- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Heel strak, maar zou nog geen glaasje drinken zonder onderzetter op tafel durven zetten. 
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Ik dacht dat hij geen tv had
Pas sinds een weekje. Je kan er trouwens nog steeds geen TV op kijken, is enkel aangesloten op computer (tweede scherm) en Wii 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Inderdaad erg strak, is totaal niet mijn smaak, ik ben meer van de vele prulletjes
Maar het ziet er wel mooi en stijlvol uit 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ziet er tof uit! Die kast met die rode bollen om het schilderij heen is mooi. Alleen in een blauwe slaapkamer zou ik denk ik huilend wakker worden 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Hebben jullie trouwens met reden gekozen voor zoveel verschillende kleuren in de kamers? Normaal zie je (volgens mij) voornamelijk dat mensen voor 'een geheel' kiezen, en dan 2 á 3 standaard kleuren aanhouden waar ze mee werken.
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Alleen in een blauwe slaapkamer zou ik denk ik huilend wakker worden
s Nachts merk je er helemaal niks van, bij het wakkerworden ook niet want we hebben zonwerende gordijnen 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Wij hebben de muren van ons toilet blauw geverfd, das wel lekker luchtig.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
s Nachts merk je er helemaal niks van, bij het wakkerworden ook niet want we hebben zonwerende gordijnen
Dat scheelt idd
En dat schilderij, is dat nog van een film of zo? Dat dingetje in dat rode pakje met die hengel komt me vaag bekend voor...
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Pas sinds een weekje. Je kan er trouwens nog steeds geen TV op kijken, is enkel aangesloten op computer (tweede scherm) en Wii
Die vind ik mooi, één van de meest kritische en meest actieve users van MovieMeter heeft pas sinds een week een tv 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Mooie gelegenheid om een blu-ray speler aan te schaffen
Waardeert je dvd collectie ook gelijk op.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ben geen foto deskundige, maar om dit resultaat te verkrijgen zonder gebruik van flash gebruik je een statief, toch?
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Mooie gelegenheid om een blu-ray speler aan te schaffen
Die komt er inderdaad ook wel een keer. Was vooral om wat deftig te kunnen Wii-en, zo'n ding krijg je niet echt degelijk aangesloten op een PC scherm. In ons vorige huis was een TV niet echt aan de orde. Daar zaten we toch op 1m van het scherm, dan heb je niet veel aan 40" (behalve nekklachten na verloop van tijd).
Wat kleurkeuzes betreft, die zijn redelijk strak binnen elke kamer. Enkel dat rode hoekje springt er inderdaad wel uit, maar dat staat redelijk haaks tov de groen/zwarte zithoek dus storend is het niet.
En zonder statief getrokken. Ben er niet genoeg mee bezig om echt extra hulpstukken voor m'n cameratje te kopen. Alle fotos hier zijn uit de losse pols getrokken.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
Ziet er erg gaaf uit, vind alleen het blauwe gedeelte niet veel. 4*
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Stijlvol huisje zeg!
Wellicht dat ik iets over het hoofd zie, maar wat is er precies stijlvol aan? Het ziet er gewoon uit als een appartement zoals zoveel andere. Dat groen vind ik wel mooi, al heeft het (voor mij dan) niet geheel iets vrolijks. Blauw vind ik dan weer echt helemaal niks.
Maar goed, dit was dan even mijn ongetwijfeld onbeduidende bijdrage. 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Die ''ouwe'' stereo-set (?) past niet echt in het geheel daar in de woonkamer. 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Camerawerk is in orde, verschillende standpunten.
Mooie settings en belichting.
De spanning is voelbaar door de donkere gordijnen en het mysterieuze schilderij.
De keuken is vrij strak gehouden met een bijpassende broodrooster.
De cast komt eigenlijk niet nadrukkelijk naar voren. Al verklappen het ooglapje en de dvd-kast wellicht wat informatie.
-4---
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Wauw, ik wil ook wel zo'n appartement 
Erg leuk schilderij in de slaapkamer; zit er een bekende schilder achter?
-Edit- Al gevonden; trenchmaker op deviantart?
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Ik zie niemand, maar misschien zit er een gat in de muur.
[/flauwe opmerkingen modus]
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ziet er goed uit Onderhond. 
Wat een schattig klein keukentje!
Maar hé, zie ik daar een leren bank? Mocht dat wel van Linn die pretendeert absoluut tegen bont te zijn?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Lol, waar jij op let Selma.
Oog voor detail, of voorkennis? Ik zag wel een bank maar wat voor een soort en welk materiaal viel me niet op.
Kan ook nepleer zijn, toch? Of lederlook?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik heb 'meegeholpen' met het inrichten van Onderhond zijn vorige appartement en ik was wel benieuwd wat daar van over was gebleven, dus ik heb even goed gekeken. 
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Camerawerk is in orde, verschillende standpunten.
Mooie settings en belichting.
De spanning is voelbaar door de donkere gordijnen en het mysterieuze schilderij.
De keuken is vrij strak gehouden met een bijpassende broodrooster.
De cast komt eigenlijk niet nadrukkelijk naar voren. Al verklappen het ooglapje en de dvd-kast wellicht wat informatie.
-4---
Hmm, eerder 2e-jaars Filmacademie wannabe-mooifilmerij me dunkt.
Ook het ontbreken van Cast en Crew komen het geheel niet ten goede helaas. 
2,5*
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ziet er mooi uit!
Heb je een foto van het schilderij boven de TV? Van afstand ziet die er erg mooi uit, ik ben er wel benieuwd naar.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Die vind ik mooi, één van de meest kritische en meest actieve users van MovieMeter heeft pas sinds een week een tv
Dat aangesloten staat op een freaking rotding van een Wii
Dacht dat Onderhond altijd zo kritisch was haha.
Wellicht dat ik iets over het hoofd zie, maar wat is er precies stijlvol aan? Het ziet er gewoon als een appartement zoals zoveel andere. Dat groen vind ik wel mooi, al heeft het (voor mij dan) niet geheel iets vrolijks. Blauw vind ik dan weer echt helemaal niks.
Maar goed, dit was dan even mijn ongetwijfeld onbeduidende bijdrage.
Omdat het bij mij en bij veel anderen vaak gewoon een chaos is. Hier is wel over nagedacht en het straalt wel wat uit vind ik 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ben jij zo klein of zijn die anderen zo groot?