• 177.901 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.024 votes
Profile

Cineville

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Niet bij mij om de hoek om te gaan checken, maar sowieso goed nieuws!

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Zat hier als Leidenaar al een tijdje op te hopen, heb hem gelijk besteld.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Iemand die weet of deze voor idfa voorstellingen te gebruiken is? Mochizuki Rokuro misschien?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Volgens mij is Cineville bij IDFA niet geldig.

Heb zelf geen ervaring, omdat ik El Sol del Membrillo moest laten schieten en het niet heb uitgetest.

Maar aangezien beavis over kosten van tickets (€10) sprak, ga ik ervan uit dat Cineville niet geldig is, zelfs geen korting.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Volgens mij is Cineville bij IDFA niet geldig.

Heb zelf geen ervaring, omdat ik El Sol del Membrillo moest laten schieten en het niet heb uitgetest.

Maar aangezien beavis over kosten van tickets (€10) sprak, ga ik ervan uit dat Cineville niet geldig is, zelfs geen korting.

Dat is jammer. Woerden Amsterdam kost geen kapitaal, maar het zou aanlokkelijker worden met Cineville toegang of iig korting. 10 euro is niet bepaald goedkoop. Hakt er lekker in.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Vanaf 8 april sluit LUX Nijmegen ook eindelijk aan bij Cineville! Het ontbreken van LUX hield me tot nu toe tegen, maar nu ga ik de pas ook zeker aanschaffen (en het valt nu meteen mooi samen met Imagine)

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Deze is écht te gek. Vangelis!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Maar hij slaat nergens op, tenminste net of de mensen met Cineville alleen Amerikaanse en Engelstalige films kijken... Juist niet lijkt me - de helft van die films is niet in een Cineville theater te zien (geweest). Hij duurt niet zo lang, dat scheelt weer. Die vorige twee waren ook al niks en bovendien (veel te) lang. Misschien zie ik ze gewoon (veel) te vaak.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

vriendin en ik vinden hem allebei erg leuk. Maar idd, we hebben hem nu een keer of 4-5 gezien. Misschien dat het wel gaat vervelen. En nee, het slaat niet zozeer ergens op. Maar ik houd wel van dit soort compilaties, moet ik zeggen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Cineville breidt uit naar De Lieve Vrouw Amersfoort | Cineville

Vanaf 5 november kunnen ook filmliefhebbers uit Amersfoort onbeperkt hun filmhonger stillen in eigen stad. Met de komst van De Lieve Vrouw staat het totaal aantal theaters in Cineville op 36.

Kwestie van tijd en dan is Cineville landelijk te gebruiken?

De Cineville-pas, die in 2009 werd geïntroduceerd, wordt nu gebruikt door ruim 17.000 filmliefhebbers.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het gaat nu wel erg snel: 20.000 Cinevillepashouders

kino dama

• 8 messages
  • 399 votes

I have seen two films last week with cineville pass, but they are not to be found here on the website. Would it be possible to have all films from Dutch art-houses presented on Moviemeter as well?

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Even in het Engels dan maar in het kader van de hulpvaardigheid:

sure it's possible, but they need to be added, kino dama...

You could put in a request for them to be added in the topic in the link above, since adding them yourself could prove difficult when depending on instructions in a foreign language.

Curious: what did you see with a Cineville pass that isn't already on MovieMeter? I rarely encounter omissions with those films.

kino dama

• 8 messages
  • 399 votes

I saw The Tales, Iranian film currently in cinema and David Bowie is..., documentary on David Bowie expo. It is also currently in cinema.

I feel quite handicapped by being illiterate in Dutch. I read, watch films and generally can engage in conversation in Dutch, but once I write it it would not be acceptable.

I tried adding two films but I had to copy paste the description from Eastern Neighbours film festival website but it did not work. Have to work on my Dutch or find willing person to correct my mess .

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

I'm sure you'll find people willing to lend you a hand. Just post the title in the topic and copy paste this sentence: "zou iemand deze toe kunnen voegen?" Normally someone volunteers

And always try the original title too, as you can see I the next post.

Ok, Nederlands weer

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Ghesse-ha (2014) -> Tales

kino dama

• 8 messages
  • 399 votes

John Milton wrote:

And always try the original title too, as you can see I the next post.

Ok, Nederlands weer

thnx

Bélon

• 1795 messages
  • 0 votes

Goed nieuws voor Cineville pashouders in Rotterdam

Kino Rotterdam komt bij Cineville | Cineville

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Dat had ik wel verwacht, want (sowieso) een van die jongens doet ook de Cineville filmquiz

Bélon

• 1795 messages
  • 0 votes

De site van Kino is live:

https://kinorotterdam.nl/

Zo te zien kan je vanaf 12 september komen kijken

Biosguru

• 1557 messages
  • 5096 votes

Forum Images Groningen doet per 3 november 2016 ook mee met Cineville:

Jieehaaa Groninger Forum ko...

Ik hoop dat VERA Zienema en http://www.rkzbios.nl/ uiteindelijk ook mee gaan doen.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik las het! Hadden ze dat 'in mijn tijd'maar gehad....

met Vera en RKZ erbij, ja! Dat zou wel geweldig zijn ja. En dan zeker de aanschaf waard!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

The Best of Cineville 2017 in Filmtheater 't Hoogt!

Zaal 1

10.00 uur The Square

13.00 uur Baby Driver

15.30 uur Moonlight

17.45 uur Dunkirk

20.00 uur Blade Runner 2049 (2D)

Zaal 2

10.15 uur Paterson

12.30 uur The Killing of a Sacred Deer

15.00 uur Manchester by the Sea

18.00 uur Get Out

20.15 uur American Honey

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ga zo vaak naar de film als je wil voor €19,95 per maand.

Cineville stimuleert goede voornemens en geeft je de eerste maand gratis.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Hebben jullie het nieuws omtrent MoviePass gevolgd, het equivalent van de Pathé Unlimited/Cineville in Amerika, maar dan voor 91% van alle bioscopen? Die prijzen blijven maar dalen.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Cineville

Nu tot 1 september gratis. Minimaal 4 maanden Abo.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Wanneer gaat Cineville Brabant veroveren?

Al 43 bioscopen participeren (landelijk) maar: Was men maar op Brabant... gaat qua cinema vooralsnog niet op!

Natlab Eindhoven

Verkadefabriek Den Bosch

Cinecitta Tilburg

Sluit je aan!!

Dr.Strangelove

• 332 messages
  • 3845 votes

Tja, Tilburg, Breda, Den Bosch en Eindhoven hebben naar alle waarschijnlijkheid een soort van conclaaf en doen daar niet aan mee omdat ze te krenterig zijn willen meer geld. Vooral de eigenaar van Cinecitta is wel zo!

Ik woon in Tilburg, maar ben sinds de opening van de nieuwe Cinecitta daar nog niet geweest. Ik heb een NS vrij weekend en een Cineville pas en ga dus in de weekenden naar de film in andere steden.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Nieuwsbrief:

Oké, we zullen 't maar meteen vertellen: de prijs van de Cinevillepas gaat binnenkort omhoog naar €21,- per maand. Nieuwe Cineville-leden zullen vanaf december deze prijs al gaan betalen. Als bestaande Cineviller geldt voor jou vanaf 1 januari het nieuwe tarief.
Heeft o.a. te maken met de BTW-verhoging vanaf 1 januari...

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Jammer, maar viel te verwachten

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.