- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Oef, gelukkig maar. Was effe bang dat je in je knetterleipe bui met een bos paling aan was komen zetten.

Kom maar op met die kotssmiley's. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Bij ons tijdens het aanzoek van Yak geen muziek, maar alleen het geklingel van het koraal aan de bomen en de ruisende zee op de achtergrond. Ik ben namelijk, na een ochtend snorkelen, ten huwelijk gevraagd in het Coral Museum (open plek tussen de bomen aan het strand met koraal aan de bomen) op Koh Talu een eilandje in de Golf van Thailand.
(Bardt1980 wel bekend waarschijnlijk)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb toevallig vandaag foto's van onze bruiloft op de computer gezet en ik kan het niet laten om er hier eentje neer te zetten. Was echt een super mooie dag! (afbeelding)
(afbeelding)
Lucky him 
Leuke trouwfoto's ook!
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Aha, snorkelen. De schrijnende gevolgen van zuurstoftekort.
.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Bij ons tijdens het aanzoek van Yak geen muziek, maar alleen het geklingel van het koraal aan de bomen en de ruisende zee op de achtergrond. Ik ben namelijk, na een ochtend snorkelen, ten huwelijk gevraagd in het Coral Museum (open plek tussen de bomen aan het strand met koraal aan de bomen) op Koh Talu een eilandje in de Golf van Thailand.
Ja zeker, kan me er een heel mooi beeld van voorstellen.. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Romantisch! Is weer eens wat anders dan in het restaurant ofzo.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik vroeg samijo heel origineel ten huwelijk in een klein restaurantje in Mont Matre in Parijs, we hadden zo'n klein tafeltje dat ik niet eens de ruimte had om op één knie te gaan zitten. En Samijo deed toen huilie huilie en wapperde met haar handen en zei Yes! 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Off-topic berichten verwijderd.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Mijn vriend vroeg me tijdens een romantisch weekendje weg in de Belgische Ardennen. Eerst een super de luxe 5 gangen diner gehad, daarna terug naar onze suite (met hemelbed en jacuzzi
). Er werd een fles champagne naar de kamer gebracht, toen is ie op z'n knie gegaan en heeft z'n aanzoek gedaan. Ik moest idd meteen brullen
Het was totaal onverwacht, super lief en romantisch. Hij had mijn vader al om toestemming gevraagd met kerst! Kan niet wachten tot het zover is 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, Quinta ! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mijn vriend vroeg me tijdens een romantisch weekendje weg in de Belgische Ardennen. Eerst een super de luxe 5 gangen diner gehad, daarna terug naar onze suite (met hemelbed en jacuzzi
). Er werd een fles champagne naar de kamer gebracht, toen is ie op z'n knie gegaan en heeft z'n aanzoek gedaan. Ik moest idd meteen brullen
Het was totaal onverwacht, super lief en romantisch. Hij had mijn vader al om toestemming gevraagd met kerst! Kan niet wachten tot het zover is
Van harte! 
PS: Je hoort niet vaak meer dat de vader vooraf om toestemming wordt gevraagd voor zoiets.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Thnx, ja ik vond het ook zo lief dat hij dat gedaan had! 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
En als je pa nee had gezegd wat dan? 
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Je hebt een klein beetje wat weg van Sandra Bullock.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik denk dat jij hier en daar wel in de updates gezet gaat worden, multivitamintje! Genoeg vrijgezellen mannen hier!
PS: Ik ben al getrouwd dus helaas. 
PPS: voor jou dan hé? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Mooie vrouw ben je Multivitamintje! 
Ik denk dat jij hier en daar wel in de updates gezet gaat worden, multivitamientje! Genoeg vrijgezellen mannen hier!
Haha ja inderdaad, haar inbox gaat het druk krijgen! En terecht.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Beetje Lieke van Lexmond zie ik erin.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ja, ik ook. Alleen de mond en de kin is anders.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik moet eerlijk toegeven dat we het niet slecht getroffen hebben met de moviemeter-dames.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes

1 van mijn betere dagen. Moet natuurlijk nog wel gel in mijn haren en dan ben ik helemaal het mannetje.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Ik denk dat jij een hele volle inbox gaat krijgen Frank!