• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.253 votes
Profile

Meest onbevredigende einde

Schuco

• 105 messages
  • 0 votes

Gladiator, prachtige film, maar waarom moest hij (russell crowe) nou dood

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

Schuco wrote:
Gladiator, prachtige film, maar waarom moest hij (russell crowe) nou dood

hij gaat niet dood, er komt een sequel...

en waarom al die spoilertags? we zitten in de spoiler-thread !

melanie178

• 154 messages
  • 61 votes

Remi wrote:

Stephen King's It, dat einde heeft voor mij de hele film verpest, voor een groot deel

Hier sluit ik me helemaal bij aan, wat een vreselijk goedkoop en niet-creatief einde.....

het verpest de film gelukkig niet helemaal (ik vind "It" persoonlijk een toppertje) maar het had zeker geen kwaad gekund om een iets minder afgeraffeld einde te bedenken........

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

gondwana wrote:

(quote)

In dit topic kun je toch films tegenkomen die je niet kent? Er staat niet in de titel van het topic welke films er besproken worden dus kun je zomaar ongewenste spoilers tegenkomen. Dat is nooit leuk.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Bovendien gaat hij wel dood is juist mooi, wordt het tenminste in stijl afgerond. G 2 wordt overigens een prequel of een film met een andere hoofdpersoon.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

The Departed

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

Dat vind ik juist een prachtig einde; zeer ludiek, wat bij de film past.

bohica

• 254 messages
  • 307 votes

A.I. dat laatste stuk, nergens voor nodig!!

de film had een perfect einde op het moment dat dat robot jochie bevroor, terwijl hij de blauwe fee vond, maar nee Spielberg kan het weer niet laten om er ongeveer 20 liter pure ranja overheen te gieten, zo verschrikklelijk zoet

hetzelfde verhall met Minority Report, had een perfect einde toen Cruise onschuldig zelf slachtoffer van het systeem werd dat hij eerst blind volgde.

maar ja, ik houd zowiezo wel van een lekker zwartgallig einde

moviegirl2

• 315 messages
  • 310 votes

Elephant overduidelijk. Dat einde sloeg nergens op, de hele film eigenlijk niet helaas

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

Je kan toch moeilijk een ander einde plakken op een waargebeurd verhaal?

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Kan best. Maar noem het dan geen waargebeurd verhaal meer...

thomzi50

• 1991 messages
  • 2527 votes

lowhusky wrote:

Die van Arlington Road...

Vind dat juist een ijzersterk einde.

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

Gezien het begin en middenstuk van de film, is die van Signs ietwat teleurstellend, vanaf dat ze weten dat de aliens weer de planeet gaan verlaten.

moviegirl2

• 315 messages
  • 310 votes

gondwana wrote:
(quote)

Het zou echt hartstikke vergezocht zijn geweest als ie bleef leven!! dat ie dood gaat is juist het mooie, dat hij zich verenigd bij zijn vrouw en zoontje, dat hij de laatst wens van de keizer ten uitvoer wil brengen Als het niet zo zou eindigen, zou het net zo'n idee opleveren als bij The last samurai, waar men de fout heeft gemaakt dat ie wel in leven blijft
Ik vind dus dat Gladiator een prachtig einde heeft, t had niet beter/anders gekund!!!

RealMovieFan

• 96 messages
  • 19 votes

Arlington Road, meest onbevredigende einde als je het mij vraagt. Hier heb ik echt nog een week lang over na zitten denken.

Ook het einde van The Descent vond ik onbevredigend. Maar ook vooral flauw en onbenullig.

En Kruistocht in Spijkerbroek, maar dat einde was vooral dom, snel even afraffelen Dat die moeder eerst zo paniekerig doet over Dolf en als ie dan eindelijk terug is en z'n vriendinnetje wil ophalen uit het verleden zegt ze zoiets van: ohja nou ja goed maar wel goed opletten dan he Ik vond het einde van het boek veeeeeeeeel mooier.

jumbo4u2

• 88 messages
  • 157 votes

Ik heb niet alle berichten gelezen, maar War of the Worlds!!

Een best mooie en goede film maar het einde........

Geld was op of zo, of in het boek gaat het anders dus maar ff gauw ........

Absoluut waardeloos.

Hmmm...Ik kan niet meteen een film bedenken waarvan het einde me echt heel erg stoorde (ik stoor me niet snel aan dingen...)

Dan toch Lotr...Ik heb toen wel 10 keer gedacht: 'nu komt de aftiteling' maar ze bleven maar doorgaan.

En in My Own Private Idaho, misschien was het einde voor anderen wel ok, maar ik had liever duidelijkheid over wie er nu in die auto zat. Was het Scott, de broer van de hoofdpersoon, een dief,...?

SanniePannie

• 49 messages
  • 47 votes

ik vond het einde van de boogeyman toch wel tegenvallen, ik vond het de hele film best wel spannend en ook wel mysterieus omdat je niet echt wist wie of wat de boogeyman is, maar als je op het einde echt ziet hoe de boogeyman er nu uit ziet vind ik het helemaal verpest weg is de spanning dan en het leek toen eventjes op een neppe science-fiction film!
maar toch vond ik het een goede film (buite het einde)

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Nog eentje : The Virgin Suicides

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

300 stupide eind

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

de laatste planet of the apes. De originele had een geniale en het leek wel of de regiseur persee iets wou wat persee nog schokkender moest. Nogal mislukt imo.

Verklaar aub waarom 300 zon slecht einde heeft, ik snap het niet.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Martijnnn wrote:

de laatste planet of the apes. De originele had een geniale en het leek wel of de regiseur persee iets wou wat persee nog schokkender moest. Nogal mislukt imo.

Klopt, er was volgens mij gewoon geprobeerd om het einde een soort van 'grote verrassing' te geven. Misschien inderdaad best wel stom, maar kon er eigelijk wel om lachen

Ganesha

• 95 messages
  • 92 votes

Gizzmann wrote:

(quote)
Klopt, er was volgens mij gewoon geprobeerd om het einde een soort van 'grote verrassing' te geven. Misschien inderdaad best wel stom, maar kon er eigelijk wel om lachen

Ik heb het boek van Pierre Boule gelezen; en daar zat best wel een vergelijkbaar einde aan

Dus misschien baseren ze het gewoon op het boek (1963)?

arshad

• 127 messages
  • 556 votes

die van elk halloween films dan gaat micheal meyers dood en in een andere deel komt hij weer mysterieus tot leven dan kon hij net zo goed gewoon leven maar de meeste halloween films zijn goed hoor

Pascal A

• 213 messages
  • 0 votes

Déjà Vu

Door het einde van deze film klopt de rest ook niet meer.

De boot ontploft niet, dus had hij nooit in het senario gekomen om terug gestuurd te worden naar het verleden, en had hij ook nooit de ramp kunnen voorkomen !

Een Déjà Vu naar The Lakehouse.

Nohands

• 315 messages
  • 288 votes

The Prestige, beetje zonde van dat eind van verhaal, had anders gekend zonder fantasie.......

Miss Daisy

• 321 messages
  • 2291 votes

mission to mars

Goeie film tot het laatste half uut

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

The Departed

espe

• 6 messages
  • 3 votes

Zo'n beetje elke amerikaanse "heldenfilm" waarbij nadat ik weet niet hoeveel slachtoffers gevallen zijn door acties van gelegaliseerde massamoordenaars van het Rambo type, iedereen emotioneel wordt vanwege het doodgeschoten hondje en op de achtergrond het amerikaanse volkslied klinkt. Het ergste is nog, dat dit de realiteit volledig weerspiegelt!

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

The Game.

Wat een onzin was dat opeens, dat einde. Een deceptie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.