• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.996 votes
Profile

SkyShowtime

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Stephan123 wrote:

Waar kan je dit vinden ? Zelf zie ik het niet op SkyShowtime-abonnementen vanaf € 5,99 per maand ?

"Vanaf morgen"

Stephan123

• 236 messages
  • 1223 votes

kappeuter wrote:

(quote)

"Vanaf morgen"

Sorry

Verkeerd gelezen

Gehenna

• 657 messages
  • 6728 votes

Als je een bestaand actief account hebt: Ga naar accountinstellingen op de website (Klik rechtsboven op je profiel icoon en vervolgens op account). Gebruik de actiecode 'NLPREM50' bij de optie toevoegen code, bevestig en dat is alles. Je hebt nu lifetime de 50% korting zolang je niet opzegt op het premium abonnement.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wat is het voordeel van een Premium account?

Gehenna

• 657 messages
  • 6728 votes

4K kwaliteit bij een gedeelte van het aanbod in plaats van HD.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

van 4.49 naar 5,99 (met zijn viertjes zelfs) is voor mij een no-brainer, gelijk geactiveerd. Dat 'gedeelte van het aanbod' zal wel opknappen, daar heb ik best vertrouwen in. En die 50 cent verschil per maand, daar lig ik niet wakker van

Gehenna

• 657 messages
  • 6728 votes

John Milton wrote:

van 4.49 naar 5,99. En die 50 cent verschil per maand, daar lig ik niet wakker van

Maar voor jou is het maar 50 cent, hoe zit dat?

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

'Cause JM is a special snowflake!

Nee, eerst was het met die levenslange korting 4.49 met zijn viertjes, dus 1,12 per persoon. Straks is het 5,99 met zijn viertjes: dus 1,50 pp, eigenlijk zelfs maar 38 cent duurder dus.

oup

• 586 messages
  • 3177 votes

SkyShowtime even op proef gehad, maar ik schrik wel van het filmaanbod. Dat is wel heel karig te noemen. Weinig unieke content (op enkele series na) en komt niet in de buurt van het aanbod van een Amazon of Netflix. Twee titels gekeken (The Wild Robot en Sin Nombre) en dan ben ik wel weer klaar eigenlijk.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Als er ook onafhankelijke, fact based serie komt over wat er daarna gebeurde, overweeg ik dit te kijken. Op dit moment heeft de regering Netanyahu ieder greintje van mijn goodwill verspeeld. Vreselijk.

Ik ben absoluut voor een compleet plaatje, maar een serie die (wellicht) het huidige beleid gaat proberen te legitimeren, daar bedank ik vriendelijk voor. Wacht de reviews wel af.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.