• 178.405 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.203 votes
Profile

Knockout Filmposters 2010

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3093 votes

Onderhond wrote:

Net zoals dat met films in een KO gaat.

Rare discussie ja.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ok, ik vind het jammer, dat is alles. Wist niet dat er zoveel Aziatisch tussen zouden zitten als ik zelf niet zou inzenden. Dat is mijn "fout" dan helaas.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Is toch geen rare vraag om te stellen dat je niet op je eigen ingestuurde posters mag stemmen?

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3093 votes

Zoals je allicht al gemerkt had, was Chun Gwong Cha Sit in ieder geval geen inzending van Onderhond of mijzelf. Dus tja..

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Jammer dat je je van de domme houdt. Het barst van de Aziatische inzendingen. Komt niet van mij.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

Je hebt het prima opgezet hoor Onderhond, maar hoeveel posters zijn wel niet van jezelf? Zie echt zo ongelofelijk veel Aziatische langskomen,waar ik weer helemaal niks mee heb, maar een aantal hier standaard op stemmen. Maar goed, we gaan wel gewoon door dan.

Waarom zou je niet op een Aziatische poster stemmen als je die mooier vind? Of juist niet als je 'm niet mooi vind. Heb ook een paar van mijn eigen inzendingen eruit gestemd omdat ik de andere mooier vond. Samengevat. je moet gewoon stemmen op de poster die jij het mooist vindt. Staat verder los van afkomst of wie 'm heeft toegevoegd.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3093 votes

Goldenskull wrote:

(quote)

Bovendien waren nog niet eens de helft van mijn inzendingen Aziatisch, je ziet spoken.

Ik had je vraag al beantwoord, dus 'van de domme'?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Je zendt de posters in die je mooi vindt en is de kans groot dat je op je eigen poster stemt. Beetje spelbederf. Kan net de 7-6 elke keer opleveren, dat bedoel ik.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

Jammer dat je je van de domme houdt. Het barst van de Aziatische inzendingen. Komt niet van mij.

Er zijn ook heel veel Aziatische films. Als je dan klaagt zou ik zeggen dat de Afrikaanse film onder belicht is.

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Spelbederf

Het gaat hier toch om de poster, niet om de toevoeger?

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3093 votes

Pff, kerel, je snapt het echt niet hè. Ik denk dat ik me verder maar even afzijdig houd in deze plaatvoorhethoofd-discussie.

Een mooie poster heeft toch niks te maken met of een poster Aziatisch, Frans of Mozambieks is?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Het zijn precies de 3 mensen die bijna alles hebben ingezonden die het een vreemde vraag vinden dat je vooral op je eigen ingezonden posters zal stemmen. Als je dat niet doet staat het vaker 6-6 en kan een ander het bepalen. Nu zal het vaak door de instuurder bepaald worden bij 6-6, is toch geen plaat voor de kop?

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3093 votes

Ik denk niet dat op het eind van deze KO de toevoeger van de winnende poster zichzelf een schouderklopje gaat geven hoor..

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik heb er ook een stuk of 25 aangedragen, waarvan misschien 5 Aziatische. Ze maken daar gewoon ook mooie posters. Zie nog steeds het probleem niet. Welke posters mis je dan en waarom heb jij ze niet toegevoegd dan?

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Waarom zou de instuurder dan niet mogen bepalen welke er doorgaat? Hij stemt toch ook gewoon voor wat hij de mooiste poster vindt.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

Het zijn precies de 3 mensen die bijna alles hebben ingezonden die het een vreemde vraag vinden dat je vooral op je eigen ingezonden posters zal stemmen. Als je dat niet doet staat het vaker 6-6 en kan een ander het bepalen. Nu zal het vaak door de instuurder bepaald worden bij 6-6, is toch geen plaat voor de kop?

Ik heb bij The Thing mijn eigen inzending bij 6-6 er uit gestemd....

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ok Goldenskull, als je niet volwassen kan antwoorden gaan we gewoon door.

Het staat 6-3 geloof ik?

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

6-4 Ik snap de discussie niet. De toevoeger is niet de maker van de poster. Een bepaalde user kan dan wel stemmen als iemand anders de Aziatische posters instuurt, maar niet als dat zelf gebeurd; dat snijdt geen hout.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik vond mijn avatar bijvoorbeeld veel mooier dan het konijn waar ik tegen streed, maar ik mocht niet op mezelf stemmen.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

7-4

Wat een onzinnige discussie zeg, tuurlijk mag je op je eigen posters stemmen als je die mooier vindt dan de ander.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3093 votes

moviemafketel wrote:

Ok Goldenskull, als je niet volwassen kan antwoorden gaan we gewoon door.

Het staat 6-3 geloof ik?

Zo'n reactie is juist kinderachtig. Waarop moet ik nog meer antwoord geven dan? -.-

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

moviemafketel wrote:

Ik vond mijn avatar bijvoorbeeld veel mooier dan het konijn waar ik tegen streed, maar ik mocht niet op mezelf stemmen.

Omdat een avatar symbool staat voor jezelf. Een toegevoegde poster staat niet symbool voor iets van jezelf.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Een Avatar ben je 'zelf', de posters die je toevoegt staan toch veel verder van je af. Staat ook nergens bij wie ze toegevoegd heeft

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

1-0

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

1-1 2e

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Tevens kun je wel 512 posters zelf toevoegen en maar 1 avatar.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3093 votes

moviemafketel wrote:

Ah kijk daar zit het probleem, het zit hem nog steeds dwars..

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

1e

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.