- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: persoonlijke top tien
Knock-out: persoonlijke top tien
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
9-4. Eens met Reinbo (betreffende de bovenstaande discussie).
En wat maken jaartallen uit? Is het verplicht om een oudere film in je Top10 te hebben?
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
9-4. Eens met Reinbo (betreffende de bovenstaande discussie).
Belachelijk.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Geeft wel aan dat je uit een groter domein put, als je enkel hele moderne films in je top 10 hebt geeft dat toch een beeld van een beperktere smaak. Iets wat niet gestaafd wordt als ik naar al je 5* films kijk, dan krijg ik een veel breder beeld.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Geeft wel aan dat je uit een groter domein put, als je enkel hele moderne films in je top 10 hebt geeft dat toch een beeld van een beperktere smaak.
In mijn 5.0* lijst zijn er best wat oudere films te vinden. Ze zijn alleen te 'min' om een plaats te hebben in mijn Top10. Komt enkel doordat deze films beter zijn en niet door het jaartal.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
In mijn 5.0* lijst zijn er best wat oudere films te vinden. Ze zijn alleen te 'min' om een plaats te hebben in mijn Top10. Komt enkel doordat deze films beter zijn en niet door het jaartal.
Dat kan wel zo zijn, maar ik beoordeel je top 10 en die geeft een beeld dat jij vooral moderne films goed vind, dat vind ik eenzijdig. Daarnaast vind ik het gros van de films niet erg goed.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
11-6 mag inmiddels wel zo'n beetje winnen
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Dat kan wel zo zijn, maar ik beoordeel je top 10 en die geeft een beeld dat jij vooral moderne films goed vind, dat vind ik eenzijdig. Daarnaast vind ik het gros van de films niet erg goed.
En enkel mainstream films vind je dus niet eenzijdig?
3. http://www.moviemeter.nl/user/10353 - http://www.moviemeter.nl/user/110932
Twee minsten die er nog inzitten, elk vijf onvoldoendes.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ja wel, maar welke van de overgebleven top 10's heeft dat? Verder is mainstream niet iets dat mee weegt, kijk meer naar tijdsspanne, genre en landen van herkomst. Of iets populair wordt of niet is niet iets dat intrinsiek in de film zit, maar ligt grotendeels aan de omstandigheden van release.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
4-2 beide niks aan, al kent de 1e nog lichtpuntjes!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
4-2 beide niks aan, al kent de 1e nog lichtpuntjes!
Misschien moet eens wat films uit die tweede gaan zien. je kent er vrijwel geen een. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
5-2 Top 10s of random selecties uit de algemene Top 50 ?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
5-2 Top 10s of random selecties uit de algemene Top 50 ?
Tja, die films komen natuurlijk niet zomaar bovendrijven... Kan je moeilijk de film(s) verwijten.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
mag inmiddels wel zo'n beetje winnen
Ik snap werkelijk niets van dit soort berichten. En dan val ik jou absoluut niet aan, ik pik toevallig jouw bericht eruit om op te reageren.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Tja, die films komen natuurlijk niet zomaar bovendrijven
voorbehouden aan brave middelmaat inderdaad.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ach, zou het gros van die titels als alles als behalve middelmatig willen bestempelen. Allemaal uitzonderlijke films met een hele eigen stijl en toonzetting. En A Clockwork Orange en Idi I Smotri als braaf of middelmatig afdoen getuigd van weinig realiteitsbesef. Maar dat jij niet van klassiekers houdt, maakt het nog niet eenzijdig Mr. Nobody en Idi I Smotri zijn alles behalve klassiekers.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Net zoals Madonna altijd zeer weld en origineel uit de hoek komt ... voor het gemiddelde huismusje.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Net zoals Madonna altijd zeer weld en origineel uit de hoek komt ... voor het gemiddelde huismusje.
Pak eens een geschiedenisboek. Bovendien is er nog steeds geen film die daar op lijkt.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Misschien moet eens wat films uit die tweede gaan zien. je kent er vrijwel geen een.
Ken 4 titel en er zit welgeteld 1 film tussen die ik WELLICHT OOIT
nog eens zal willen zien. Enough said.