- Home
- Filmforum
- Film - Spoilers
- Meest onbevredigende einde
Meest onbevredigende einde
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
It, wat een kut einde zeg...!!!
Leg maar even uit dan, voor die ene keer dat je hem gezien hebt....
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Bespoor ik hier de eerste tekenen van een breuk tussen twee vrienden? 
Maar je kan het niet ontkennen U-96; It had gewoon een kuteinde...
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik vind e.g. van niet. Hoe raar het ook klinkt, It heeft voor mij veel waarde; dan geeft zoiets toch wel een 'klap' zeg maar, vooral van iemand die hem (volgens mij) niet eens gezien heeft...
Mr Wendal
-
- 47 messages
- 87 votes
Het einde van La dolce Vita was geen slecht einde maar het kwam voor mij veel te laat. Het had voor mij na een uur al klaar mogen zijn.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
U-96, je trekt je dingen veel te veel aan. Take it easy, kijk wat meer Lebowski enzo, dan komt het wel goed.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Titanic ... stel je voor hoe ongemeen hilarisch het had geweest als de boot niet gezonken zou zijn. Gemiste kans 
Verder zowat elke film met een einde dat je zonder de film te hebben gezien kan voorspellen. Teveel om op te noemen, maar een kleine greep uit het aanbod : Independance Day, eXistenZ, The Last Samurai, Star Wars (kies een nummertje), enz enz.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Titanic ... stel je voor hoe ongemeen hilarisch het had geweest als de boot niet gezonken zou zijn. Gemiste kans 
Het verhaal van de RMS Titanic is waargebeurd. Natuurlijk moet het schip dan wel zinken in de film.... 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Bah U-96 ... dat maakt de meeste films nu net zo saai. Live a little 
Nanda
-
- 7 messages
- 1 votes
resident evil. die heeft gewoon geen eind grrrr. zit je gespannen te kijken..opeens afgelopen :-S
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Dan blijft alleen die zgn. "lovestory" over... nee dank je.
Kyra
-
- 285 messages
- 93 votes
Mulholland Drive
En waar blijft dat tweede seizoen van Twin Peaks?
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
En waar blijft dat tweede seizoen van Twin Peaks?
kan je lang wachten 
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
het einde van minority report. Ik bedoel, het is best een aardige film, maar nadat de schoonvader van tom cruise zichzelf doodschiet had de film gewoon afgelopen moeten zijn. maar nee hoor, mister spielberg kan zich niet beheersen en alles moet nog even goedkomen. En dan ook echt alles, heus echt waar!!! pffff daar werd ik echt niet goed van!
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
kan je lang wachten 
laatste nieuws is nog steeds 10-9-2004. 't zal mij benieuwen
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3278 votes
het einde van minority report. Ik bedoel, het is best een aardige film, maar nadat de schoonvader van tom cruise zichzelf doodschiet had de film gewoon afgelopen moeten zijn. maar nee hoor, mister spielberg kan zich niet beheersen en alles moet nog even goedkomen. En dan ook echt alles, heus echt waar!!! pffff daar werd ik echt niet goed van!
Lees de berichten bij de film, dan zie je dat het einde dat alles juist extreem (ongeloofwaardig) goed is juist zo moet.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Einde wordt zeer matig tot slecht in beeld gebracht.
Had van mij ook iets anders mogen zijn dan een spin??
Maar de film en dus het einde wordt er zeker niet slechter op.
Er is al een topic voor, dacht ik, maar een heleboel films van Stephen King films heeft iets 'slechts' op het einde.
The Stand heeft ook zo'n vreemd einde.....
Kyra
-
- 285 messages
- 93 votes
The Return of the King heeft naar mijn mening een onbevredigend einde. Het gaat zo lang door. Ze hadden van mij apart mogen stoppen met de film nadat ze opgepikt waren van de vulkaan. Dat gedoe met dat bootje en die kindjes van Sam hadden ze weg mogen laten.
Verder was de film best goed. Bovendien was het einde niet hét ergste van alle films die er bestaan, maar toch redelijk irritant.
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Ik heb zo'n hekel aan films die ineens eindigen zonder dat het echt afgerond is. Ook zijn er veel sterke films met een zeer zwak einde. Waarvan je echt denkt: "Nou is dit het nou. Zonde van de film".
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Heb een lange tijd niet meer zo'n ontevreden gevoel gehad als bij Matrix Revolutions niet zo lang geleden. Ik vond de serie al flink downhill gaan, maar had gehoopt dat ze het einde van de derde film nog een beetje wat goed zouden maken. Niets is minder waar, jammer genoeg.
SSeagal
-
- 1866 messages
- 659 votes
The Return of the King heeft naar mijn mening een onbevredigend einde. Het gaat zo lang door. Ze hadden van mij apart mogen stoppen met de film nadat ze opgepikt waren van de vulkaan. Dat gedoe met dat bootje en die kindjes van Sam hadden ze weg mogen laten.
Verder was de film best goed. Bovendien was het einde niet hét ergste van alle films die er bestaan, maar toch redelijk irritant.
Daar kan ik me helemaal in vinden, wat werd dat einde eindeloos traag zeg, zat me op te vreten in de bios, zeker als je nog moet piesen......:D
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
Zo de Return of the king eindigt, dat hoort helemaal bij de film. Er zitten zo veel verhaallinen in, die moeten allemaal afgesloten worden. Ring vernietigd, Aragonrn wordt koning, Frodo peert hem naar de undying lands. En de allerlaatste scene (die waarbij iedereen in de bioscoop al begint te lopen (I really hate that) waarbij Sam met Rosie en de kiddo's hun huisje binnengaat, deurtje dicht, happy hobbit life continuos, verhaal ten einde. Mooi toch?!
De term onbevredigend kan ik niet echt snappen bij dit einde, langdradig, dat zou kunnen, ik moet ook zeggen, dat met die bootjes, dat duurt net iets te lang.
Het enige onbevredigende wat je eraan kunt vinden is dat de ring per ongeluk in het vuur belandt en dat er niet iemand sterk genoeg van geest is om hem echt te vernietigen. Maar ja, dit geeft wel weer aan waar het verhaal om gaat... En het is ook mooi om te zien (het is een mooi idee) dat de kracht van de ring het grootst is/wordt bij degene die hem heeft, naarmate het moment nadert dat diegene hem vernietigd.
jessemarieke
-
- 2 messages
- 0 votes
wij zijn twee studenten aan de kunstacademie en we doen onderzoek naar de film '2001 a space odessy'. We zijn op zoek naar jouw mening. Wat was je eerste indruk van de film toen je hem voor de eerste keer zag. Wat dacht je in eerste instantie dat de betekenis van de film was?
Ken je mensen of ben je zelf iemand die de film heeft gezien toen 'ie net uitkwam en wat voor indruk maakte de film op je?
reacties kun je sturen naar [email protected] of gewoon op dit forum.
alvast bedankt!
marieke&jesse
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik zou zeggen lees de berichten bij de film op de site.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Zo de Return of the king eindigt, dat hoort helemaal bij de film. Er zitten zo veel verhaallinen in, die moeten allemaal afgesloten worden. Ring vernietigd, Aragonrn wordt koning, Frodo peert hem naar de undying lands. En de allerlaatste scene (die waarbij iedereen in de bioscoop al begint te lopen (I really hate that) waarbij Sam met Rosie en de kiddo's hun huisje binnengaat, deurtje dicht, happy hobbit life continuos, verhaal ten einde. Mooi toch?!
De term onbevredigend kan ik niet echt snappen bij dit einde, langdradig, dat zou kunnen, ik moet ook zeggen, dat met die bootjes, dat duurt net iets te lang.
Het enige onbevredigende wat je eraan kunt vinden is dat de ring per ongeluk in het vuur belandt en dat er niet iemand sterk genoeg van geest is om hem echt te vernietigen. Maar ja, dit geeft wel weer aan waar het verhaal om gaat... En het is ook mooi om te zien (het is een mooi idee) dat de kracht van de ring het grootst is/wordt bij degene die hem heeft, naarmate het moment nadert dat diegene hem vernietigd.
van mij had het einde van Return of the King nog langer mogen worden. Zelfs nu zijn niet alle verhaallijnen afgerond. wachten op de extended edition.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5824 votes
van mij had het einde van Return of the King nog langer mogen worden.
braambes
-
- 559 messages
- 1356 votes
pearl harbor heeft pas een kotseinde, na de film die er nog net mee door kon, begint de verpleegster in het verhaal, eve, als ik me niet vergis, pro-amerikaanse bullshit uit te kramen,
the japanese strike hit us hard, but finally america grew stronger ... bla bla egt hilarisch.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Ik vind dit éen van de leukste berichtjes op MM 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat er nou zo grappig aan is hoor.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
De manier waarop Nick Kang zich uit, met daarbij jou reactie hierop.