- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror (2011)
Knock-Out: Horror (2011)
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Volgende ronden mogen gerust door iemand anders geloot worden. Ik heb vanaf nu tot morgenmiddag geen toegang meer tot mijn pc. Lotingen kan je doen via http://www.random.org/lists/.
Graag ook de regels telkens vermelden:
Kwart-finale: 10 stemmen, 2 verschil
Halve-finale: 11 stemmen, 2 verschil
Finale: 12 stemmen, 2 verschil
12-uursregeling (exclusief nacht) van toepassing. Toelichting: dit geeft je het recht na 12 uur een nieuwe battle starten, zonder dat de huidige battle met het benodigde aantal stemmen is beëindigd. De uren vanaf 00.00u t.e.m. 06.00u tellen niet mee! Alle stemmen die tot de plaatsing van de volgende battle geplaatst zijn blijven wel geldig. Ook als de 12 uur reeds lang verstreken zijn.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
4-7 Het ziet er naar uit dat het clubje hun zin een keertje niet krijgt. Zie hier en daar ook al wat zure reacties verschijnen.
Nog even volhouden, dan wordt het een Carpenter - Kubrick finale met een beetje geluk. 
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
4-8!
LF: Niet getreurt, we hebben [Rec] nog!
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
5-9 moeilijk.. stilistische geeft de doorslag
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
yeyo
-
- 6351 messages
- 4614 votes
2-2 is die tweede horror? Ziet er meer een (erg bloederige) actiefilm uit.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Beide 4.5* en voor de 5e keer nu denk ik; het is een splatter flick 
2-3
yeyo
-
- 6351 messages
- 4614 votes
het is een splatter flick
Ik weet het niet. Heeft er misschien vooral mee te maken dat actiefilms steeds grafischer worden. Kill Bill is dan in principe ook horror, alleen minder uitzinnig. (vanwege het studiosysteem in Amerika)
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Nee Kill Bill is dan niet in principe horror, aangezien MGS aan de gang gaat met onmenselijke creaturen
. Levert wel grappig know-not stemmen op, Braindead en consorten de hemel in prijzen maar...
gecko
-
- 490 messages
- 1658 votes
Braindead en consorten de hemel in prijzen maar...
Dacht ik ook, maar die ligt er dan wel uit!
The world is a place full of mysteries! 
yeyo
-
- 6351 messages
- 4614 votes
Levert wel grappig know-not stemmen op, Braindead en consorten de hemel in prijzen maar...
Hmm ik hou eigenlijk niet van splatter. Uit fragmenten lijkt die Japanese film echter vooral rond vechtscènes te draaien, vandaar mijn opmerking. Dat know-not argument vind ik wel niet meer opgaan, het is hoe dan ook opmerkelijk dat een obscuur filmpje met nog geen 300 stemmen op IMDB zover is geraakt. Een universele klassieker vs. een curiosum voor selecte liefhebbers, lijkt me wel evident dat daar 'know-not' stemmen van komen.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Aanduidingen kloppen wel vaker niet, gewoon 'de schuld' van degene die hem toevoegt. Gewoon splatter, een lekker puberaal actiefilmpje zullen we maar zeggen.