• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.718 votes
Profile

Wie vind jij slechte acteurs?

Bridgetvh

• 34 messages
  • 227 votes

Nou als ik een film zie met in de hoofdrol een bepaalde acteur die ik niet kan uitstaan (bv Jim Carrey of Lesley Nielsen). Dan weet ik dat die die andere films van diezelfde acteur niet eens hoef te gaan zien? Die heb ik dan ook niet beoordeeld.

Mocht ik die film jaren later toch op tv zien met vrienden of familie (zal je juist zien bij bovengenoemde 2 voorbeelden, grote kans) dan kan het zijn dat ik alsnog een stem geef op die film.

Zal dan wel een 0.5 of 1 zijn....

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Bridgetvh wrote:

Nou als ik een film zie met in de hoofdrol een bepaalde acteur die ik niet kan uitstaan (bv Jim Carrey of Lesley Nielsen). Dan weet ik dat die die andere films van diezelfde acteur niet eens hoef te gaan zien? Die heb ik dan ook niet beoordeeld.

Jij velt een oordeel over een acteur na één film gezien te hebben? Slaat natuurlijk nergens op.

Als jij naar een restaurant gaat en je eet daar een bord spaghetti, en je vindt het niet lekker. Ga je ook maar meteen de volledige Italiaanse keuken veroordelen?

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Nederlanders (en Belgen wellicht ook) doen anders precies hetzelfde met moslims! Als er ééntje iets uitvreet dan moeten we ze allemaal maar de grens over bonjouren.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Was niet persoonlijk bedoeld..

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Linn wrote:

deus,kneus,seut allemaal hetzelfde toch? Als ik de band van Barman bedoelde had ik wel een hoofdletter gebruikt

Dat woord is hier (in Z-Limburg) ook in gebruik, in dezelfde betekenis.

AddictedToMovies

• 1780 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

Iedereen mag Steven Seagal slecht vinden. Maar het moet natuurlijk ergens op gebaseerd zijn. Ik ga het niet bij iedereen nakijken natuurlijk, dat heeft geen zin.

Maar zo een Tommykonijn heeft meer dan 1000 stemmen.

Dan zoek ik een aantal, ± 10 bekende titels van Steven Seagal in zijn stemmenlijst. En ik vind er geen enkele titel in terug.

Dan kan het zijn dat hij bewust niet stemt op films met deze acteur, maar dat betwijfel ik. Dan vraag ik me toch terecht af waarop zijn uitspraak gebaseerd is.

Als die lomperik op tv is, en ik zap er langs, dan waag ik altijd 10 minuutjes, maar dan heb ik wel weer genoeg van zijn acteerkunsten en zet 'm uit. En wonder boven wonder, ik heb minstens 1 film helemaal afgekeken (Under Siege), en nog op een andere gestemd maar die kan ik eigenlijk nauwelijks herinneren. Dus na veel 10 minuten stukjes Seagal + Under Siege, is mijn conclusie: hij is (één van) de slechtste acteur aller tijden.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Er schoot me weer een mormel van een actrice te binnen:

Lisa Kudrow

Wat een irritante huppeltut

en daardoor ook weer een hopeloos slecht acteur:

Matt LeBlanc

WAARDELOOS!!!!

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Vond ik ook, totdat ik haar (Kudrow dus) in The Wonderland Murders zag. LeBlanc moet zijn eerste goeie film nog maken.

AddictedToMovies

• 1780 messages
  • 0 votes

Baggerman wrote:

Er schoot me weer een mormel van een actrice te binnen:

Lisa Kudrow

Wat een irritante huppeltut

en daardoor ook weer een hopeloos slecht acteur:

Matt LeBlanc

WAARDELOOS!!!!

Je bent vast een groot Friends-fan.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

You

In Dare mo Shiranai verantwoordelijk voor het onuitstaanbaarste personage ooit.

Ik kots lekker mee:

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Nomak wrote:

Standaard antwoord om hier Steven Seagal te noemen.

Beetje anderen napraten.

Ik zeg Steven Segal omdat ik nog geen enkele film van hem heb gezien wat me boeide, ik zag ook dat er al een paar waren die ook Segal schreven maar de site is bedoeld om je eigen mening te geven. Dus zou ik geen andere napraten.. Bovendien, Segal is qua films bij mij nog nooit boven de 2,5* uitgekomen.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ga eerst eens wat films kijken van Steven Seagal vooraleer je zijn naam noemt.

Zoals ik al eerder zei, ik heb in je stemmenlijst gezocht naar een tiental titels en ik kon er geen vinden. En ik heb naar de bekendste titels gezocht.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Nomak wrote:

Maar zo een Tommykonijn heeft meer dan 1000 stemmen.

Dan zoek ik een aantal, ± 10 bekende titels van Steven Seagal in zijn stemmenlijst. En ik vind er geen enkele titel in terug.

Dan kan het zijn dat hij bewust niet stemt op films met deze acteur, maar dat betwijfel ik. Dan vraag ik me toch terecht af waarop zijn uitspraak gebaseerd is.

Ik heb inderdaad niet op al te veel films van Segal gestemd, maar er zaten er toch zeker wel een paar tussen hoor. Bovendien heb ik ook films van Segal halverwege afgezet..

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Nomak wrote:

Ga eerst eens wat films kijken van Steven Seagal vooraleer je zijn naam noemt.

Zoals ik al eerder zei, ik heb in je stemmenlijst gezocht naar een tiental titels en ik kon er geen vinden. En ik heb naar de bekendste titels gezocht.

Ik heb van Segal op de volgende films gestemd :

- Attack Force

- Black Down

- Executive Decision

- The Foreigner

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

AddictedToMovies wrote:

Je bent vast een groot Friends-fan.

Nou, Friends vond ik best wel grappig, hoor. Alleen Matt LeBlanc heb ik daarna nooit gezien in andersoortige rollen als Joey.

Lisa Kudrow vond ik ook in Friends al enorm irritant!

Iron Maiden

• 2650 messages
  • 7061 votes

tommykonijn wrote:

(quote)

- Attack Force

- Black Down

- Executive Decision

- The Foreigner

Hahaha, dat zijn ook werkelijk zijn slechtste film!

Huahahahaha, wat een kerel.

Kijk above the law, hard to kill, marked for death of out for justice.

Dan zal je zien dat het allemaal wel meevalt.

Huahahahaha!

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

tommykonijn wrote:

- Attack Force

- Black Down

- Executive Decision

- The Foreigner

Heb ik nog niet gezien, maar dat zijn ook titels die waarschijnlijk laag zouden scoren bij mij.

Echte aanraders zijn:

- Marked for Death

- Out for Justice

- Exit Wounds

- Above the Law

En nog enkele anderen.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Nomak wrote:

Heb ik nog niet gezien, maar dat zijn ook titels die waarchijnlijk laag zouden scoren bij mij.

Echte aanraders zijn:

- Marked for Death

- Out for Justice

- Exit Wounds

- Above the Law

En nog enkele anderen.

Nou, laten we het daar dan maar op houden. Als er een titel langs komt zal ik eens kijken , maar een favoriete acteur van mij zal het nooit worden.

Bridgetvh

• 34 messages
  • 227 votes

Nomak wrote:

(quote)

Jij velt een oordeel over een acteur na één film gezien te hebben? Slaat natuurlijk nergens op.

Als jij naar een restaurant gaat en je eet daar een bord spaghetti, en je vindt het niet lekker. Ga je ook maar meteen de volledige Italiaanse keuken veroordelen?

Ik baseer mijn oordeel niet alleen op één film, helaas komen genoemde voorbeelden zó vaak op TV dat ik er wel een mening over kan geven.

Als een bepaalde irritante acteur in een bijrol weer langs komt is niet zo erg, maar in een hoofdrol vermijd ik de film wel in de bioscoop, eventueel totdat hij op TV komt, dan kijk ik hem alsnog.

CenobiteNL

• 41 messages
  • 82 votes

heb niet echt snel een "hekel" aan acteurs..

maar kunnen we

will smith

eddie murphey

chris rock

en die taartneuker uit american pie... [hoe heet die vent ook alweer ]

niet ff ritueel slachten

Iron Maiden

• 2650 messages
  • 7061 votes

Zijn naam is Jason Biggs en hij is juist een topacteur!

Aapje81

• 2227 messages
  • 5186 votes

Gerard Butler, ik heb nu drie films van hem gezien en kan hem nog steeds niet uitstaan.

AddictedToMovies

• 1780 messages
  • 0 votes

Naast Seagal heb je ook nog eerste klas losers zoals Chris Rock, Ben Affleck en die ene Anakin uit Star Wars II/III (en uit I eigenlijk ook...).

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Joey van Friends

Sylvester Stallone

Ben Affleck

Jim Carrey

Chris Tucker

Jackie Chan

Orlando Bloom

Mariah Carey

The Rock

Brendan Fraser

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Mariah Carey, acteert die ook al?

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Ja in glitter

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Ik vergat josh hartnett

AddictedToMovies

• 1780 messages
  • 0 votes

MR APOCALYPSE wrote:

Joey van Friends

Sylvester Stallone

Ben Affleck

Jim Carrey

Chris Tucker

Jackie Chan

Orlando Bloom

Mariah Carey

The Rock

Brendan Fraser

Oja, hoe heb ik Orlando Bloom kunnen vergeten...

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Ik vind wel dat er bij sommige acteurs(ook die ik noem) minder op de acteer-prestaties gelet moet worden.

Een jet li of jackie chan streeft er niet naar om een oscar te winnen in een film a la the green mile of american beauty.

Die maken films die horen bij hun kwaliteiten.

The rock en Steven Seagal ook.

Pas als ze gaan proberen een film te maken waarbij het vooral gaat om acteren dan mag je ze afkraken,maar dat proberen ze amper.

Hier en daar zit er weleens in een zinloze aktie-film een scene waarin zo'n acteur dramatisch moet zijn maar dat is sporadisch en gelukkig maar!

AddictedToMovies

• 1780 messages
  • 0 votes

Ja, daar heb je grotendeels gelijk in, daarom kan ik Jackie Chan vaak nog wel wat waarderen voor de vermakelijke stunts, maar Seagal is 3x niks...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.