- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Ligt er ook maar aan in welke vakken je zit. Er zijn zat normale supporters in stadions. Sowieso belachelijk om mensen te haten en zelfs aan te vallen om een clubvoorkeur.
Integendeel. zie ook de laatste column van Dijkshoorn in VI.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Offtopic verwijderd + verzoek afgehandeld.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
En die tekening? Heeft te maken met je filmsmaak (hoop ik
) ?
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6592 votes
Japanse frietjes?
Inderdaad!
En die tekening? Heeft te maken met je filmsmaak (hoop ik
) ?

Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Gisteren teruggekomen van mijn tweede stedentrip in de Verenigde Staten. Washington DC dit keer. Een kleine selectie van mijn foto's:
White House:
Lincoln Memorial:

Jefferson Memorial:

Abraham Lincoln:

Metrostation:

Jefferson Memorial 'op z'n Onderhonds':

US Capitol:

Washington Monument:

US Capitol at Night bij 4th of July concert:

(filmpje: klik)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Potdomme, wat een mooie foto's! Wou dat het al september was, ik wil ook!
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Mooi foto's. Witte huis is eigenlijk best lelijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je ging naar NYC, toch? Veel plezier!
Klopt, we zijn nu bezig met uitzoeken welke (redelijk omliggende) plekken we nog meer willen zien. 17 dagen alleen maar NY is ook zonde.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Da's een mooie periode. Zo veel te zien, ook in de omgeving. Ik was graag nog wat langer in NYC gebleven, vooral om het nachtleven daar nog wat meer te ontdekken naast alle City Pass activiteiten 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Klopt, we zijn nu bezig met uitzoeken welke (redelijk omliggende) plekken we nog meer willen zien. 17 dagen alleen maar NY is ook zonde.
Misschien een paar dagen weg, maar ik denk wel dat je 2 weken nodig zult hebben om alles van NY goed te kunnen zien.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Dat metro station lijkt wel iets uit een klassieke SF film, erg tof.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Het metro station maar ook zeker de laatste foto zijn echt prachtig gefotografeerd. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Lincoln-beeld doet me meteen denken aan het einde van Planet of the Apes. Mooie foto's!
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Vond de metrostations in DC niet echt mooi. Wel bijzonder. Vooral erg ruimtelijk, hoog en schoon (zoals alles in DC). En zeker een afrader voor mensen met escalaphobia..
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Soms kan lelijkheid interessanter zijn op een foto dan schoonheid, is een vrij rekbaar begrip natuurlijk mooi/lelijk.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Zeker waar. Maar als ervaring hadden de metrocentra in NYC bijvoorbeeld veel meer sfeer met winkeltjes en kunst. DC is veel zakelijker.
Maar iets zal me toch aangezet hebben deze foto te maken 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Vandaag leek het in ons Limburgse Zuiden een beetje op het Amerikaanse Westen...
Er zijn hier in de nabije omgeving een aantal zgn. "western-stables'.
Die houden zich bezig met het fokken en trainen van paarden voor westernruiters.
Ook vinden er regelmatig wedstrijden plaats in western vaardigheden, zoals koeiendrijven en western riding (behendigheid in bepaalde disciplines)
Vandaag was er zo'n wedstrijd, waaraan internationale deelnemers meedoen.
Meer bepaald een wedstrijd "team-penning".
Het gebeuren speelt zich af in een grote arena, en ruiter-teams moeten proberen om bepaalde koeien af te zonderen van de kudde etc.
Lang niet gemakkelijk, want de koeien willen altijd terug naar die kudde.
Er was aardig wat belangstelling, en het weer was schitterend.
Hier een impressie:
De arena (in de verte kun je de koeien zien staan in een hoek, en meer vooraan een groepje dat afgezonderd werd, in een omheining)
Op de voorgrond deelnemers die op hun beurt wachten.

Een andere kudde koeien staat klaar om de rol van de eerste over te nemen

Lonesome cowgirl

Oude bekende...ook lonesome

Belangstelling van mens... en dier

Leuke mevrouw (die eerst niet op de foto wilde, maar toen ik zei dat ik haar en haar hond er zo leuk uit vond zien mocht het toch 

Niet het paard van Sinterklaas, maar Winky Wong heeft nu zo te zien iets met een cowboy(tje)

Even rust

En Brix met paard(en) moet er natuurlijk ook even bij 

Leuke dag
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Ziet er echt super uit, Brix. Mooie foto's.
Ik heb helemaal niets met dieren, maar het lijkt me wel leuk om het mee te maken (zonder cowboy outfit dan).
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Thanks Minotaures.
Western outfit is natuurlijk helemaal geen must voor de toeschouwers bij die wedstrijden, maar ik draag zelf bijna altijd zoiets, alleen de hoed blijft soms thuis (of maakt plaats voor een andere
ik heb er een stuk of 12 inmiddels)
Met al die western 'riders"in de omgeving kijken de mensen er niet echt van op wanneer je zoiets draagt hier, haha.
Wel grappig dat wanneer je een hoed met rechte rand draagt helemaal niemand er meer naar omkijkt.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Hm da's wel een normaal gezicht bij zo'n gebeurtenis. Ik draag ook een hoed, maar daar kijken de mensen juist wèl van op. Maarja, het heeft met de exacte moment en bezigheid te maken.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Geweldige foto's weer Brix, ziet er erg gezellig uit! Heerlijke sfeertje ook, blijft toch een mooi wereldje dat Western etc 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Dank je Rianneke.
Vooral ook leuk dat de sfeer er heel relaxed was.
Nergens stress of geruzie te bekennen.