• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.421 actors
  • 9.376.783 votes
Profile

Horror

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Voor de horrorliefhebber die de nodig kilo's kwijt wil is er nog dit Linnea Quigley's Horror Wor...

Wie bedenkt nu zoiets

Lijkt het je wat dan kun je je ochtendgymnastiek met Youtube op de achtergrond doen.

https://www.youtube.com/results?search_query=linnea+quigley%27s+horror+workout

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3845 votes

haha hoe komt iemand erbij he. Langs de andere kant, je workout is een stuk minder saai

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Door de vampireKO moest ik ineens denken aan

The Lost Boys (1987)

Bij deze dus genomineerd.

Lang geleden dat ik hem heb gezien, moet hem binnenkort toch echt weer eens gaan herzien, maar ik was destijds behoorlijk onder de indruk van deze film. Leuke cast, leuk verhaal, beetje rock n roll sfeer, stoere vampieren, motoren en de soundtrack met oa. " Cry little sister" , "People are strange" is geweldig.

Na het zien van The Lost Boys wist ik het zeker: ik word vampier als ik later groot ben.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2551 votes

Mijn nominatie: The Battery (2012).

tattoobob

• 8198 messages
  • 2566 votes

Mijn nominatie: Septic Man (2013)

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3845 votes

Wou ik ook worden als kind na het zien van deze film Flat Eric

Kondoro

• 11521 messages
  • 2865 votes

Mochten jullie nog benieuwd zijn naar mijn vakantie ervaring:

De Site >> Gebruikers >> Vakantie

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

Nomineer Someone's Watching Me! (1978)

Scary High Rise tv film (helaas uitgestorven) over een dame, nieuw in de stad, gaat wonen in een vreselijk appartementencomplex van 40 verdiepingen en daar tegenover wederom een complex van zoveel etages: iemand begint dus met gluren, bellen en spoken in haar woning. Van de meester John Carpenter. Extreem veel suspense, af en toe een schrikmomentje waar je U tegen zegt.

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Misschien moeten we een carriereswitch doen Hollywood007?

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Klinkt mij goed in de oren, ik zet 'm op mijn to see list

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3845 votes

Flat Eric

You're up by the way (link de film )

Bij mij gaat someone's watching me ook op mijn to see lijst.

Ik ga nu final girl bekijken. Ik laat jullie weten wat ik er van vind.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Flat Eric wrote:

Door de vampireKO moest ik ineens denken aan

The Lost Boys (1987)

Bij deze dus genomineerd.

Lang geleden dat ik hem heb gezien, moet hem binnenkort toch echt weer eens gaan herzien, maar ik was destijds behoorlijk onder de indruk van deze film. Leuke cast, leuk verhaal, beetje rock n roll sfeer, stoere vampieren, motoren en de soundtrack met oa. " Cry little sister" , "People are strange" is geweldig.

Na het zien van The Lost Boys wist ik het zeker: ik word vampier als ik later groot ben.

Dus ik mag concluderen: je bent nooit groot geworden

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Ben onsterfelijk

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Flat Eric wrote:

Ben onsterfelijk

Niet moeilijk als je van pluche bent

unreallerke

• 149 messages
  • 1156 votes

Ik nomineer Opera (1987).

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Ik nomineer Profondo Rosso (1975).

Zeer sfeervolle giallo van Dario Argento. Opvallend dat een film met zulk matig acteerwerk en totaal niet passende muziek je nog zo goed weet aan te klampen. Prachtig geschoten met een aantal brute scènes.

Kondoro

• 11521 messages
  • 2865 votes

Vandaag ABCs of Death 2 (2014) afgerond. Je moet er van houden denk ik.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Kondoro wrote:

Vandaag ABCs of Death 2 (2014) afgerond. Je moet er van houden denk ik.

Is zo te horen niet je ding?

tattoobob

• 8198 messages
  • 2566 votes

Heerlijke films het ene filmpje is niet zo geslaagd als het andere maar ik hou ervan

Kondoro

• 11521 messages
  • 2865 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Is zo te horen niet je ding?

Het concept van de films vind ik erg leuk. Ik hoop op een derde deel. Alleen vind ik de shorts soms erg slecht en velen waren moet mijn ding Nee.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Kondoro wrote:

(quote)

Het concept van de films vind ik erg leuk. Ik hoop op een derde deel. Alleen vind ik de shorts soms erg slecht en velen waren moet mijn ding Nee.

Ondanks dat het niet je ding is wil je toch een 3de deel? Vind ik raar. Ik geef het meestal al op als ik het eerst deel al niets vind, reden waarom ik njet zeg tegen sequels op Paranormal Activity, Conjuring, Insidious en the woman in black. En als je alle letters van het alfabet hebt gehad dan kan je moeilijk nog een 3de deel maken denk ik.

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

Hmm 2 argentos in a row?

alexander038

• 958 messages
  • 1295 votes

Misschien geen echte horror maar wel een erg creepy thriller.

Nominatie/tip: Coma (1978).

Kondoro

• 11521 messages
  • 2865 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Ondanks dat het niet je ding is wil je toch een 3de deel? Vind ik raar. Ik geef het meestal al op als ik het eerst deel al niets vind, reden waarom ik njet zeg tegen sequels op Paranormal Activity, Conjuring, Insidious en the woman in black. En als je alle letters van het alfabet hebt gehad dan kan je moeilijk nog een 3de deel maken denk ik.

Der is een deel één en een deel twee. Ik vind het niet raar dat ik graag een derde deel van wil want ik zei "Het concept van de films vind ik erg leuk. Ik hoop op een derde deel. Alleen vind ik de shorts soms erg slecht en velen waren moet mijn ding Nee." dat betekend niet dat de film niks voor mij was maar sommige shorts vond ik gewoon balen..

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3845 votes

Ik heb net Paranormal Activity: The ma... gezien. Ik weet dat de meeste onder jullie het opgegeven hebben om deze reeks te volgen maar ik hoop hier iemand te vinden die toch nog de moeite doet om ze te bekijken en me kan uitleggen What the heck was that all about. I'm completely lost

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Kondoro wrote:

(quote)

Der is een deel één en een deel twee. Ik vind het niet raar dat ik graag een derde deel van wil want ik zei "Het concept van de films vind ik erg leuk. Ik hoop op een derde deel. Alleen vind ik de shorts soms erg slecht en velen waren moet mijn ding Nee." dat betekend niet dat de film niks voor mij was maar sommige shorts vond ik gewoon balen..

Wes,misschien moet je deze films eens proberen. Deze kortverhalen zijn wat langer dat werkt misschien beter voor jou? Bovendien zijn de verhalen op een of andere manier met elkaar verbonden.

Tales from the Crypt (1972)

From Beyond the Grave (1973)

En deze twee heb ik zelf niet gezien, maar het zijn ook horror anthologies:

Creepshow (1982)

Creepshow 2 (1987)

tattoobob

• 8198 messages
  • 2566 votes

V/H/S (2012)

V/H/S/2 (2013)

V/H/S: Viral (2014)

En deze niet te vergeten.....iets meer van deze tijd

Shinobi

• 4305 messages
  • 2551 votes

Hollywood007, is een spin-off met een link naar het einde van deel één.

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3845 votes

Ik kijk elk deel maar ik word er niet echt wijze van

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.