- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Hoe vaak ben je dit jaar naar de bios geweest?
Hoe vaak ben je dit jaar naar de bios geweest?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Shrek The Third
Pirates Of The Caribbean: At World's End
Harry Potter And The Order Of The Fenix
Transformers
Hairspray
Alles Is Liefde
Earth
I Am Legend
Vorig jaar viel het me tegen dat ik 7x was geweest, dit jaar (zelfs met vijf bioscoop bonnen!) nog steeds 7x.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
01. Saw 3
02. Apocalypto
03. Nacho Libre
04. Rocky Balboa
05. Lonely Hearts
06. Bobby
07. Little Children
08. The Pursuit of Happyness
09. Blood Diamond
10. Smokin' Aces
11. The Last King of Scotland
12. The Prestige
13. Miss Potter
14. Son Osmanli Yandim Ali
15. Night at the Museum
16. The Good Shepherd
17. Ernst, Bobbie en de Geslepen Onix
18. DOA : Dead or Alive
19. Tenacious D : The Pick of Destiny
20. Dreamgirls
21. Kicks
22. The Hitcher
23. Hannibal Rising
24. La Vie En Rose
25. Dennis P.
26. Norbit
27. 300
28. Ghost Rider
29. Mr Bean's Holiday
30. Hot Fuzz (2 keer)
31. Shooter
32. Wild Hogs
33. Perfect Stranger
34. Sunshine
35. Employee of the Month
36. Next
37. Epic Movie
38. Spiderman 3
39. The Reaping
40. Blades of Glory
41. THe Number 23
42. Pirates 3
43. Zodiac
44. Ocean's Thirteen
45. Shrek the Third
46. Live Free or Die Hard
47. Transformers
48. Harry Potter and the Order of the Phoenix
49. The Simpsons Movie
50. Rogue Assassin
51. Earth
Toch vreemd dat ik mét een Pathé unlimited kaart 49 films in een half jaar ga bekijken en zonder die kaart slechtst 2
.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
51 Films maar gezien in de bioscoop? Je doet je naam geen eer aan hoor. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik zie dat mensen vaak genoeg twee keer naar dezelfde film gaan. Wat bij mij de vraag opwekt; is een dvd kopen dan geen betere besteding van je geld? Natuurlijk is het uniek om een film in de bioscoop te beleven en kan een dvd kijken thuis daar niet aan tippen, maar twee keer naar dezelfde film in de bios is mij te gek...
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Waarom zou je de dvd kopen als je met je Pathe Unlimited gratis weet-ik-veel hoeveel keer naar dezelfde film kan gaan? 
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Slechts een 15tal keer naar de cinema, veel te duur vind ik al lang. Enkel spectakelfilms en festivals doe ik nog in de bios...
Demoniac
-
- 413 messages
- 1458 votes
An Inconvenient Truth (vrijkaartjes van mijn zusje)
Hairspray (zware tegenvaller)
dat was het alweer, dit jaar maar eens wat meer proberen te gaan, want in de bioscoop komt een film toch mooier over (vooral actie / thriller / horror)
Overgewicht
-
- 48 messages
- 38 votes
Ga eigenlijk nooit naar de bios, als ik is ga ga ik naar antwerpen maar dat is ook alweer een paar jaar geleden denk..
zit liever in me eigen bank..
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Afgelopen jaar 1x.. naar rush hour 3..
Wil vaker hoor.. maar die maten die ik heb houden vaak van andere films.. zie ik weinig.. of zijn blut

neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik zie dat mensen vaak genoeg twee keer naar dezelfde film gaan. Wat bij mij de vraag opwekt; is een dvd kopen dan geen betere besteding van je geld? Natuurlijk is het uniek om een film in de bioscoop te beleven en kan een dvd kijken thuis daar niet aan tippen, maar twee keer naar dezelfde film in de bios is mij te gek...
Op het witte doek een film bekijken is een zoals je al zegt uniek. Nou ja uniek... Eerder speciaal. Dat is het geld meer dan waard. Ik heb films op dvd waar ik gerust jaren later voor nog een bioscoop ervaring geld weer neer tellen. Voor jouw budget is het misschien te gek, maar het is allemaal niet zo moeilijk om in te zien waarom. Het liefst zou ik hele goede films ieder jaar weer in de bioscoop kunnen zien.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
111 keer, dieptepunt sinds jaren. Echt waar 
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Op het witte doek een film bekijken is een zoals je al zegt uniek. Nou ja uniek... Eerder speciaal. Dat is het geld meer dan waard. Ik heb films op dvd waar ik gerust jaren later voor nog een bioscoop ervaring geld weer neer tellen. Voor jouw budget is het misschien te gek, maar het is allemaal niet zo moeilijk om in te zien waarom. Het liefst zou ik hele goede films ieder jaar weer in de bioscoop kunnen zien.
En een Pathe Unlimited pasje bied uitkomst. Voor 17,50 onbeperkt naar de film per maand. Ga drie keer per maand en je hebt hem er al uit. Ideaal. Anders was het voor mij ook niet te betalen natuurlijk...
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Dit jaar nog niet, maar wil goed starten door dit weekend naar DAS LEBEN DER ANDEREN te gaan.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
HEEL WEINIG!!!
Ratatouille
Pirates of the Caribbean 3
Harry Potter 5
Mr. Woodcock
Ocean's Thirteen
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Mijn goede voornemens zijn dan ook om MEER naar de bios te gaan.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
111 keer, dieptepunt sinds jaren. Echt waar 
Dan verdwijnt de magie van een bioscoopbezoek wel.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Denk ik ook wel, het moet nog wel leuk blijven, als je 111 keer naar de bios gaat lijkt me het meer een verplichting worden om per week een paar keer te gaan.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Nooit last van gehad. Ieder bioscoop/filmhuis bezoek geeft nog altijd hetzelfde gevoel.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ook als je er zoveel heen gaat... 
Dat kan maar mij lijkt het wel wat saai...al hoewel...misschien toch wel leuk je moet er maar het geld voor hebben. 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Hoeveel films zie jij denk je per jaar bij elkaar, op wat voor manier dan ook? Dat zullen er vast ook wel meer dan 111 zelf. Dat wordt toch ook niet saai...
Film is tevens een van de dingen van waar ik voor leef en daarnaast is een groot scherm altijd nog de meest aangename manier om een film te zien. Overigens werk ik bij een filmhuis.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Zal zeker niet meer dan 10 keer zijn denk ik. Ben een echte thuiskijker wat film betreft. Ik wil daar al lang verandering in brengen, maar de bioscoop is echt schandalig duur.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Dit jaar nog maar 1 keer naar Moordwijven.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Zal zeker niet meer dan 10 keer zijn denk ik. Ben een echte thuiskijker wat film betreft. Ik wil daar al lang verandering in brengen, maar de bioscoop is echt schandalig duur.
€ 7,50 is niet heel duur maar als je heel vaak erheen wilt tsja...dan word het alsmaar duurder en duurder natuurlijk. 
masterjar
-
- 92 messages
- 19 votes
ik ben in 2008 al 1 keer geweest,naar saw iv ik ga niet zo vaak.Vorig jaar 4 of 5 keer geweest.kijk ook altijd thuis.bij ons is het duurder dan 7,50.en het eten en drinken is oook nooit zo goedkoop als in de winkel
maar dat moet je af en toe voor lief nemen.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
ik ben in 2008 al 1 keer geweest,naar saw iv ik ga niet zo vaak.Vorig jaar 4 of 5 keer geweest.kijk ook altijd thuis.bij ons is het duurder dan 7,50.en het eten en drinken is oook nooit zo goedkoop als in de winkel
maar dat moet je af en toe voor lief nemen.
Ik neem altijd eten en drinken mee. 
Gewoon naar binnen meesluipen die handel...
masterjar
-
- 92 messages
- 19 votes
bedankt voor de tip
volgens mij controleren ze dat toch niet 
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Dit jaar tot nu toe 8 x naar bios geweest. (zal met filmfestival flink oplopen)
Elizabeth: The Golden Age
American Gangster
3:10 To Yuma
Hitman
Keinohrhasen
Free Rainer
Berlin Am Meer
Vorne Ist Verdammt Weit Weg
en in totaal 37 films gezien, End at terwijl 2008 pas 22 dagen oud is 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
bedankt voor de tip
volgens mij controleren ze dat toch niet 
Mooi! 
Overigens vind ik het altijd wel belangrijk om een goed plekje te hebben bij de bioscoop daarom ga ik ook nooit echt helemaal achterin zitten...maar liever achterin dan voorin want dan krijg je zo'n pijn in je nek (denk ik)...heb nog nooit voor de 10e rij gezeten.