• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.683 votes
Profile

Wie vind jij slechte acteurs?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Steven Seagal

Jean-Claude VanDamme

Arnol Schwarzenegger

Vin Diesel

Chris Tucker

Eddy Murphey

George Clooney

Jim Carrey

Martin Lawrence

Wesley Snipes

Ice Cube

Owen Wilson

Nicolas Cage (wisselvallig)

Michelle Rodriguez

Chris Cooper

Harisson Ford

Jackie Chan

Pierce Brosnan

Antonio Banderas

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2253 votes

Will Smith. De laatste paar jaar heeft 'ie wel laten zien dat hij op zich prima kan acteren (Pursuit Of dinges, in mindere mate I Am Legend), maar toch blijf ik altijd het idee hebben dat ik naar Will Smith kijk, en niet naar het personage dat hij speelt. Van alle rappers die denken dat ze kunnen acteren doet hij het overigens wel nog 't beste, daar niet van.

Bla

• 769 messages
  • 2146 votes

Wesley Snipes en Orlando Bloom.

yeyo

• 6351 messages
  • 4614 votes

- Denzel Washington, so shoot me

- Nicolas Cage wanneer hij als actieheld gecast wordt.

- Demi Moore

- Steve Carell

- Anthony Andersson

- Tom Hanks

- Tom Cruise

- Ice Cube (als je dat een acteur kunt noemen)

- Renée Zellweger

- Christopher Lambert

- Anne Heche

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

yeyo wrote:

- Denzel Washington, so shoot me

- Nicolas Cage wanneer hij als actieheld gecast wordt.

- Demi Moore

- Steve Carell

- Anthony Andersson

- Tom Hanks

- Tom Cruise

- Ice Cube (als je dat een acteur kunt noemen)

- Renée Zellweger

- Christopher Lambert

- Anne Heche

Christopher Lambert was ik nog even vergeten, inderdaad een heel irritante acteur.

Xx_se7en_xX

• 575 messages
  • 495 votes

JDSsmetje wrote:

Steven Seagal

Jean-Claude VanDamme

Arnol Schwarzenegger

Vin Diesel

Chris Tucker

Eddy Murphey

George Clooney

Jim Carrey

Martin Lawrence

Wesley Snipes

Ice Cube

Owen Wilson

Nicolas Cage (wisselvallig)

Michelle Rodriguez

Chris Cooper

Harisson Ford

Jackie Chan

Pierce Brosnan

Antonio Banderas

George Clooney?! Jim Carrey?! Harisson Ford?! Ach, het is kwestie van smaak en Jim Carrey snap ik nog wel een beetje. Hij is eigenlijk alleen super grappig. Maar slecht zijn ze niet.

Xx_se7en_xX

• 575 messages
  • 495 votes

Ik zat eigenlijk meer te denken aan:

- PARIS HILTON

- The Game

- Ice Cube

- Mariah Carey

- 50 cent

- Dr.Dre

- en bijna alle nederlandse acteurs en actrices

CenobiteNL wrote:

en die taartneuker uit american pie... [hoe heet die vent ook alweer ]

niet ff ritueel slachten

Haha! ja, ik ken die scene.

Xx_se7en_xX

• 575 messages
  • 495 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)

Neuh, Seagal rules!

Man: This is for you mothafucka!

Seagel: Don't be a big guy. What are you gonna shoot me for? Don't be a big guy like that. Be a nice guy, all right?!

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Xx_se7en_xX wrote:

(quote)

George Clooney?! Jim Carrey?! Harisson Ford?! Ach, het is kwestie van smaak en Jim Carrey snap ik nog wel een beetje. Hij is eigenlijk alleen super grappig. Maar slecht zijn ze niet.

Dat is jou mening want behalve gekke bekken trekken kan Carrey niet zoveel,weet niet wat jij grappig noemt...

yeyo

• 6351 messages
  • 4614 votes

Xx_se7en_xX wrote:

- The Game

- Mariah Carey

- Dr.Dre

Kun je toch nauwelijks acteurs noemen, op een paar cameo's na acteren ze nauwelijks.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Luis Suárez

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Baggerman wrote:

Luis Suárez

!

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

MR APOCALYPSE wrote:

(quote)

Dat is jou mening want behalve gekke bekken trekken kan Carrey niet zoveel,weet niet wat jij grappig noemt...

Jim Carrey geen goed acteur? Kijk eternal sunshine of the spotless mind dan maar eens.

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2253 votes

Xx_se7en_xX wrote:

- en bijna alle nederlandse acteurs en actrices

Alle acteurs in SpangaS Maar eerlijk is eerlijk, het is dan ook wel meteen de meest hilarische serie op de Nederlandse televisie.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Xx_se7en_xX wrote:

(quote)

Ze kunnen wel goed acteren, maar IK zie ze niet graag spelen. In hun manier van doen dan ...

Xx_se7en_xX

• 575 messages
  • 495 votes

MR APOCALYPSE wrote:

(quote)

Ik zie zeker wel dat ie goed kan acteren. Waarschijnlijk ken je hem dan alleen maar van z'n komische films. Als dat zo is zal ik Eternal Sunshine, The Number 23 en The Truman Show maar eens kijken. Nou ja, de laatste is nog vrij grappig maar met 0 ''gekke bekken''.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Ook nog : Wesley Snipes

Iron Maiden

• 2650 messages
  • 7061 votes

doe normaal, die man kan het echt wel.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Iron Maiden wrote:

doe normaal, die man kan het echt wel.

Zoals ik al eerder in dit topic vermeld heb, er zijn vele acteurs die ik hier vernoem die niet slecht kunnen acteren (bv. Wesley Snipes) maar die ik gewoon irritant vind en niet leuk om naar te kijken. In het geval van Wesley Snipes is dat vaak het stoer gedrag enzo maar dat ligt dikwijls ook wel een beetje aan de films waarin hij speelt.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

In blade vind ik hem perfect. Maar kan JDS wel gelijk geven dat het over het algemeen een nogal irritante/simpele acteur is..

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Seagal ? VanDamme ? Schwarzenegger ? Chan ? Diesel ??? Murphy ????

Komaan, die mannen zijn toch gewoon geniaal ! Snipes vind ik ook niet slecht .

Ice Cube is/ was fantastisch als rapper ( vooral bij NWA ), maar zijn acteerkwaliteiten zijn nogal twijfelachtig. George Clooney en Jim Carey weten mij soms wel te bekoren. Moet je in de stemming voor zijn.

Vooral Banderas ( wiens don juan-look ondertussen toch al verjaart is ), Brosnan ( die in 'Mama Mia' bewijst dat hij beter is in toonladders aan flarden kwelen dan in de actieheld uit te hangen ) en Nicolas Cage ( met zijn gruwelijk monotone stem...brrr...) springen eruit.

En ja, types als Michelle Rodriguez, Jessica Alba,...wij mannen weten waarom ze die in een film laten meespelen !

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Orlando Bloom is een zwakke acteur.

Seagal en vanDamme-achtigen zijn natuurlijk geen goede karakter-acteurs, maar degelijk in hun eigen genre. Vin Diesel is wel echt een dramatische acteur. En Stallone heeft zo'n irritante stem, kan ik niet langer dan 5 minuten naar luisteren.

En van de humor-acteurs is Steve Martin heel irritant altijd.

Eddy Murphy vind ik nog wel redelijk grappig zo nu en dan.

Amerikanen hebben nou eenmaal geen humor, dus kunnen de acteurs er ook weinig aan doen dat de scripts niet grappig zijn.

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Stallone ???!!! Gewoon een van de geweldigste acteurs ooit ! Dat is bepaald bij wet.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

ASman wrote:

Stallone ???!!! Gewoon een van de geweldigste acteurs ooit ! Dat is bepaald bij wet.

Ken die wet niet

Geweldigste acteur ooit? Het is maar waar je de lat legt he??

Kennelijk jouw lievelings-acteur??

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Nee haha, natuurlijk niet de beste acteur ooit. Maar ik vind het gewoon altijd weer een genot hem op het scherm te zien, net zoals ik er altijd van geniet hoe een Schwarzenegger met zijn pure lompe kracht een heel netwerk van wereldheersers weet lam te leggen. Geweldig !

Daartegenover staan dan een Cage of een Brosnan die volgens de basisprincipes misschien beter kunnen acteren, maar die als actieheld gewoonweg weinig spiermassa en weinig attitude uitstralen.

Stalone is gewoon een brok testosteron en dat is als actiefiguur wel een pluspunt.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

ASman wrote:

Nee haha, natuurlijk niet de beste acteur ooit. Maar ik vind het gewoon altijd weer een genot hem op het scherm te zien, net zoals ik er altijd van geniet hoe een Schwarzenegger met zijn pure lompe kracht een heel netwerk van wereldheersers weet lam te leggen. Geweldig !

Daartegenover staan dan een Cage of een Brosnan die volgens de basisprincipes misschien beter kunnen acteren, maar die als actieheld gewoonweg weinig spiermassa en weinig attitude uitstralen.

Stalone is gewoon een brok testosteron en dat is als actiefiguur wel een pluspunt.

Ik heb hem ook beoordeeld als actiefiguur,maar dan nog irriteer ik me aan hem als acteur. Het gaat me er niet perse om dat hij geen moeilijke rollen kan spelen. Ieder zijn ding. Arnold Schwarzenegger zal ik altijd fan van blijven. Is nou eenmaal echt waar ik groot mee ben geworden. En Pierce Brosnan vind ik ook helemaal niks. Saaie acteur.

Cage bekijk ik per film. Hij heeft een aantal sterke rollen neergezet,maar ze lijken vaak wel erg op elkaar.

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Schwarzenegger

Cage was wel stek in bepaalde rollen, maar bij de rollen die hij moest spelen als actieheld ( Con Air en The Rock buiten beschouwing gelaten ) valt hij toch te licht uit .

Adentro

• 63 messages
  • 458 votes

Dit zullen veel mensen met niet in dank afnemen, maar ik vind die Russell Crowe zo vreselijk overgewaardeerd. Hij trekt 9 van de 10 keer gewoon hetzelfde hoofd. (En vrouwen die hem aantrekkelijk vinden, nou daar begrijp ik werkelijk helemaal niks van. Hou best van een bierbuikje bij een man, maar ´t kan te gek!)

En voordat jullie gaan roepen, ´En A Beautiful Mind´ dan? Die heb ik pas kortgeleden gezien en vond ik inderdaad een goede film met een goede acteerprestatie van Crowe, maar toch ook weer niet onvergetelijk.

Ik mijd die man liever

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

En The Insider dan?

Adentro

• 63 messages
  • 458 votes

Pastichio Rocker wrote:

En The Insider dan?

Lang geleden dat ik die heb gezien, dus ben bang dat ik daar niks zinnigs over kan zeggen. Moest hij voor die rol toen niet kilo's aankomen?

Ik weet nog wel dat ik de film goed vond, maar mijn mening over RC heeft hij toen niet bijgesteld.

Maar ik zal 'm nog eens kijken, misschien denk ik er nu anders over.

Staat Crowe wel op jouw favorietenlijst Pastichio?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.