- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Hoe vaak ben je dit jaar naar de bios geweest?
Hoe vaak ben je dit jaar naar de bios geweest?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Oei, al 2 keer dit jaar geweest, en op 4 Februari nog eens 3 keer. Da's een behoorlijke verbetering tov 2007 (echt maar een paar keer) 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ga zo door dan FK. 
Welke films ben je geweest? Misschien:'The Golden Compass'? of 'I'am Legend' of toch misschien 'Moordwijven'?
masterjar
-
- 92 messages
- 19 votes
ik zit ook altijd het liefst een paar rijen voor de achterste rij.hier is het nooit druk in de bios dus kan je altijd zelf je plek kiezen
ik ben dit jaar 1 keer geweest,nu nog 4 keer en dan heb ik het zelfde als vorig jaar,dat moet toch wel te halen wezen 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ga zo door dan FK. 
Welke films ben je geweest? Misschien:'The Golden Compass'? of 'I'am Legend' of toch misschien 'Moordwijven'?
haha Nee joh
Alles is Liefde en Stellet Licht zijn de huidige 2008 films 
I am not There, No country for other man en Margot at the Wedding komen er volgende week bij.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Vorig jaar één maal. Of was Zwartboek al in 2006 in de cinema? Damn, ik moet echt wat vaker heen.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Vorig jaar één maal. Of was Zwartboek al in 2006 in de cinema? Damn, ik moet echt wat vaker heen.
Kwam geloof ik in oktober of zo uit in 2006. 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
In 2007 ben ik naar 2 films geweest:
- Die Hard 4.0
- The Simpsons Movie
Dit jaar komen hopelijk veel leukere films uit.
masterjar
-
- 92 messages
- 19 votes
ik ben ook naar de simpsons geweest,droge humor
lekkere film om niet bij na te denken dat schikt mij wel 
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
ik heb nu een pasje gehaald om onbeperkt naar de film te gaan
voor de mensen die het nog niet weten,de etenswaren bij de bioscoop zijn nu voor de helft van de prijs,ik weet niet hoelang de actie duurt dat konden ze mij bij de bios ook niet vertellen ,het stond ook nergens aangegeven,maar natuurlijk alleen met je biospas,ik kwam erachter toen ik mijn pasje nog in mijn hand had toen ik mijn popcorn en sprite wou afrekenen,hahaha
leuke verassing
Blue Velvet
-
- 22 messages
- 10 votes
Minstens 4 keer in de week tot nu toe, ik leer van film kijken. Ik let op de details die mensen ontgaan, de manier waarop een scene in beeld gebracht wordt en al de daarbij aansluitende 'trivialiteiten'.
Daar draait het leven om, op het letten van de details.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Niet te veel letten op details, ik zou dat vooral doen als je de film
voor de 2e keer gaat bekijken.
Blue Velvet
-
- 22 messages
- 10 votes
Niet te veel letten op details, ik zou dat vooral doen als je de film
voor de 2e keer gaat bekijken.
Kan er niet aan doen, meestal volg ik het verhaal maar voor de helft en ben ik bezig met dingen in m'n hersenen aan het noteren. Niet dat ik m'n ideeën haal van andermans films, ik wil gewoon de visie van de regisseur snappen. Weet je wanneer dit pas echt interessant wordt? Bij van die 'onbegrijpelijk' lijkende films, dat is pas een uitdaging!
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Maar dan mis je dus de helft zoals je al zelf zegt!
Er zijn genoeg regiseurs die willen dat de kijker hun eigen
interpretatie aan de film geven.
Maar goed, ik begrijp jou""probleem".
Ik heb ooit zelf in een film gespeeld en na die periode ging ik het ook
van de camerastanden bekijken en omdat ik ook sommige scenes moest filmen.
Ik ben daar weer snel van af gestapt, want de filmbeleving wordt dan toch anders op mij overgebracht.
Ik heb het zelfde probleempje trouwens nog meer electronische muziek.
Ieder zijn probleem, lost zichzelf wel weer op 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ik denk dat mijn aantal films voor dit jaar op 15 zal liggen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Nu al 22 keer in 13 weken.
Ik zie op dit moment niet heel veel films, maar áls ik ze zie, dan is dat meestal in de bioscoop. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Een van mijn voornemens voor het jaar 2008 was dat ik meer films in de bioscoop ging kijken, en moet met schaamte toeveven dat ik er nog maar een gezien heb (juno) hoop dat er nog verandering in gaat komen...
NielsP
-
- 29 messages
- 205 votes
Ik ga eigenlijk redelijk weinig naar de bios, komt eigenlijk vooral omdat ik daar nooit echt een film echt heel relaxed kan zien, er is altijd wel een mannetje daar die overdreven lacht of overdreven enthousiast luid babbelt.
Ik kijk films liever thuis, relaxed in de zetel. En ik heb er geen problemen mee dat ik de films dan op DVD moet kopen, helemaal niet zelfs.
Jamaican
-
- 5 messages
- 0 votes
Dit jaar ben ik nog niet naar de bioscoop gegaan, heb er ook nog niet echt de tijd voor gehad. Maar net zoals NielsP kijk ik liever thuis naar een film. Af en toe koop ik eens een DVD maar ik ga vele keren films gaan huren.
Eny
-
- 213 messages
- 554 votes
Dit jaar al twee keer en in de zomer arschijnlijk nog vaker (nog doen)
Naar the Simpsons en No country for old men
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik ga eigenlijk redelijk weinig naar de bios, komt eigenlijk vooral omdat ik daar nooit echt een film echt heel relaxed kan zien, er is altijd wel een mannetje daar die overdreven lacht of overdreven enthousiast luid babbelt.
Ik kijk films liever thuis, relaxed in de zetel. En ik heb er geen problemen mee dat ik de films dan op DVD moet kopen, helemaal niet zelfs.
Precies! Niks zo fijn om een filmpje thuis te checken!
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
tot nu toe 21 keer
waaronder een keer of 4 met mijn zoontje en 4 keer in mijn uppie en de rest met mijn vriendin ,haha
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Op dit moment nog maar 1 keer.
I am Legend.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Maar liefst 33 keer. Ik werk in een filmhuis.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Oh, wat een mooie baan.
Zeker als je alle films gratis mag bezoeken. Zou ik ervoor moeten betalen dan had ik er hooguit 10 gezien.
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
met zo'n filmpas voor 18 euro per maand is het wel leuk
je kan gaan wanneer je wil en als ik tijd heb,ga ik zoveel ik kan