• 178.405 movies
  • 12.229 shows
  • 34.009 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.272 votes
Profile

MovieMeter User Pics

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Heel strak, maar zou nog geen glaasje drinken zonder onderzetter op tafel durven zetten.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Wel een fijn tv-hoekje. Strak huisje hoor!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik dacht dat hij geen tv had

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Zo zeg. Sfeervol hoor! Kleurrijk.

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

AHWA wrote:

Ik dacht dat hij geen tv had

Pas sinds een weekje. Je kan er trouwens nog steeds geen TV op kijken, is enkel aangesloten op computer (tweede scherm) en Wii

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Inderdaad erg strak, is totaal niet mijn smaak, ik ben meer van de vele prulletjes Maar het ziet er wel mooi en stijlvol uit

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ziet er tof uit! Die kast met die rode bollen om het schilderij heen is mooi. Alleen in een blauwe slaapkamer zou ik denk ik huilend wakker worden

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Hebben jullie trouwens met reden gekozen voor zoveel verschillende kleuren in de kamers? Normaal zie je (volgens mij) voornamelijk dat mensen voor 'een geheel' kiezen, en dan 2 á 3 standaard kleuren aanhouden waar ze mee werken.

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

FillumGek wrote:

Alleen in een blauwe slaapkamer zou ik denk ik huilend wakker worden

s Nachts merk je er helemaal niks van, bij het wakkerworden ook niet want we hebben zonwerende gordijnen

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Wij hebben de muren van ons toilet blauw geverfd, das wel lekker luchtig.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Onderhond wrote:

(quote)

s Nachts merk je er helemaal niks van, bij het wakkerworden ook niet want we hebben zonwerende gordijnen

Dat scheelt idd En dat schilderij, is dat nog van een film of zo? Dat dingetje in dat rode pakje met die hengel komt me vaag bekend voor...

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Pas sinds een weekje. Je kan er trouwens nog steeds geen TV op kijken, is enkel aangesloten op computer (tweede scherm) en Wii

Die vind ik mooi, één van de meest kritische en meest actieve users van MovieMeter heeft pas sinds een week een tv

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Mooie gelegenheid om een blu-ray speler aan te schaffen Waardeert je dvd collectie ook gelijk op.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Ben geen foto deskundige, maar om dit resultaat te verkrijgen zonder gebruik van flash gebruik je een statief, toch?

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

dutchtuga wrote:

Mooie gelegenheid om een blu-ray speler aan te schaffen

Die komt er inderdaad ook wel een keer. Was vooral om wat deftig te kunnen Wii-en, zo'n ding krijg je niet echt degelijk aangesloten op een PC scherm. In ons vorige huis was een TV niet echt aan de orde. Daar zaten we toch op 1m van het scherm, dan heb je niet veel aan 40" (behalve nekklachten na verloop van tijd).

Wat kleurkeuzes betreft, die zijn redelijk strak binnen elke kamer. Enkel dat rode hoekje springt er inderdaad wel uit, maar dat staat redelijk haaks tov de groen/zwarte zithoek dus storend is het niet.

En zonder statief getrokken. Ben er niet genoeg mee bezig om echt extra hulpstukken voor m'n cameratje te kopen. Alle fotos hier zijn uit de losse pols getrokken.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

Ziet er erg gaaf uit, vind alleen het blauwe gedeelte niet veel. 4*

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

rep_robert wrote:

Stijlvol huisje zeg!

Wellicht dat ik iets over het hoofd zie, maar wat is er precies stijlvol aan? Het ziet er gewoon uit als een appartement zoals zoveel andere. Dat groen vind ik wel mooi, al heeft het (voor mij dan) niet geheel iets vrolijks. Blauw vind ik dan weer echt helemaal niks.

Maar goed, dit was dan even mijn ongetwijfeld onbeduidende bijdrage.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Die ''ouwe'' stereo-set (?) past niet echt in het geheel daar in de woonkamer.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Camerawerk is in orde, verschillende standpunten.

Mooie settings en belichting.

De spanning is voelbaar door de donkere gordijnen en het mysterieuze schilderij.

De keuken is vrij strak gehouden met een bijpassende broodrooster.

De cast komt eigenlijk niet nadrukkelijk naar voren. Al verklappen het ooglapje en de dvd-kast wellicht wat informatie.

-4---

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Wauw, ik wil ook wel zo'n appartement

Erg leuk schilderij in de slaapkamer; zit er een bekende schilder achter?

-Edit- Al gevonden; trenchmaker op deviantart?

Kulla Fishing a Star

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Ik zie niemand, maar misschien zit er een gat in de muur.

[/flauwe opmerkingen modus]

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ziet er goed uit Onderhond.

Wat een schattig klein keukentje!

Maar hé, zie ik daar een leren bank? Mocht dat wel van Linn die pretendeert absoluut tegen bont te zijn?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Lol, waar jij op let Selma. Oog voor detail, of voorkennis? Ik zag wel een bank maar wat voor een soort en welk materiaal viel me niet op.

Kan ook nepleer zijn, toch? Of lederlook?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik heb 'meegeholpen' met het inrichten van Onderhond zijn vorige appartement en ik was wel benieuwd wat daar van over was gebleven, dus ik heb even goed gekeken.

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

John Lee Hooker wrote:

Camerawerk is in orde, verschillende standpunten.

Mooie settings en belichting.

De spanning is voelbaar door de donkere gordijnen en het mysterieuze schilderij.

De keuken is vrij strak gehouden met een bijpassende broodrooster.

De cast komt eigenlijk niet nadrukkelijk naar voren. Al verklappen het ooglapje en de dvd-kast wellicht wat informatie.

-4---

Hmm, eerder 2e-jaars Filmacademie wannabe-mooifilmerij me dunkt.

Ook het ontbreken van Cast en Crew komen het geheel niet ten goede helaas.

2,5*

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ziet er mooi uit!

Heb je een foto van het schilderij boven de TV? Van afstand ziet die er erg mooi uit, ik ben er wel benieuwd naar.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

MoFeDu wrote:

(quote)

Die vind ik mooi, één van de meest kritische en meest actieve users van MovieMeter heeft pas sinds een week een tv

Dat aangesloten staat op een freaking rotding van een Wii Dacht dat Onderhond altijd zo kritisch was haha.

rokkenjager wrote:

(quote)

Wellicht dat ik iets over het hoofd zie, maar wat is er precies stijlvol aan? Het ziet er gewoon als een appartement zoals zoveel andere. Dat groen vind ik wel mooi, al heeft het (voor mij dan) niet geheel iets vrolijks. Blauw vind ik dan weer echt helemaal niks.

Maar goed, dit was dan even mijn ongetwijfeld onbeduidende bijdrage.

Omdat het bij mij en bij veel anderen vaak gewoon een chaos is. Hier is wel over nagedacht en het straalt wel wat uit vind ik

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Dagje naar Hamburg geweest Zaterdag. Oefenpotje van Ajax bijgewoont tegen HSV.

Ik vooraan bij het hek. Bij het puntje rechtsboven van de witte vlag

(afbeelding)

Gangsterfotootje op het vak

(afbeelding)

Stadion HSV van een afstandje

(afbeelding)

Iets dichterbij

(afbeelding)

Stadion van binnen

(afbeelding)

Ajax spelers doen warming up, lekker dicht op het veld

(afbeelding)

Stickers plakken

(afbeelding)

Stadion van St. Pauli, de volksclub van Hamburg. In een linkse pauperwijk van Hamburg

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ben jij zo klein of zijn die anderen zo groot?

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Welke van die 4 ben jij?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.