- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- SkyShowtime
SkyShowtime
Pecore
-
- 923 messages
- 1691 votes
Red Rocket staat erop, dat alleen rechtvaardigt al een abonnementje.
john mcclane 2
-
- 3488 messages
- 6576 votes
Binnenkort staat Top Gun: Maverick (Film, 2022) er op
Dat is heel fijn , maar ik vind het geluid en beeld echt beneden pijl .
Dan kan ik een van de meest verrassende actie films kijken van afgelopen jaar en dan moet het zo ! In hd met mediocre geluid .
Luxe probleem ik weet het , maar toch.
wendyvortex
-
- 5196 messages
- 7268 votes
Binnenkort staat Top Gun: Maverick (Film, 2022) er op
Dat is heel fijn , maar ik vind het geluid en beeld echt beneden pijl .
Dan kan ik een van de meest verrassende actie films kijken van afgelopen jaar en dan moet het zo ! In hd met mediocre geluid .
Luxe probleem ik weet het , maar toch.
VHS-tijdperk gemist? 
john mcclane 2
-
- 3488 messages
- 6576 votes
Haha
zeker niet. Als ik met de informatie van nu naar de jaren 80 terug moest en video kijken zou ik gek worden .dat we dat geaccepteerd hebben . Niet te geloven .....
SergioMalick
-
- 1230 messages
- 1830 votes
Ik heb een abbonement genomen voor YellowStone, Tulsa King en The Offer. Genoeg uurtjes weer om te vullen en daarna zeg ik hem weer op.
Iemand nog kijktips?
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3290 votes
Ik heb het nu een maand of 2. Hoewel het aanbod best aardig is kijk ik er amper naar.
En wat me het meeste stoort is dat chromecast niet wordt ondersteund op de iPhone app. Ik vind dat bizar in deze tijd. Ik heb op meerdere manieren geprobeerd te achterhalen wanneer dat gefixt gaat worden, maar contactgegevens zijn nergens te vinden, dus heb ik maar een slechte recensie in de app store achtergelaten.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
contactgegevens zijn nergens te vinden, dus heb ik maar een slechte recensie in de app store achtergelaten.
Wat contact betreft, je kunt vanuit hier stappen volgen, maar ook direct chatten met een medewerker, via die knop rechtsonderin: SkyShowtime - Get in touch
Maar ik zou eerst zelf nog even pielen, aangezien ik het ook vlot aan de praat kreeg 
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3290 votes
Wat contact betreft, je kunt vanuit hier stappen volgen, maar ook direct chatten met een medewerker, via die knop rechtsonderin: SkyShowtime - Get in touch
Maar ik zou eerst zelf nog even pielen, aangezien ik het ook vlot aan de praat kreeg
Thanks voor je hulp! Ik ben inderdaad gaan pielen en een mea culpa plus een welgemeende excuses naar skyshowtime is wel op z'n plaats.
Wat bleek is dat de skyshowtime app geen toegang tot m'n lokale netwerk had. Een schuifje naar rechts en het probleem was opgelost. 
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Zat gister te wachten op aflevering 5 van 1923. Komt het net zoals een maand eerder in Amerika was, een maand later? Of is daar niets over bekend? Had even naar de oorspronkelijke uitzenddata gekeken.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Volgens mij niets over bekend, ik zat ook al steeds tevergeefs de app te openen; had wel verwacht dat ze het bij deze korte break gelijk zouden trekken, maar niet dus. Beetje belachelijk.
Moet ik als betalende ongeduld alsnog gaan pindakazen! 
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Volgens mij niets over bekend, ik zat ook al steeds tevergeefs de app te openen; had wel verwacht dat ze het bij deze korte break gelijk zouden trekken, maar niet dus. Beetje belachelijk.
Moet ik als betalende ongeduld alsnog gaan pindakazen!
Hij staat er inmiddels op 
scorsese
-
- 13155 messages
- 11068 votes
Posters in bushokjes en ook al reclame oo de radio gehoord dat de serie Yellowjackets te streamen is. Maar is gewoon nog niet te vinden op Skyshowtime.
scorsese
-
- 13155 messages
- 11068 votes
Aah, vanaf vandaag te zien op Skyshowtime
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Maar we zijn inmiddels bij epi 7
Nu bijvoorbeeld Yellowjackets erop sinds vandaag, en ze kiezen ervoor om van seizoen 2 alleen aflevering 1 online te zetten, terwijl ze momenteel reeds bij epi 8 zijn. Even los van dat die zijn te downloaden, gaan film- en serie sites ook over de meest recente aflevering, dus een behoorlijk risico op spoilers voor wie door het algoritme veel uit die hoek geserveerd krijgt in zijn newsfeed. Dat bewust achterlopen wat SKY NL doet vind ik echt zeer matig.
Gelijk maar weer even gezanikt op FB, al kreeg ik de vorige keer toen ik dat bij 1923 deed géén antwoord. 
Gehenna
-
- 657 messages
- 6728 votes
Ik was Ray Donovan opnieuw aan het kijken, zeker omdat ik seizoen 5, 6 en 7 nog nooit eerder had gezien was zo'n opfrisbeurt wel een goed idee omdat Netflix besloot om de serie niet meer aan te bieden jaren geleden waren ze gestopt bij S4. Dus ik helemaal blij dat we SkyShowtime kregen want die hebben de rechten kwam ik er eergisteren achter na het afkijken van S6 dat ze S7 er helemaal niet op hebben staan. Wat daar de reden van is? Het 7e en laatste seizoen werd 3 jaar geleden al uitgezonden op televisie dus dat kan het niet zijn.
Via fb de vraag gesteld krijg ik uren later een reactie dat er nog helemaal niets bekend is wanneer het 7e seizoen op de dienst komt te staan. Ook gevraagd naar wanneer we Dexter New Blood kunnen verwachten en ook daar was volgens de medewerker niets over bekend.
Het domme is dat de afsluitende film, die dus na S7 komt er gewoon wel op staat. Wat is de logica hiervan?
Het zijn notabene je eigen titels denk ik dan, ik baal hier erg van en wou dit gewoon even van me afschrijven.
john mcclane 2
-
- 3488 messages
- 6576 votes
Ik was Ray Donovan opnieuw aan het kijken, zeker omdat ik seizoen 5, 6 en 7 nog nooit eerder had gezien was zo'n opfrisbeurt wel een goed idee omdat Netflix besloot om de serie niet meer aan te bieden jaren geleden waren ze gestopt bij S4. Dus ik helemaal blij dat we SkyShowtime kregen want die hebben de rechten kwam ik er eergisteren achter na het afkijken van S6 dat ze S7 er helemaal niet op hebben staan. Wat daar de reden van is? verwachten en ook daar was volgens de medewerker niets over bekend.
Het domme is dat de afsluitende film, die dus na S7 komt er gewoon wel op staat. Wat is de logica hiervan?
Het zijn notabene je eigen titels denk ik dan, ik baal hier erg van en wou dit gewoon even van me afschrijven.
Hetzelfde probleem waar ik me kapot aan erger is de serie OZ op HBO .
Ook een eigen titel !
Ik bedoel wat kan de reden zijn ? Er is voor betaald . Je bent als streaming service neem ik aan trotst op je werk en je werknemers .
En dan kun je in Nederland niet kijken . 
Gehenna
-
- 657 messages
- 6728 votes
Idd. Ik betaal gerust en daarom neem ik ook al die diensten af.
Ik koop meer als de gemiddelde persoon fysieke releases, zelfs digitaal op de Microsoft, Apple of Google store de releases die ik niet perse fysiek wil hebben.
Maar nu vertik ik het en ben ik het beu, ik heb de Stremio app geïnstalleerd op m'n Nvidia Shield i.c.m. Torrentio en een RealDebrid abonnement genomen en nu kan ik praktisch álles kijken wat ik wil, om te beginnen S7 van Ray Donovan!
Ik blijf zeker nog fysieke releases kopen en blijf ook gewoon geabonneerd op SkyShowtime, HBO Max, Discovery+ en Amazon Prime maar ik wordt praktisch hiertoe gedwongen omdat de eigen uitgever het verdomd om het allerlaatste seizoen op de eigen streaming service te plaatsen.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Kosteloos/gratis bestaat niet, het zit dan bij de prijs in. Maar alsnog wel een interessante ontwikkeling, zolang die asswipes geen exclusiviteit proberen af te dwingen down the line (ja ik heb nog steeds een zure smaak, Liberty Global) en Sky ook los verkrijgbaar blijft...
Maar ik snap de move wel, ze moesten wat na het wegvallen van HBO.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Maandelijks Altijd voor de helft van de prijs
Huidig: 3,49 € per maand
Met ingang van 23 april 2024: 4,49 € per maand
Nitefall
-
- 74 messages
- 258 votes
Het zou fijn zijn als Skyshowtime de functie “verdwijnt binnenkort” toevoegt aan zijn dienst. Sommige films zijn volgens mija een maand alweer verdwenen. Ik baseer mijn kijkgedrag voor een groot deel aan de laatste kans-films.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
SkyShowtime Premium: vanaf 29 oktober in Nederland - iculture.nl
Standaard met reclame: €5,99
Standaard: €8,99
Premium: €11,99 (advertentievrij met 4K UHD content)
Overstappen op eindelijk fatsoenlijke kwaliteit met behoud van de levenslange korting zal er wel niet inzitten 
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
"Klanten die het abonnement afsloten met een 'lifetime' 50 procent korting, verliezen die korting bij het upgraden naar Premium, zo zegt het bedrijf." - Tweakers
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
"Klanten die het abonnement afsloten met een 'lifetime' 50 procent korting, verliezen die korting bij het upgraden naar Premium, zo zegt het bedrijf." - Tweakers
Trouwe klanten pesten. 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Wat betekent reclame bij sltreamingsdiensten nou eigenlijk? Per film 3 reclameblokken van een kwartier zoals op televisie?
Gehenna
-
- 657 messages
- 6728 votes
Vanaf morgen tot en met 9-12 kunnen bestaande en nieuwe SkyShowtime klanten (ALLEEN op de website van SkyShowtime zelf) een premium abonnement afsluiten met de 50% lifetime korting. Dan gaat het nieuwe premium abonnement €5.99 per maand kosten in plaats van €11.99.
Ik zelf twijfel nog het hangt er eigenlijk vanaf wat het 4k aanbod wordt.
Stephan123
-
- 236 messages
- 1223 votes
Waar kan je dit vinden ? Zelf zie ik het niet op SkyShowtime-abonnementen vanaf € 5,99 per maand ?