• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.264 votes
Profile

Franse horror

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Is Haute Tension (Switchblade Romance) met Nederlandse ondertiteling op dvd te verkrijgen?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Voor zover ik weet alleen via de pindakaas.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

La Horde is wel een gruwelijk toffe film

intezar

• 262 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

3.0* Calvaire (al was die meer drama, imo)

Maak er maar een comedy van.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Fikret8 wrote:

Is Haute Tension (Switchblade Romance) met Nederlandse ondertiteling op dvd te verkrijgen?

Nope.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Fikret8 wrote:

Rechten voor de Benelux liggen bij een Belgische distributeur die er niets mee doet en die bovendien moeilijk doet.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dan wil je al je dvd's netjes kopen en dan moet je nog het illegale padje gaan bewandelen.

intezar

• 262 messages
  • 0 votes

melvddonk wrote:

dan moet je nog het illegale padje gaan bewandelen.

Vooral doen als de legale regels zelf niet te vertrouwen zijn.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

En wat bedoel je met niet te vertrouwen?

intezar

• 262 messages
  • 0 votes

De meeste regels vind ik meestal nergens opslaan.

We mogen allemaal dingen doen en kopen als het de overheid (en de economie) goed uitkomt, zonder dat ze aan ons denken.

En als het ze niet goed uitkomt mogen we opeens niets meer. Er wordt met ons gespeeld.

Hypocriet gedrag noem ik dat, dus wat mij betreft gewoon doen waar jezelf achterstaat. Ik weet wel beter.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Mijn broertje heeft me als verjaardagscadeau vorige week Martyrs gegeven. Hij is nooit zo van het inpakken en stickers eraf halen, dus ik zag dat hij hem voor 3 = 25 had bij de frs. Raar dat ie op de site zo duur is dan.

Verder heb ik net Ils (Them) besteld bij frs.nl. Die was geloof ik iets van 7 euro. Goed te doen dacht ik zo

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik moet ook nog steeds naar de FRS voor martyrs, op de site kost hij tussen de 20 en de 25 euro geloof ik. Belachelijk. En ook belachelijk dat ik het zo lang uitstel om hem te halen, was er zaterdag nog en toen dacht ik er niet aan.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Interieur is ook bij de 3 voor 25 actie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat lijkt me sterk.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Is ook niet zo.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Dan heb ik me vergist .

Maar ik zag hem wel een keer bij de FRS of Musicstore.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Elineloves wrote:

Ik moet ook nog steeds naar de FRS voor martyrs, op de site kost hij tussen de 20 en de 25 euro geloof ik. Belachelijk. En ook belachelijk dat ik het zo lang uitstel om hem te halen, was er zaterdag nog en toen dacht ik er niet aan.

Bij Saturn in Antwerpen zag ik hem laatst nog liggen voor 8.99. Vind het wel jammer dat ik films zoals A l'Intérieur of Haute Tension nergens schijn te vinden (behalve op amazon.co.uk of bol.com natuurlijk).

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Jawaddedadde wrote:

Vind het wel jammer dat ik films zoals A l'Intérieur of Haute Tension nergens schijn te vinden (behalve op amazon.co.uk of bol.com natuurlijk).

en in mijn ruiltopic

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Sowieso niet met NL subs dan.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Nee, dat uiteraard niet. Is inderdaad ook wel jammer dat ze nooit in Nederland uitgebracht zijn. En dat terwijl er, denk ik, best veel animo voor is.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Is Interieur ook niet in Nederland uitgebracht.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

DonOswaldo wrote:

Nee, dat uiteraard niet. Is inderdaad ook wel jammer dat ze nooit in Nederland uitgebracht zijn. En dat terwijl er, denk ik, best veel animo voor is.

Dat weet ik wel zeker. Erg zonde.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

dominion wrote:

Is Interieur ook niet in Nederland uitgebracht.

Nee.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Alleen wat ik niet snap is dat films zoals Frontiers en Martyrs wel in Nederland zijn uitgebracht waarom is Haute Tension en Interieur niet verkrijgbaar.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Nog een horror van Franse Bodem met onze eigenste Yolanda Moreau ( Seraphine )

La Meute

sacha77

• 111 messages
  • 198 votes

Brilliant... een franse horror topic en niemand heeft het nog over Les Diaboliques gehad. Voor zijn tijd zeer spannend en beklemmend... maar helaas een beetje over datum.

Eyes Without a Face vond ik beter.

Martyrs is een zeer naargeestige film maar mijn god wat is ie goed! Van Irreversible werd ik alleen maar misselijk maar dat kwam door het irritante camerawerk.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

irreverisible is simpelweg de beste film ooit. Eerste 20 minuten zijn inderdaad turbelent qua camera werk, daarna wordt het 'rustiger'. Daarnaast wordt ook meteen duidelijk waarom het zo begon.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Mee eens. Alleen het aller laatste shot in de club Rectum had voor mij niet gehoeven.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

sacha77 wrote:

Brilliant... een franse horror topic en niemand heeft het nog over Les Diaboliques gehad.

Tegenwoordig is het al moeilijk zo'n film als thriller verkocht te krijgen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.