- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Wat een stelletje hitsige gasten hier. 
mister blonde
-
- 12696 messages
- 5828 votes
Nogal triest inderdaad. Trek jezelf eens achter je breedbeeld tv vandaan en ga eens naar buiten. Daar lopen genoeg leuke meisjes rond.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat is toch niets nieuws? Gaat toch zo bij vrijwel elk meisje die hier foto's post?
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Klopt, mooi of lelijk maakt niet eens uit 
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Jezes, mag je nu ook al niet meer zeggen dat er een leuk grietje op de foto staat, komaan zeg.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik snap wel dat er users zijn die niet op flirtchat zitten te wachten. het mag wel wat verfijnder.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Wat een overdreven reactie, ... een beetje gekkigheid moet kunnen, en positieve reacties over iemands foto hoeven niet gelijk te duiden op een eenzame geile film freak die hier in de oneindigheid zit te wachten op een nieuwe foto voor zijn dagelijkse rukkertje.
Ik vraag me dan af wie er de sneue haas is, de gene die een reactie plaatst of de persoon die daar dan weer van alles achter zoekt.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Man, man, man... straks moet ik terug naar het ziekenhuis. Je mag er best zijn hoor. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Wat een overdreven reactie, ... een beetje gekkigheid moet kunnen, en positieve reacties over iemands foto hoeven niet gelijk te duiden op een eenzame geile film freak die hier in de oneindigheid zit te wachten op een nieuwe foto voor zijn dagelijkse rukkertje.
Ik vraag me dan af wie er de sneue haas is, de gene die een reactie plaatst of de persoon die daar dan weer van alles achter zoekt.
Precies. Beetje te snel door de bocht om 'triest' bij te halen als je complimenten of nieuwsgierigheid toont bij iemands foto...
Fortune
-
- 4316 messages
- 2772 votes
Haha, wat heb ik toch hard moeten lachen hierom.
mister blonde
-
- 12696 messages
- 5828 votes
Iemand complimenteren met een leuke foto vind ik tot daar aan toe. Smachtend wachten op de volgende foto, compleet met kwijlsmiley en al, komt op mij een klein beetje over alsof je tussen het downloaden van dubieuze filmpjes (ik ben niet begonnen over rukkertjes overigens) door nog even de updates op MM checkt. Zogenaamd ongein, maar ondertussen... Maar even serieus, volgens mij is flirtchat ook gewoon niet toegestaan. Maar goed wie ben ik. Hoop dat er inmiddels nummers zijn uitgewisseld en een van jullie er een leuke date aan overhoudt.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ja absoluut. Ze is inmiddels in verwachting van onze tweede en uiteraard ook al bij me ingetrokken 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Als ik hier een foto van mezelf plaats, dan heb je pas een rukplaatje, maar dan ook echt ruk.
Fortune
-
- 4316 messages
- 2772 votes
Als ik hier een foto van mezelf plaats, dan heb je pas een rukplaatje, maar dan ook echt ruk.
Dat is niet zo mooi voor jou dan.
mister blonde
-
- 12696 messages
- 5828 votes
Ja absoluut. Ze is inmiddels in verwachting van onze tweede en uiteraard ook al bij me ingetrokken
Het valt me nu pas op dat je avatar lijkt op een omgekeerde versie van de poster van Rosemary's Baby. Verklaart dat je vreemde paringsgedrag?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Dat is niet zo mooi voor jou dan.
Niet mooi voor jullie zal je bedoelen! 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2791 votes

Fortune
-
- 4316 messages
- 2772 votes
Dat meen je niet. Ik heb haar gisteren nog ten huwelijk gevraagd en uiteraard heeft ze ja gezegd!
Ik zal je binnenkort pm'en over de alimentatieregeling.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Dat meen je niet. Ik heb haar gisteren nog ten huwelijk gevraagd en uiteraard heeft ze ja gezegd!
Ik zal je binnenkort pm'en over de alimentatieregeling.

speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Nieuwegein
Neen, nieuw geintje. 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Nieuwegein rules... Hoewel de foto op een reünie van 'mijn' discotheek in Apeldoorn is genomen.
Discotheek Concorde, waar men vanuit het hele land naartoe kwam voor de beste muziek. We draaiden import dat Ferry Maat destijds nog niet had 
Zelf ook vele nachten gedraaid als DJ. Mixen nog voor Liebrandt er over nadacht.
GOUDEN JAREN ('81-'88)
De twee dames zaten destijds naast me in de schoolbanken en de reünie was geslaagd.