- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- De Aziatische film
De Aziatische film
J.T.O
-
- 791 messages
- 1048 votes
Onthouden jullie de regisseurs ook echt? 
Ik ben meer fan van de martial arts genre en verder kijk ik voornamelijk films uit Hong Kong cinema. Dit is simpelweg omdat ik Kantonees kan verstaan en zo maakt het al een stuk leuker om te kijken. Naast dit kijk ik ook wel Koreaanse, Japanse, Taiwanese, Chinese, Thaise en Singaporese films. (Hoewel ik in verhouding niet veel van heb gezien)
Kent iemand nog een (Aziatische) film over de conflict tussen China en Japan in de laastste paar eeuwen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd, wat ze met deze gevoelige onderwerp hebben gedaan.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Men Behind the Sun 1, 2 en 3 zijn het beste voorbeeld
.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Kent iemand nog een (Aziatische) film over de conflict tussen China en Japan in de laastste paar eeuwen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd, wat ze met deze gevoelige onderwerp hebben gedaan.
Onwaarschijnlijk slecht...
J.T.O
-
- 791 messages
- 1048 votes
Men Behind the Sun 1, 2 en 3 zijn het beste voorbeeld
.
Ik heb gehoord dat het een shock film is, in plaats van dat je het min of meer aan het denken zet. Of het is zo shockerend, dat je gaat denken 
Bedankt 
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
In Film > Algemeen > Aziatische film:
Beste Moviemeters,
Ik ben 16 jaar en kijk vooral Amerikaanse films, hier en daar kijk ik wat Europese films MAAR ik heb nog zo goed als geen Aziatische film gezien, of beter gezegd uitgekeken.
Ik kan de Aziatische stijl moeilijk waarderen denk ik, wat niet wil zeggen dat ik er niet in geïntresseert ben.
Integendeel: Ik wil de Aziatische film leren apreciëren; ik zou het dan ook heel leuk vinden moesten jullie me enkele films kunnen noemen waarmee ik het best zou beginnen.