror (2011)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Typisch dat een hoop mensen hier liever kijkt naar een stemmenaantallen bij films dan dat ze het over kwaliteit zouden hebben.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Jij kent Wai Dor Lei Ah Yut Ho niet?!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Typisch dat een hoop mensen hier liever kijkt naar een stemmenaantallen bij films dan dat ze het over kwaliteit zouden hebben.
Leg mij dan maar eens uit op wel vlak Rec meer kwaliteit zou hebben dan The Thing. Moet nu al
of eigenlijk
Ben echt benieuwd.
(of doel je op iets anders?)
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik heb een paar recensies gelezen van dat Chinese ding en ik weer alweer genoeg. Een combinatie van extreem geweld en humor. Niets voor mij dus.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Stemde Dragon wel voor Halloween?
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
7-7 In mijn ogen de beste nog van de 4 resterende. Eerlijkheidshalve heb ik Wai Dor Lei Ah Yut Ho nog niet gezien, maar die moet toch straf uit de hoek komen om Halloween nog te verslaan.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Onderhond heeft het over Dream Home, omdat LF zei dat het belachelijk is dat een film met 34 stemmen zou winnen. Niet naar de stemmen kijken, maar naar de kwaliteit dus.
8-7
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Ik heb een paar recensies gelezen van dat Chinese ding en ik weer alweer genoeg. Een combinatie van extreem geweld en humor. Niets voor mij dus.
valt wel mee met die humor, in ieder geval geen doorgedraaide splatterfestijn humor als je dat dacht.
Waarom vind je Eden Lake trouwens zo goed. Had gezien de karakteristieken ook zomaar Lac d'Eden kunnen heten
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Lac d'Eden
+ 0.5* !
Leg mij dan maar eens uit op wel vlak Rec meer kwaliteit zou hebben dan The Thing. Moet nu al
of eigenlijk
Ben echt benieuwd.
Ik doelde op iets anders, los daarvan vind ik [Rec] inderdaad meer kwaliteit hebben dan The Thing. Grootste kwaliteit van [Rec] is dat Kurt Russell er niet inzit, daarnaast is die film ook gewoon spannend. In tegenstelling tot spannend toen ik 12 was.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
12-9
4 mooie halve finalisten!
9-7 The Fly eruit tegen Halloween??
Dat is toch niet zo verwonderlijk. Halloween heeft al een keer een horror knock out gewonnen en op MM gewoon veel meer aanzien dan The Fly. Echt belachelijk dat die film uberhaubt de kwartfinale heeft weten te halen.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
2-0
The Shining is de iets betere film maar Dream Home heeft zeer gave kills.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Dat is toch niet zo verwonderlijk. Halloween heeft al een keer een horror knock out gewonnen en op MM gewoon veel meer aanzien dan The Fly. Echt belachelijk dat die film uberhaubt de kwartfinale heeft weten te halen.
Er wordt hier blijkbaar meer belang gehecht aan het "aanzien", dan de kwaliteit van een film.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
5-2 geen slimme stem allicht, want zie uiteindelijk liever The Shining winnen dan The Thing.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Toch jammer dat sommige mensen Dream Home gelijk afschrijven en uitkotsen ipv de film gewoon te gaan kijken. Typeert wel een beetje de kortzichtigheid van de laatste 8, of zelfs 16. Maar goed Halloween zal ook een waardige winnaar zijn hoor, alleen zal het net als irreversible niet echt als een verassing komen.