- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Thnx. Ik zal ook zeker gaan kijken naar All You Need is Love. Ik wil jouw aanzoek natuurlijk voor geen goud missen! 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Woei, ... mocht ie je onverwachts dumpen dan kun je me een PM sturen!
Kunnen we keer samen filmpje kijken 
Nee eerlijk is eerlijk, je ziet er mooi uit! Heeft de beste kerel wel getroffen dacht ik zo!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Leuke foto's!
Wij zijn toevallig vandaag druk bezig geweest met het zoeken naar een fotograaf voor onze bruiloft. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
wow, 22 jaar en al getrouwd. Zie je niet vaak in Nederland, denk ik
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Leuke foto's!
Wij zijn toevallig vandaag druk bezig geweest met het zoeken naar een fotograaf voor onze bruiloft.
Ik vond de voorbereidingen echt heel erg leuk. Eigenlijk wilde ik geen bruiloft met alles er op en er aan, maar mijn ventje vond dat zo leuk dat ik het toch niet kon laten.
Onze fotograaf was geen professional, maar mijn schoonbroertje heeft fotograferen als hobby en ik vind de foto's dan ook erg goed gelukt. We hadden ook geen al te groot budget, dus we hebben een low-budget-wedding gehad.
edit: @ Minotaures: Normaal gesproken zouden we ook nog wel een paar jaartjes gewacht hebben, maar we zijn samen een bedrijf begonnen en het was financieel gewoon verstandig om te trouwen of een samenlevingscontract te hebben. Mijn vriend (ik noem hem nog steeds vriend ook al is het mijn man
) vond een samenlevingscontract veel te afstandelijk, dus dat wilde hij absoluut niet.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik vind de voorbereidingen ook erg leuk. Al zie je soms door de bomen het bos niet meer, er is zoveel aanbod! Maar de dag begint steeds meer vorm te krijgen gelukkig.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik ben nog altijd bezig met de voorbereidingen van het zoeken naar een vrouw joh!
Wil nog niet zo lopen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Misschien moet je het niet in dit topic proberen, maar breder zoeken? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zal voor je duimen jongen. Komt vast goed. 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Klier me niet 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Ik vind de voorbereidingen ook erg leuk. Al zie je soms door de bomen het bos niet meer, er is zoveel aanbod! Maar de dag begint steeds meer vorm te krijgen gelukkig.
Wanneer is jullie dag Selma? 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Erg leuke foto's melvddonk! Veel geluk samen!
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Thnx. Ik zal ook zeker gaan kijken naar All You Need is Love. Ik wil jouw aanzoek natuurlijk voor geen goud missen!
...heb ik iets gemist? 
Anyway, mooi bruidje inderdaad... weer wat misgelopen 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
Als dit facebook was, was dit een Like!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Knap meisje, knappe jongen, mooie jurk
. Is hij ook 22, of iets ouder
?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Erg leuke foto's. JIj mag thuis een beetje de administratie of zo doen? Lekker veel achter de pc op MovieMeter? 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Mooie bruid hoor Melanie! Inderdaad wel heel vroeg om te trouwen zeg, persoonlijk had ik er echt niet aan moeten denken op die leeftijd. Dan zou ik heel wat gemist hebben. 
En wat voor bedrijf zijn jullie begonnen? 
Ik ben nu al benieuwd naar de foto's van Selma!!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ben al 2,5 week ziek. Dus vandaar dat ik zoveel op MovieMeter zit op het moment. Normaal gesproken kan ik er ook wel veel op hoor. We hebben een eigen bedrijf (café) en als het niet druk is ga ik altijd een beetje administratie doen, internetten, etc..
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ai, 2,5 week ziek klinkt niet goed!
Ik ben nu een halve week ziek en ben het al behoorlijk zat!
Wanneer is jullie dag Selma?
30-06-2011 
En die van jullie?
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Weten we nog niet, volgend jaar zomer waarschijnlijk. Dit jaar redden we financieel nog niet ben ik bang 
Brix
-
- 19683 messages
- 5119 votes
@melvddonk:
Leuke plaatjes 
Jullie zijn een mooi paar.
(En beterschap gewenst)
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Weten we nog niet, volgend jaar zomer waarschijnlijk.
(Ik ben namelijk gek op romantische verhalen)
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Oh mag ik eerst, mag ik eerst?
Ik was eens een nachtje aan het vissen en ik was knetterleip. Toen zei ik tegen mn maat: Ik ga Tamara ten huwelijk vragen.
Dus we werden wakker en ik ging gelijk naar huis toe, want ik wist dat Tamaar om 2 uur vrij was ofzo. Ik in mn net pak (ja, die heb ik ook), haartjes netjes, douche nemen, lekker geurtje op. Kortom; nóg onweerstaanbaarder dan normaal.
Toen had ik allemaal brandende kaarsjes in huis neer gelegd met rozen enzo. En die kaarsjes leidden een weg naar boven, naar de slaapkamer. En daar zat ik voor haar op de knieen met een lelijke bos bloemen in mn hand. Romantisch nummertje erbij, ik huilen, zij lachen en voor je het weet ben je getrouwd.
Wicked.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Heb je daar geen foto's van Don Dijk? 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Nee gelukkig niet! Zou slecht zijn voor mn reputatie, een foto van een huilende Don. 
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Ik was eens een nachtje aan het vissen en ik was knetterleip. Toen zei ik tegen mn maat: Ik ga Tamara ten huwelijk vragen.
Dus we werden wakker en ik ging gelijk naar huis toe, want ik wist dat Tamaar om 2 uur vrij was ofzo. Ik in mn net pak (ja, die heb ik ook), haartjes netjes, douche nemen, lekker geurtje op. Kortom; nóg onweerstaanbaarder dan normaal.
Toen had ik allemaal brandende kaarsjes in huis neer gelegd met rozen enzo. En die kaarsjes leidden een weg naar boven, naar de slaapkamer. En daar zat ik voor haar op de knieen met een lelijke bos bloemen in mn hand. Romantisch nummertje erbij, ik huilen, zij lachen en voor je het weet ben je getrouwd.
Wicked.
Oef, gelukkig maar. Was effe bang dat je in je knetterleipe bui met een bos paling aan was komen zetten.
Wat was het 'romantische nummertje' als ik vragen mag?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wicked.
Lief 
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
HA. Ik deed het via All You Need Is Love. Hij huilde, ik niet. Maar ik ben dan ook een ijskonijn, moet die reputatie hoog houden je weet..
En Len is stiekem heel emo.
Veel wickederderder..
Getuigt wel van lef hoor. Zijn daar nog beelden van te vinden trouwens?