• 178.405 movies
  • 12.229 shows
  • 34.009 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.272 votes
Profile

MovieMeter User Pics

Chuck Taylor

• 1269 messages
  • 1953 votes

Had dit niet verwacht van OH. Kleuren uit het hippietijdperk en verschikkelijke kastjes en spiegels. 0,5*..

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Ik ben die Godfather in het midden. Die linker is gewoon lang, maar die staat ook een tree hoger, net zoals die jongen achter mij.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Onze eigen Moviemeter Joe Pesci

Toffe foto's minder toffe uitslag.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Leuke foto's!

Bespeur ik daar trouwens een buikje bij je?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Ja zekers, ik ben goed gevoed door mijn moeke

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

BuikJE?

Wel handig dat die anderen hun bier op jouw hoofd kunnen zetten, je bent een aardig bijzettafeltje.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Ik ben 1,75 meter klein. Dus dat valt wel mee denk ik? Ik heb wel een bijzetbuikje hehe.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Jammer dat je voor Ajax bent Ben ook nog vrij recent bij HSV geweest. Tegen Kolhn, vorig seizoen. Leuk stadion, al raad ik je Dortmund ook een keertje aan! Wat een reus van een stadion is dat ook zeg!

@ Eline: De jongens hier een beetje belachelijk maken he Hoe zit het met jou foto?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Ben een beetje bang voor die Duitsers geworden. Verschrikkelijk gebeuren daar in het stadion verder. Klapvee publiek eerste klas, AZ is er niets bij. Vooral die stadionspeakers kunnen hun muil niet houden. En het volume staat al zo hard daar

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Yak wrote:

Heb je een foto van het schilderij boven de TV? Van afstand ziet die er erg mooi uit, ik ben er wel benieuwd naar.

Komt ook van deviantart (zoals alle prints trouwens):

La Bibliotheque Oubliee

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

SnakeDoc wrote:

@ Eline: De jongens hier een beetje belachelijk maken he Hoe zit het met jou foto?

Ik mag niet meer, als ik weer een foto plaats ben ik arrogant, omdat ik er in het verleden behoorlijk wat gepost heb.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Onderhond wrote:

(quote)

La Bibliotheque Oubliee

Zo hey! Erg duister, maar o zo mooi. Die tekst erbij ook, bijzonder.

'' the girl that carried books inside her heart [and worlds inside her mind. ''

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja geef een Duitser een microfoon of een megafoon en ze gaan los. Dat heeft de geschiedenis ons wel geleerd.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Ik mag niet meer, als ik weer een foto plaats ben ik arrogant, omdat ik er in het verleden behoorlijk wat gepost heb.

Zien, zien, zien !!! Ik wil hem zien !!! Hoeveel bladzijdes moet ik terug ?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

SnakeDoc wrote:

(quote)

Zien, zien, zien !!! Ik wil hem zien !!! Hoeveel bladzijdes moet ik terug ?

Je hebt een inlogcode nodig voor de Eline bikinifoto's

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

De meeste doen het niet meer. Maar voor jou dan, de meest recente (kerstavond): Klik

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Trouwens A&L, jij hebt ook nog nooit een foto gepost. Het wordt een drukke week voor jou

Ik mag misschien een buikje hebbe Eline, ik bewerk mn foto's in ieder geval nooit Vrouwen kunnen daar zo goed mannen mee misleiden

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

rep_robert wrote:

Trouwens A&L, jij hebt ook nog nooit een foto gepost Het wordt een drukke week voor jou

Ik mag misschien een buikje hebbe Eline, ik bewerk mn foto's in ieder geval nooit Vrouwen kunnen daar zo goed mannen mee misleiden

Nou vooruit dan maar.

Dit ben ik vorige maand in Euro Disney '

(afbeelding)

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Bespeur ik daar grote oren?

p.s. Je zwaait wel schattig in je bungeejump filmpje(lang leve de zoekfunctie).

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

rep_robert wrote:

Trouwens A&L, jij hebt ook nog nooit een foto gepost Het wordt een drukke week voor jou

Gelukkig heb je op mijn hyves kunnen zien dat ik meer dan genoeg 'gewone' foto's heb die niet sepia zijn.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

rep_robert wrote:

Bespeur ik daar grote oren?

p.s. Je zwaait wel schattig in je bungeejump filmpje(lang leve de zoekfunctie).

Ja cool he! Die heb ik inderdaad eens gepost hier. Is wel een filmpje van een jaar of 5 terug

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Ssssttt, nu komt iedereen achter onze geheime vriendschap op Hyves Eline

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Elineloves wrote:

De meeste doen het niet meer. Maar voor jou dan, de meest recente (kerstavond): Klik

Vrijgezel?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

SnakeDoc wrote:

(quote)

Vrijgezel?

Zeg, het is hier geen relatieplanet.nl!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

rep_robert wrote:

Ben een beetje bang voor die Duitsers geworden. Verschrikkelijk gebeuren daar in het stadion verder. Klapvee publiek eerste klas, AZ is er niets bij. Vooral die stadionspeakers kunnen hun muil niet houden. En het volume staat al zo hard daar

Dortmund is briljant. Daar staat naast het stadion een toko met live muziek voor elke wedstrijd, braadworst en litertjes bier.

Ik zou ook niet meer weten hoe die wedstrijd waar ik heen geweest was verder verlopen is. Bier en worst smaakten in iedergeval prima!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik krijg de naam arrogant terwijl jullie er een hele heisa omheen maken! Krijg je straks weer: 'Flirtchat verwijderd' en ben ik het weer schuld. Ga maar allemaal braaf ontopic.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

SnakeDoc wrote:

(quote)

Dortmund is briljant. Daar staat naast het stadion een toko met live muziek voor elke wedstrijd, braadworst en litertjes bier.

Ik zou ook niet meer weten hoe die wedstrijd waar ik heen geweest was verder verlopen is. Bier en worst smaakten in iedergeval prima!

Alles was eigenlijk perfect hoor, alleen dat gejank constant door die speakers heen doet pijn aan de oren. Heb wel 60 spelersnamen door die speakers horen knallen tijdens de wedstrijd zelf.

En die bratwursten......GODDELIJK!!! Duitsers kunnen zulk lekker vreten maken he Ga misschien nog met een collega naar Dortmund tegen Schalke, hij is een Duitser en een Dortmund fan, dus kan aan kaartjes komen. Dus die Gelbe Wand zal nog wel geinspecteerd worden binnenkort.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ben benieuwd, hou me op de hoogte !

Bardt1980

• 448 messages
  • 92 votes

Onderhond wrote:

(quote)

La Bibliotheque Oubliee

Nice, doet me een beetje aan Mathilda van Roald Dahl denken. Deviantart is sowieso een leuk platform. Gaat bestellen daar een beetje vlot? Ben zelf namelijk ook van plan werk te gaan verkopen via die site.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

BuikJE?

Wel handig dat die anderen hun bier op jouw hoofd kunnen zetten, je bent een aardig bijzettafeltje.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.