• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.985 votes
Profile

Knock-out: persoonlijke top tien

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

6-4

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

7-4

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Twee beste van de overgebleven top 10s.

7-5

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

7-6

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Tonypulp wrote:

Ken 4 titel en er zit welgeteld 1 film tussen die ik WELLICHT OOIT nog eens zal willen zien. Enough said.

Tweede speranza?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Tonypulp wrote:

(quote)

Ken 4 titel en er zit welgeteld 1 film tussen die ik WELLICHT OOIT nog eens zal willen zien. Enough said.

Ignorance.... Maar we weten nu wel hoe relevant je stem/opmerking is. Wijsheid komt met de jaren zullen we maar denken.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Da's zo'n opmerking als "geld maakt niet gelukkig" voor arme mensen, toch ... ?

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Nomak wrote:

(quote)
Want die is beter dan de top 10 van alle andere deelnemers?

Ik snap werkelijk niets van dit soort berichten. En dan val ik jou absoluut niet aan, ik pik toevallig jouw bericht eruit om op te reageren.

Nee, van de overgebleven 8, en ja dit is een subjectief bericht, maar dat zijn alle berichten. Moet toch iemand Reinbo een beetje tegengas geven.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

:Y Anders wordt het hier maar een saaie boel.

Onderhond wrote:

Da's zo'n opmerking als "geld maakt niet gelukkig" voor arme mensen, toch ... ?

Geen idee, mijn opmerking benaderd de situatie juist positief. Maar iemand die 6 van de 4 films niet kent is natuurlijk een Know Not Turbo.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

8-6

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

chevy93 wrote:

(quote)
Tweede speranza?

Hoef niet eens te weten waar deze onzin op slaat .

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Waarschijnlijk omdat je zogezegd niet weet waarop je stemt.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Dan kan ik dat totaal niet serieus nemen want ik weet precies wat ik van die Westerns kan verwachten en zelfde geldt voor Idi i Smotri waar ik al het één en ander van heb gezien. Maar hun kennen mijn inzicht blijkbaar beter Prima! En dan is Chevy fucking hypocriet, wel op mijn top10 stemde terwijl hij daar ook niet alles van heeft gezien

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Maar hij maakte er ook geen badinerende opmerking over....

En trek eens een lekkere zondag ochtend of middag uit voor Idi I Smotri of C'era, wellicht dat ze je toch zullen bevallen. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il is overigens een heel ander soort film dan C'era.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Inderdaad hele andere film, stukken beter ook wat mij betreft. Een tweede keer C'era pas ik ook voor, zal mijn stem weinig goed doen denk ik.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Buono, il Brutto, il Cattivo, Il is overigens een heel ander soort film dan C'era.

Maar je kunt onmogelijk stellen dat het geen Westerns zijn, dat betekent Cowboys, (voor mij) walgelijke soundtrack (wel bekend mee overigens) en ga zo maar door. Nee, ik pas. Dan maar bevooroordeeld, mijn zondagmiddagen (ik slaap graag héél lang uit) ga ik er niet voor opofferen.

Maar hij maakte er ook geen badinerende opmerking over....

So Door op de ander te stemmen bestempel je 'm als 'de-mindere' terwijl je er niets van weet. Dat 'ie er dan niks bij opmerkt betekent nog niet dat het daardoor meer serieus te nemen is, zo'n stem.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

(quote)

Maar je kunt onmogelijk stellen dat het geen Westerns zijn, dat betekent Cowboys, (voor mij) walgelijke soundtrack (wel bekend mee overigens) en ga zo maar door.

Ik beide films komen geen cowboys voor...... maar gangsters en boevenpak. Soundtrack is wel bj beide films van Ennio Morricone, als dat je niet aanstaat heb je pech.

jeroentjuhhhhh wrote:

So Door op de ander te stemmen bestempel je 'm als 'de-mindere' terwijl je er niets van weet. Dat 'ie er dan niks bij opmerkt betekent nog niet dat het daardoor meer serieus te nemen is, zo'n stem.

Daarom gaf ik ook aan:

Reinbo wrote:

Maar we weten nu wel hoe relevant je stem/opmerking is.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Wannabe toughguys (die blikken met die close-ups...ugh) met hoeden dan Kan mij 't schelen hoe ze heten, oersaaie setting...that's it.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Als je niet van cowboytjes houdt dan kan je C'era en Buono etc gewoon links laten liggen. Beiden een ware martelgang die geen vergelijk kent.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Reinbo wrote:

Daarom gaf ik ook aan:

(quote)

I know maar het gaat vooral om het feit dat uitgerekend meneer Chevy om de hoek komt met z'n Speranza opmerking terwijl hij er zelf aan mee doet Hou niet van hypocrieten.

Dat m'n stem niet zo relevant is als die van iemand die ze alle 10 heeft gezien, uiteraard, maar dat ik er weinig van weet alvorens ik stem is ook uit de lucht gegrepen . Anders zou ik zoiets ook niet opmerken.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Tonypulp wrote:

Wannabe toughguys (die blikken met die close-ups...ugh) met hoeden dan Kan mij 't schelen hoe ze heten, oersaaie setting...that's it.

Beetje zoals een jongen en zijn baas op een vlot in een meer, of een paar peuters met een wollen huisdier als buurman. Of iets saai is of niet zit 'm nog altijd in de uitwerking, niet in de setting. Maar als je niets hebt met de muziek van Ennio moet je het maar niet proberen. Ik ben zelf iemand die dingen graag zelf echt uit probeert voordat ik een oordeel geef. heeft vaak genoeg toch positief uitgepakt.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Ik zou blij zijn als er een Top 10 wint waar geen western in staat, dan is mijn missie geslaagd.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

(quote)

I know maar het gaat vooral om het feit dat uitgerekend meneer Chevy om de hoek komt met z'n Speranza opmerking terwijl hij er zelf aan mee doet Hou niet van hypocrieten.

Dat m'n stem niet zo relevant is als die van iemand die ze alle 10 heeft gezien, uiteraard, maar dat ik er weinig van weet alvorens ik stem is ook uit de lucht gegrepen . Anders zou ik zoiets ook niet opmerken.

Je blijft een Know Not Turbo

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

maxcomthrilla wrote:

Ik zou blij zijn als er een Top 10 wint waar geen western in staat, dan is mijn missie geslaagd.

Toch gek die afkeer tegen een heel genre? Indiaans bloed?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Beetje zoals een jongen en zijn baas op een vlot in een meer, of een paar peuters met een wollen huisdier als buurman. Of iets saai is of niet zit 'm nog altijd in de uitwerking, niet in de setting. Maar als je niets hebt met de muziek van Ennio moet je het maar niet proberen. Ik ben zelf iemand die dingen graag zelf echt uit probeert voordat ik een oordeel geef. heeft vaak genoeg toch positief uitgepakt.

Doe ik ook constant maar niet met Westerns daar zijn er al standaard té opzichtige frustraties, dan zou ik m'n gezond verstand tekort doen om alsnog m'n vrije middag ermee te verdoen Dat jij dat graag doet, prima, maar niet iedereen martelt zichzelf af en toe graag.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Waarom al die westerns over een kam scheren. El Topo is toch niet te vergelijken met Unforgiven, The Proposition, Young Guns, Dead Man, High Plains Drifter, Sukiyaki Western Django of Wild Bunch. Allemaal totaal ander soort films.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Tijdsbeeld bevalt me niet, heb he-le-maal niets met films die zich afspelen in vroegere tijden. Alles wat jaren 20/30 aandoet of dus daarvoor. Bah, gewoon niet m'n ding. Als ik 't zie krijg ik al jeuk, de manier van praten, de kleding, de muziek.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

9-6

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nou, dat lijkt me iets dat met de jaren nog wel eens bij kan trekken. Sommige allergieën genezen uit zichzelf. Kwestie van een goede weerstand.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.