- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
He, die kameraad is een oudcollega bij KPN
Nice pictures.
maithekke
-
- 268 messages
- 0 votes
Foto's van een weekje New York met kameraad.
Ik zit op dit moment (nu net een dagje) ook in New York
.
Zijn er nog bepaalde geweldige dingen die extra aan te raden zijn ?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wauw! Vandaag over 2 maanden ben ik aan de beurt (Ja, leuke datum). Waanzinnig mooie foto's (Heb ze alle 145 bekeken). We (mijn reisgenote en ik) gaan er wat tips uithalen voor ons lijstje!
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Wauw! Vandaag over 2 maanden ben ik aan de beurt (Ja, leuke datum). Waanzinnig mooie foto's (Heb ze alle 145 bekeken). We (mijn reisgenote en ik) gaan er wat tips uithalen voor ons lijstje!
Bedankt! Zou zo mee willen, een week is lang niet genoeg om heel Manhattan goed te bekijken (laat staan de omringende wijken).
Tof dat jij er nu zit maithekke. De Circle Line tour rondom Manhattan is een aanrader, krijg je in drie uur tijd erg veel te zien vanaf het water voor een schappelijke prijs. Wanneer musea je interesseren zou het American Museum of Natural History bovenaan je lijstje moeten staan. Prachtig aangekleed en bijzonder interessant, trek er ook zeker een aantal uren of hele dag voor uit. De show die wij in de Broadway Comedy Club hebben gezien was bijzonder vermakelijk, maar er zijn veel van die clubs en tickets worden je overal op Times Square wel aangeboden. Veel plezier, maar dat gaat wel lukken 
maithekke
-
- 268 messages
- 0 votes
Bedankt! Zou zo mee willen, een week is lang niet genoeg om heel Manhattan goed te bekijken (laat staan de omringende wijken).
Tof dat jij er nu zit maithekke. De Circle Line tour rondom Manhattan is een aanrader, krijg je in drie uur tijd erg veel te zien vanaf het water voor een schappelijke prijs. Wanneer musea je interesseren zou het American Museum of Natural History bovenaan je lijstje moeten staan. Prachtig aangekleed en bijzonder interessant, trek er ook zeker een aantal uren of hele dag voor uit. De show die wij in de Broadway Comedy Club hebben gezien was bijzonder vermakelijk, maar er zijn veel van die clubs en tickets worden je overal op Times Square wel aangeboden. Veel plezier, maar dat gaat wel lukken
Bedankt voor de tips
.
Wij gaan waarschijnlijk morgen naar het natural history museum en naar the phantom of the opera op broadway. Net ook het uitzicht op de empire state building bewonderd, erg bijzonder!
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Heel herkenbaar! Veel hetzelfde als ik uiteraard, alleen had ik die Circle Tour wel graag willen maken! Idd wel leuk om heel NY vanaf de rivier te zien.
Ik heb trouwens ook in diezelfde Brooklyn Diner gegeten haha!
Ik ben wel wat meer buiten Manhattan geweest dan jij denk ik. Maar hij hebt meer musea gezien, ziet er wel gaaf uit, met name die architectonische had ik wel willen zien. Maar vond MoMa wel even genoeg.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
en naar the phantom of the opera op broadway.
Oeh ik ben jaloers
Geniet er lekker van!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
Zo dat was de vakantie weer. Het weer is kut dus je weet dat je weer thuis bent. Verschil is dat het nu in Frankrijk en België overal bagger was. Geen pretje om zo overigens door België te gaan: alsof je door de Niagara watervallen aan het rijden bent.
Hier een fotootje waarop je kan zien dat ik heilig ben verklaard:

TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Aaah daar ben ik ook geweest
Is echt zo mooi maar vreselijk druk.
De foto is echt prachtig gemaakt, zo precies met je hoofd in het midden van de cirkel.
Dan valt mijn foto echt tegen. Had ook echt een foto van dichtbij gemaakt zodat de kathedraal er half op stond. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Nou, laat maar zien. We wachten nog steeds op een foto van jou 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Ik sta er zelf niet op namelijk
En dat is al 5 jaar geleden.
sweinsteiger
-
- 2278 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Laat een foto van jezelf zien:
Ik zal beginnen :

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kijk eens aan:
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Volgens mij ben je momenteel erg gewild om een foto van jezelf te laten zien, TragieStar.*
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Duurt wel errúg lang TragieStar*, zei je weken geleden niet al dat je 'van het weekend' een foto zou posten? 
sweinsteiger
-
- 2278 messages
- 0 votes
Thnx, de stijl heb ik zelf gemaakt, haha.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Gisteren had een vriendin even snel een kiekje van me genomen met d'r telefoon. Zonder de zombie booth app natuurlijk 

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als het een knappe vent is, is er niks mis mee.