- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror (2011)
Knock-Out: Horror (2011)
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
@ Gold. Zal je wel gelijk in hebben. Heb er een handje van om nieuwe woorden te verzinnen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vond het ook heel erg vreemd. Weinig genre liefhebbers denk ik op dit moment.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wat is er zo vreemd aan om [Rec] goed te vinden? Ook niet te vergelijken met The Thing, dus het ligt er maar net aan welk subgenre je meer ligt. Dat het een klassieker is, maakt me weinig uit.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik verschiet nergens meer van. Mijn topfavorieten Alien en The Exorcist lagen er al uit voor het spel goed en wel begonnen was. Horror is blijkbaar een rekbaar begrip in deze KO. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat is er zo vreemd aan om [Rec] goed te vinden?
Niemand die dat zegt, maar het verkiezen boven het horror meesterwerk van Carpenter vind ik wat vreemd. Rec is best een goed horrorwerkje maar hoort tegen The Thing geen contest te zijn. Voelt ook wat wranger omdat die battle opeens opnieuw moest. Nog vreemder dan die stemhertellingen bij verkiezingen in een dictatuur.
Denk voor de echte genreliefhebber, die niet te veel modern minded is zonder blikken of blozen voor the thing gaat. Het is soms wat moeilijk verkroppen dat velen vooral modern minded zijn
.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ach ja, ik vind [Rec] in elk geval een modern(!) meesterwerk
. Moet The Thing binnenkort wel eens een keer herzien want ik denk dat ik hem te laag heb beoordeeld destijds.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
7-10 wtf ja die hertelling, goed dat je het zegt Naomi. The Thing blijft het beste creature design (en uitvoering daarvan) hebben, dat kan ik nog 30 keer bekijken zonder aan verbazing in te leveren.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Ach ja, ik vind [Rec] in elk geval een modern(!) meesterwerk
. Moet The Thing binnenkort wel eens een keer herzien want ik denk dat ik hem te laag heb beoordeeld destijds.
Die kan ook zomaar een klassieker in de toekomst heten, vind het allebei topfilms op hun manier.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
4. Psycho (1960) - Wai Dor Lei Ah Yut Ho (2010)
beide met een psycho maar wat een uitersten na die 50 jaar 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
3-4 tssk zijn er nog steeds mensen die Dream Home niet hebben gezien? 
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Voelt ook wat wranger omdat de battle opeens opnieuw moest. Nog vreemder dan die stemhertellingen bij verkiezingen in een dictatuur.
Dus als er op 9 juni verkiezingen zijn op 8 juni maar alvast stemmen? Wordt een chaos. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dus als er op 9 juni verkiezingen zijn op 8 juni maar alvast stemmen? Wordt een chaos.
Uiteraard
. Blijft wel erg bespottelijk om dan bepaalde stemmen niet mee te nemen.