• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.360 votes
Profile

Disney vervolgfilms

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Een vervolg op Sneeuwwitje Sneeuwwitje wordt langzaam oud in haar kasteel, de prins sterft en ze hertrouwt met de koning van een ander land die een heel mooie dochter heeft en ze wordt zo jaloers dat ze die wil vermoorden, zoiets?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, dan is de klassieker-verpesting compleet. Sneeuwwitje iemand laten doden.....

Nee, het verhaal dat het zou moeten worden was dat de heks de prins zou ontvoeren ofzo. Maar de site waar dat opstond is verdwenen, dus neem niets serieus hiervan....

Maargoed...... @The One Ring, dat verdienen ze wel!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

National Treasure 2 in ontwikkeling

Walt Disney Pictures en Jerry Bruckheimer Films zijn begonnen met de ontwikkeling van National Treasure 2. Gregory Poirier zal het script van deze vervolgfilm gaan schrijven. Over het verhaal van deel 2 wordt nog niks losgelaten, maar zoals wij 19 maart meldden lijkt deel 2 zich in China te gaan spelen. Poirier kwam deze week eerder in het nieuws omdat zijn meest recente script (the SWiss Family Robinson) een regisseur heeft gevonden. Jon Turteltaub staat overigens gepland om ook National Treasure 2 te gaan regisseren.

Mickey's Disney Archief

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Dat vind ik dan weer minder erg. Komt waarschijnlijk omdat ik speelfilms van Disney nooit als volwaardige Disneyfilms zie.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nee, zeker niet met Jerry Bruckheimer (NT 1 en POTC).. maargoed The Village is ook van Disney en die zou je er al hélemáál niet onder beschouwen.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Tarzan 2 en Lilo & Stitch 2 hebben hun DVD al klaar, Bambi and the Great Prince of the Forest, ik heb er een hele map vol met plaatjes mee, Toy Story 3 heb ik van www.mickeysdisneyarchief.nl en www.disneyinfo.nl zoals ik al zei gaat deze alleen door als Pixar weer mee doet en De Tinkerbelfilm staat op dezelfde sites.

had het eigenlijk vooral over Monster inc., Toy story en Bambi. Is nog lang niet zeker, hoor... maar we zullen zien...

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Monster Inc heb ik vanavond gezien, ik moet zeggen, erg leuke film, als hier een deel 2 van komt, kom maar op zou ik zeggen!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik heb sowieso het idee dat vervolgfilms op Pixar-films geen blunder word...Hoop zelfs stilletjes dat er een geweldig vervolg komt op Finding Nemo.....(sst)

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Zijn er disneytekenfilmvervolgen die de bios hebben gehaald, behalve die van De Reddertjes (en, vooruit, Toy Story)? Volgens mij niet.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Jungle Book 2 en Peter Pan: Return to Neverland hebben ook beide de bioscoop gehaald. Disney had er ook spijt van dat ze van The Lion King 2 geen bioscooprelease hadden gemaakt. Vandaar dat JB2 en PP2 het wel gehaald hebben .

kus-mij

• 1 messages
  • 0 votes

The One Ring wrote:

Die ken ik beide niet.

Hier een top 5 slechtste Disney-vervolgen:

1. Atlantis 2

2. Pocahontas 2

3. Lion King 2

4. Peter Pan 2

5. 102 Dalmatiërs

Pocahontas is een waar gebeurd verhaal.. Het enige wat ze dus hebben gedaan is het verhaal 'afgemaakt'. Toen Pocahontas 1 was afgelopen, moest er eigenlijk nog een heel stuk verhaal bij En dat hebben ze dus later ook gedaan..

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Ik heb er een cartoon over getekend, alleen die werd niet door iedereen gesnapt

http://www.stripster.nl/cgi-bin/link/2frames.pl?http://www.stripster.nl/Strips/2005/28/s02-1.htm

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik snap hem inderdaad neit....

kus-mij wrote:

Pocahontas is een waar gebeurd verhaal.

Dacht het niet, Gebaseerd op een LEGENDE dat Disney slechts een eigen draai heeft gegeven en af en toe nog een beetje wat van de legende heeft overgelaten is weer iets anders...

Betekent overigens neit dat de film niet slecht kán zijn...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Kronk's New Groove:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Nog meer plaatjes

6 betere plaatjes

De plaatjes zijn niet scherp, maar geven wel een beeld van hoe de personages eruit zien...

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Ze hebben echt geen inspiratie meer.

The Emperor's New Groove was redelijk.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Brother Bear II Staat voor 2006 op de planning. Volgens Ultimate Disney komt er datzelfde jaar ook een Cinderella III volgens IMDb komt die echter in 2007. Ook verwachten we nog een re-make van The Shaggy Dog met Tim Allen en Kristin Davis (Sex and the City).

The Santa Claus 3 Maar we verwachten ook nog een hoop nieuwe films.

Enchanted

Antartica, A Day With Wilbur Robinson en

Glory Road

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Op de DVD van Cinderella staat een sneak-peak naar Cinderella III..

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Dit loop uit de hand.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Yep, maar op internet is er niets over te vinden (Cinderella III) behalve dan IMDb..zelfs Disney Sites niet, en misschien zijn de bronnen van Amazon.com slechts vermoedes en is er nog hoop...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dombo 2 is (vrijwel) definitief gecanceled. Toch heb ik vandaag een sneak-peak op de DVD (NL) van Dumbo ontdekt ivm Dumbo 2. Vol trots laten regisseur Robert Ramirez, producer Jeannine Roussel en hoofd script Burny Mattison weten wat ons staat te wachten in deel 2.

Het verhaal gaat over een groep kinder-circusdieren die ontsnappen uit het circus. Een struisvogel, twee beertjes Claude en Lolly, een nijlpaard Goddfrey en een zebra Dot. Het is Dumbo's en Timothy's taak om de kleintjes terug te halen naar hun ouders, in een hartverwarmed verhaal over vriendschap. "De magie van Dumbo gaat door"

Ik heb bijna moeten huilen Enige troost: de DVD stamt uit 2001 als ze ook maar enig succes hadden geboekt bij die ******* dan hadden we vast iets gehoord. pfff

Martoi

• 61 messages
  • 67 votes

Ze zouden disneyvervolg films moeten verbieden..

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Het is om te huilen.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Ontroerende films zoals dumbo maken die de mensen laten huilen kunnen ze niet meer dus maken ze vervolg films. En het werkt

Van het lezen van deze berichten haal je toch echt een zakdoekje te voorschijn.

amazingmoi

• 215 messages
  • 269 votes

en ik heb gehoord dat er dus een kleine zeemeermin 3 uitkomt,ik denk wel dat deze geruchten kloppen aangezien ze van plan zijn in het najaar van 2006 de kleine zeemeermin 1 op special edition te laten uitkomen,dus waarschijnlijk komt er ook een trilogy.maar jaah....ze doen maar(ik vond kleine zeemeermin helemaal zo slecht nog niet,het was een goed geprobeerd vervolg)

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Elke keer als ik dit topic bekijk raak ik in een bedroefde stemming Het is goed dat Disney hun tekenaars niet ontslaan nu ze gestopt zijn met van de getekende animatiefilms, maar laat ze dan tenminste iets eervols doen. Dit moet voor die tekenaars onmenselijk zijn.

Dat verhaal van Dumbo 2

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Weet iemand wat trouwens de Engelse naam is voor de tekenfilm van "Mickey krijgt schurken op bezoek"?

Hij is hier nog niet toegevoegd en ik vind ook geen IMDB link.

Ik heb trouwens weer wat Disneyfilms gehuurd.

-Lion King 3:Hakuna Matata

-Atlantis:De Verzonken Stad

-Paniek op de prairie

-Piratenplaneet:De Schat van Kapitein Flint.

En ook nog Die Hard 2

Niet echt een normale combinatie.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

De Engelse titel luid: Mickey's House of Villains. IMDb geeft geen regisseur, vandaar wellicht.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Angrod_Pallanén wrote:

De Engelse titel luid: Mickey's House of Villains. IMDb geeft geen regisseur, vandaar wellicht.

Thx

donnie darko

• 6140 messages
  • 2816 votes

Pieter Montana wrote:

Ze hebben echt geen inspiratie meer.

The Emperor's New Groove was redelijk.

redelijk , het was de grappigste tekenfilm die ze al ooit gemaakt hebben. Als die nog niet geniaal was, welke dan wel. Ben dus wel benieuwd naar Kronk's new groove. Zal waarschijnlijk wel tegenvallen maar toch.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

donnie darko wrote:

(quote)

redelijk , het was de grappigste tekenfilm die ze al ooit gemaakt hebben.

Kijk maar eens The Lion King 3

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.