• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.253 votes
Profile

Hoe vaak ben je dit jaar naar de bios geweest?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Shrek The Third

Pirates Of The Caribbean: At World's End

Harry Potter And The Order Of The Fenix

Transformers

Hairspray

Alles Is Liefde

Earth

I Am Legend

Vorig jaar viel het me tegen dat ik 7x was geweest, dit jaar (zelfs met vijf bioscoop bonnen!) nog steeds 7x.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

01. Saw 3

02. Apocalypto

03. Nacho Libre

04. Rocky Balboa

05. Lonely Hearts

06. Bobby

07. Little Children

08. The Pursuit of Happyness

09. Blood Diamond

10. Smokin' Aces

11. The Last King of Scotland

12. The Prestige

13. Miss Potter

14. Son Osmanli Yandim Ali

15. Night at the Museum

16. The Good Shepherd

17. Ernst, Bobbie en de Geslepen Onix

18. DOA : Dead or Alive

19. Tenacious D : The Pick of Destiny

20. Dreamgirls

21. Kicks

22. The Hitcher

23. Hannibal Rising

24. La Vie En Rose

25. Dennis P.

26. Norbit

27. 300

28. Ghost Rider

29. Mr Bean's Holiday

30. Hot Fuzz (2 keer)

31. Shooter

32. Wild Hogs

33. Perfect Stranger

34. Sunshine

35. Employee of the Month

36. Next

37. Epic Movie

38. Spiderman 3

39. The Reaping

40. Blades of Glory

41. THe Number 23

42. Pirates 3

43. Zodiac

44. Ocean's Thirteen

45. Shrek the Third

46. Live Free or Die Hard

47. Transformers

48. Harry Potter and the Order of the Phoenix

49. The Simpsons Movie

50. Rogue Assassin

51. Earth

Toch vreemd dat ik mét een Pathé unlimited kaart 49 films in een half jaar ga bekijken en zonder die kaart slechtst 2 .

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

51 Films maar gezien in de bioscoop? Je doet je naam geen eer aan hoor.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik zie dat mensen vaak genoeg twee keer naar dezelfde film gaan. Wat bij mij de vraag opwekt; is een dvd kopen dan geen betere besteding van je geld? Natuurlijk is het uniek om een film in de bioscoop te beleven en kan een dvd kijken thuis daar niet aan tippen, maar twee keer naar dezelfde film in de bios is mij te gek...

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Waarom zou je de dvd kopen als je met je Pathe Unlimited gratis weet-ik-veel hoeveel keer naar dezelfde film kan gaan?

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

Slechts een 15tal keer naar de cinema, veel te duur vind ik al lang. Enkel spectakelfilms en festivals doe ik nog in de bios...

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

1keertje naar 300, dolle boel.

Demoniac

• 413 messages
  • 1458 votes

An Inconvenient Truth (vrijkaartjes van mijn zusje)

Hairspray (zware tegenvaller)

dat was het alweer, dit jaar maar eens wat meer proberen te gaan, want in de bioscoop komt een film toch mooier over (vooral actie / thriller / horror)

Ga eigenlijk nooit naar de bios, als ik is ga ga ik naar antwerpen maar dat is ook alweer een paar jaar geleden denk..

zit liever in me eigen bank..

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Afgelopen jaar 1x.. naar rush hour 3..

Wil vaker hoor.. maar die maten die ik heb houden vaak van andere films.. zie ik weinig.. of zijn blut

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ik zie dat mensen vaak genoeg twee keer naar dezelfde film gaan. Wat bij mij de vraag opwekt; is een dvd kopen dan geen betere besteding van je geld? Natuurlijk is het uniek om een film in de bioscoop te beleven en kan een dvd kijken thuis daar niet aan tippen, maar twee keer naar dezelfde film in de bios is mij te gek...

Op het witte doek een film bekijken is een zoals je al zegt uniek. Nou ja uniek... Eerder speciaal. Dat is het geld meer dan waard. Ik heb films op dvd waar ik gerust jaren later voor nog een bioscoop ervaring geld weer neer tellen. Voor jouw budget is het misschien te gek, maar het is allemaal niet zo moeilijk om in te zien waarom. Het liefst zou ik hele goede films ieder jaar weer in de bioscoop kunnen zien.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

111 keer, dieptepunt sinds jaren. Echt waar

gotti

• 14075 messages
  • 5884 votes

neo wrote:

(quote)

Op het witte doek een film bekijken is een zoals je al zegt uniek. Nou ja uniek... Eerder speciaal. Dat is het geld meer dan waard. Ik heb films op dvd waar ik gerust jaren later voor nog een bioscoop ervaring geld weer neer tellen. Voor jouw budget is het misschien te gek, maar het is allemaal niet zo moeilijk om in te zien waarom. Het liefst zou ik hele goede films ieder jaar weer in de bioscoop kunnen zien.

En een Pathe Unlimited pasje bied uitkomst. Voor 17,50 onbeperkt naar de film per maand. Ga drie keer per maand en je hebt hem er al uit. Ideaal. Anders was het voor mij ook niet te betalen natuurlijk...

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Dit jaar nog niet, maar wil goed starten door dit weekend naar DAS LEBEN DER ANDEREN te gaan.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

HEEL WEINIG!!!

Ratatouille

Pirates of the Caribbean 3

Harry Potter 5

Mr. Woodcock

Ocean's Thirteen

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Mijn goede voornemens zijn dan ook om MEER naar de bios te gaan.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

2007 was ik in totaal 60 keer geweest.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5742 votes

ROOSKY wrote:

111 keer, dieptepunt sinds jaren. Echt waar

Dan verdwijnt de magie van een bioscoopbezoek wel.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Denk ik ook wel, het moet nog wel leuk blijven, als je 111 keer naar de bios gaat lijkt me het meer een verplichting worden om per week een paar keer te gaan.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Nooit last van gehad. Ieder bioscoop/filmhuis bezoek geeft nog altijd hetzelfde gevoel.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ook als je er zoveel heen gaat...

Dat kan maar mij lijkt het wel wat saai...al hoewel...misschien toch wel leuk je moet er maar het geld voor hebben.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Hoeveel films zie jij denk je per jaar bij elkaar, op wat voor manier dan ook? Dat zullen er vast ook wel meer dan 111 zelf. Dat wordt toch ook niet saai...

Film is tevens een van de dingen van waar ik voor leef en daarnaast is een groot scherm altijd nog de meest aangename manier om een film te zien. Overigens werk ik bij een filmhuis.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Zal zeker niet meer dan 10 keer zijn denk ik. Ben een echte thuiskijker wat film betreft. Ik wil daar al lang verandering in brengen, maar de bioscoop is echt schandalig duur.

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Dit jaar nog maar 1 keer naar Moordwijven.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Halcyon wrote:

Zal zeker niet meer dan 10 keer zijn denk ik. Ben een echte thuiskijker wat film betreft. Ik wil daar al lang verandering in brengen, maar de bioscoop is echt schandalig duur.

€ 7,50 is niet heel duur maar als je heel vaak erheen wilt tsja...dan word het alsmaar duurder en duurder natuurlijk.

masterjar

• 92 messages
  • 19 votes

ik ben in 2008 al 1 keer geweest,naar saw iv ik ga niet zo vaak.Vorig jaar 4 of 5 keer geweest.kijk ook altijd thuis.bij ons is het duurder dan 7,50.en het eten en drinken is oook nooit zo goedkoop als in de winkel maar dat moet je af en toe voor lief nemen.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

masterjar wrote:

ik ben in 2008 al 1 keer geweest,naar saw iv ik ga niet zo vaak.Vorig jaar 4 of 5 keer geweest.kijk ook altijd thuis.bij ons is het duurder dan 7,50.en het eten en drinken is oook nooit zo goedkoop als in de winkel maar dat moet je af en toe voor lief nemen.

Ik neem altijd eten en drinken mee.

Gewoon naar binnen meesluipen die handel...

masterjar

• 92 messages
  • 19 votes

bedankt voor de tip volgens mij controleren ze dat toch niet

MFEO

• 682 messages
  • 38 votes

Dit jaar tot nu toe 8 x naar bios geweest. (zal met filmfestival flink oplopen)

Elizabeth: The Golden Age

American Gangster

3:10 To Yuma

Hitman

Keinohrhasen

Free Rainer

Berlin Am Meer

Vorne Ist Verdammt Weit Weg

en in totaal 37 films gezien, End at terwijl 2008 pas 22 dagen oud is

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

masterjar wrote:

bedankt voor de tip volgens mij controleren ze dat toch niet

Mooi!

Overigens vind ik het altijd wel belangrijk om een goed plekje te hebben bij de bioscoop daarom ga ik ook nooit echt helemaal achterin zitten...maar liever achterin dan voorin want dan krijg je zo'n pijn in je nek (denk ik)...heb nog nooit voor de 10e rij gezeten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.