- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Chuck Taylor
-
- 1269 messages
- 1953 votes
Had dit niet verwacht van OH. Kleuren uit het hippietijdperk en verschikkelijke kastjes en spiegels. 0,5*..
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik ben die Godfather in het midden. Die linker is gewoon lang, maar die staat ook een tree hoger, net zoals die jongen achter mij.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Onze eigen Moviemeter Joe Pesci 
Toffe foto's minder toffe uitslag.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Leuke foto's!
Bespeur ik daar trouwens een buikje bij je? 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ja zekers, ik ben goed gevoed door mijn moeke 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
BuikJE?
Wel handig dat die anderen hun bier op jouw hoofd kunnen zetten, je bent een aardig bijzettafeltje. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik ben 1,75 meter klein. Dus dat valt wel mee denk ik?
Ik heb wel een bijzetbuikje hehe.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Jammer dat je voor Ajax bent
Ben ook nog vrij recent bij HSV geweest. Tegen Kolhn, vorig seizoen. Leuk stadion, al raad ik je Dortmund ook een keertje aan! Wat een reus van een stadion is dat ook zeg!
@ Eline: De jongens hier een beetje belachelijk maken he
Hoe zit het met jou foto?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ben een beetje bang voor die Duitsers geworden. Verschrikkelijk gebeuren daar in het stadion verder. Klapvee publiek eerste klas, AZ is er niets bij. Vooral die stadionspeakers kunnen hun muil niet houden. En het volume staat al zo hard daar 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
@ Eline: De jongens hier een beetje belachelijk maken he
Hoe zit het met jou foto?
Ik mag niet meer, als ik weer een foto plaats ben ik arrogant, omdat ik er in het verleden behoorlijk wat gepost heb. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Komt ook van deviantart (zoals alle prints trouwens):
Zo hey! Erg duister, maar o zo mooi. Die tekst erbij ook, bijzonder.
'' the girl that carried books inside her heart [and worlds inside her mind. ''
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja geef een Duitser een microfoon of een megafoon en ze gaan los. Dat heeft de geschiedenis ons wel geleerd. 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik mag niet meer, als ik weer een foto plaats ben ik arrogant, omdat ik er in het verleden behoorlijk wat gepost heb.
Zien, zien, zien !!! Ik wil hem zien !!! Hoeveel bladzijdes moet ik terug
?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je hebt een inlogcode nodig voor de Eline bikinifoto's 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
De meeste doen het niet meer. Maar voor jou dan, de meest recente (kerstavond): Klik
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Trouwens A&L, jij hebt ook nog nooit een foto gepost. Het wordt een drukke week voor jou 
Ik mag misschien een buikje hebbe Eline, ik bewerk mn foto's in ieder geval nooit
Vrouwen kunnen daar zo goed mannen mee misleiden 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Trouwens A&L, jij hebt ook nog nooit een foto gepost
Het wordt een drukke week voor jou 
Ik mag misschien een buikje hebbe Eline, ik bewerk mn foto's in ieder geval nooit
Nou vooruit dan maar.
Dit ben ik vorige maand in Euro Disney
'

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Bespeur ik daar grote oren? 
p.s. Je zwaait wel schattig in je bungeejump filmpje(lang leve de zoekfunctie).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Trouwens A&L, jij hebt ook nog nooit een foto gepost
Het wordt een drukke week voor jou 
Gelukkig heb je op mijn hyves kunnen zien dat ik meer dan genoeg 'gewone' foto's heb die niet sepia zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bespeur ik daar grote oren? 
p.s. Je zwaait wel schattig in je bungeejump filmpje(lang leve de zoekfunctie).
Ja cool he! Die heb ik inderdaad eens gepost hier. Is wel een filmpje van een jaar of 5 terug 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ssssttt, nu komt iedereen achter onze geheime vriendschap op Hyves Eline 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
De meeste doen het niet meer. Maar voor jou dan, de meest recente (kerstavond): Klik
Vrijgezel? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vrijgezel?
Zeg, het is hier geen relatieplanet.nl! 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ben een beetje bang voor die Duitsers geworden. Verschrikkelijk gebeuren daar in het stadion verder. Klapvee publiek eerste klas, AZ is er niets bij. Vooral die stadionspeakers kunnen hun muil niet houden. En het volume staat al zo hard daar
Dortmund is briljant. Daar staat naast het stadion een toko met live muziek voor elke wedstrijd, braadworst en litertjes bier.
Ik zou ook niet meer weten hoe die wedstrijd waar ik heen geweest was verder verlopen is. Bier en worst smaakten in iedergeval prima!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik krijg de naam arrogant terwijl jullie er een hele heisa omheen maken! Krijg je straks weer: 'Flirtchat verwijderd' en ben ik het weer schuld. Ga maar allemaal braaf ontopic. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Dortmund is briljant. Daar staat naast het stadion een toko met live muziek voor elke wedstrijd, braadworst en litertjes bier.
Ik zou ook niet meer weten hoe die wedstrijd waar ik heen geweest was verder verlopen is. Bier en worst smaakten in iedergeval prima!
Alles was eigenlijk perfect hoor, alleen dat gejank constant door die speakers heen doet pijn aan de oren. Heb wel 60 spelersnamen door die speakers horen knallen tijdens de wedstrijd zelf.
En die bratwursten......GODDELIJK!!! Duitsers kunnen zulk lekker vreten maken he
Ga misschien nog met een collega naar Dortmund tegen Schalke, hij is een Duitser en een Dortmund fan, dus kan aan kaartjes komen. Dus die Gelbe Wand zal nog wel geinspecteerd worden binnenkort.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Komt ook van deviantart (zoals alle prints trouwens):
Nice, doet me een beetje aan Mathilda van Roald Dahl denken. Deviantart is sowieso een leuk platform. Gaat bestellen daar een beetje vlot? Ben zelf namelijk ook van plan werk te gaan verkopen via die site.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
BuikJE?
Wel handig dat die anderen hun bier op jouw hoofd kunnen zetten, je bent een aardig bijzettafeltje.