- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Euhm, het is toch het user pics topic en niet het toon je vakantiefoto's zonder jezelf erop topic? Hoe mooi de foto's ook zijn 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Het zijn wel pics van die user. Als ik een foto maak van een kei, is het wel MIJN pic, en aangezien ik hier user ben is het een user-pic. toch? 
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Topic bestemd voor foto's van en door users inderdaad.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Het zijn wel pics van die user. Als ik een foto maak van een kei, is het wel MIJN pic, en aangezien ik hier user ben is het een user-pic. toch?
Zo interpreteerde ik het ook. Maar als het niet mag, dan zullen de mods het wel weghalen en zal ik ze in het vervolg niet of elders te plaatsen. In elk geval bedankt voor de leuke reacties.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ik vind het meer foto's voor het Vakantietopic, tenzij je er zelf ook op staat
Daarnaast kan ik ook wel foto's van mijn muren zo gaan maken, veel worden jullie er niet wijzer van. Dit topic lijkt me vooral bestemd om foto's van de users zelf te laten zien.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Neem voorbeeld van mijn laatste, coole foto's... Al zijn het geen foto's van het heden 
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Bedankt 
@ Elineloves
Nee, Irakees.
Toen ik 15/17 was werd ik voor Marokkaan gezien (mede dankzij haarstijl). Maar nu wordt ik vaak als Turks gezien.
Assyrisch ?
Je lijkt een beetje op een kameraad van me en dat is een Assyrische Irakees 
Halcyon zijn foto's zijn weer de moeite. Corsica leek me altijd al een mooi gebied.
Nitrouz
-
- 433 messages
- 232 votes
Tijdje terug alweer, met de scooter naar Hilversum. 

Nitrouz
-
- 433 messages
- 232 votes
Zip
Bevalt goed hoor. 
Maar ik heb er weinig verstand van moet ik zeggen, ik vond dit wel een tof dingetje en daarbij ook goedkoop.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Oh jawel, alleen zie je ze heel vaak en daar houd ik niet van. Ik heb er ook de ballen verstand van scooters, auto's en motors. Als ik problemen mee heb, breng ik ze naar de dealer. Ik sleutel er zelf nooit aan.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
Als er regenbogen uit je hoofd beginnen stralen is het in ieder geval tijd om uit de kast te komen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ben een website voor mijn pa's 65e verjaardag aan het maken en wat oude foto's aan het scannen en toen kwam deze voorbij. Haha moet er zelf elke keer nog om lachen.

Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Rond '85?
Wel een mooie foto. Wel grappig dat gebruikers ook hun kinderjaren plaatsen, altijd mooi om te zien (heb ik ook gedaan hoor).
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Die linker doet me een beetje denken aan Chucky. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik had ook een mes op mijn broer staan en zei "lachen zul je".
jazzzz
-
- 579 messages
- 870 votes
Wat ben je mager...
Vind je dat mager?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Vind je dat mager?
Volgens mij bedoelde ie het sarcastisch. Te zien aan de '
'.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Denk dat Frank afgevallen is. En niet van z'n fiets.