• 178.522 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.800 actors
  • 9.380.115 votes
Profile

MovieMeter User Pics

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Ha, wist ik ook niets van. Nou, mijn koffie smaakte heerlijk. Stonden overigens wel gewoon prullenbakken op de stations.

(afbeelding)

Madecineman wrote:

De eerste keer dat ik in NYC was deed ik ook veel meer te voet maar dat slijt vanzelf

Dat zal inderdaad wel. Dacht steeds: ach, is maar een paar blocks lopen, is goed te doen. Maar naar verloop van tijd tikken die paar blockjes steeds toch behoorlijk aan.

Btw: gaaf landschap @Lake District.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Dit bedoel ik trouwens, best wel blij om dan niet te hoeven lopen en zo'n warme subway in te kunnen duiken

(afbeelding)

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

Sfeervol fotootje wel!

• 7484 messages
  • 1715 votes

Ja, New York in een sneeuwstorm heeft wel wat (als je tenminste niet hoeft te werken of een vliegtuig moet halen).

De dag erop was trouwens erg mooi in Central Park met zo'n dik pak sneeuw en in kerstsfeer.

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

Bij mij was het ook frissig .

(afbeelding)

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

*krijgt weer zin om naar New York te gaan*

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Erg leuke kiekjes, mannen!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sowieso een grote droom om eens een rondreis in Amerika te doen. Ik krijg er nu nog meer zin in, machtige stad lijkt dat NY me. Eén keer in de states geweest maar dat was een uitwisselingsproject met school, en toen zat ik San Antonio . Zijn interessantere plaatsen in de states te bedenken.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

*Krijgt weer heimwee naar Florida*

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Idem dito. Alleen in Florida geweest jammer genoeg. Wil ook nog een dikke rondreis zetten door Amerika.

• 7484 messages
  • 1715 votes

Heel, heel misschien ga ik komend jaar route 66 doen. Zijn nu nog redelijk vage plannen van wat motorrijdende vrienden van mij... Nu rij ik zelf geen motor maar als ik met een coole Amerikaanse bak daar kan rondscheuren lijkt het me toch ook wel heel tof.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Naast m'n grote droom om naar Tokyo te gaan, is een rondreis door Amerika er ook één die ik ooit moet (en zal) gaan doen, nog even geduld hebben...

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Zeer gunstige dollar momenteel...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Allemaal even sparen, en dan MovieMeet 2012 er van maken!

Q Jones

• 3525 messages
  • 2882 votes

Dat is een goed idee, moeten we sowieso ook Vegas er bij pakken

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Madecineman wrote:

Leuke foto's btw Don, je hebt je dochtertje goed ingepakt iig... En nu de grote vraag. Heb je het noorderlicht met eigen ogen gezien???

Ja, haar gezondheid voor alles he!

En id, ik heb het Noorderlicht gezien, gelijk de eerste avond al.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

wyatt earp wrote:

Volgens mij heb je je haartjes geknipt Don .

Mn wilde haren ben ik eindelijk kwijt idd, maar don't worry; ik laat het weer lekker groeien. Ik wil weer lekker wild zijn.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2639 votes

Haha ik wou zeggen. Van vorige foto's kan ik me nog herinneren dat er zo'n lekkere wilde bos haar op zat .

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

De rendieren voeden!

(afbeelding)

narva77 (crew films)

• 12736 messages
  • 6540 votes

Ik heb dit topic niet zo goed gevolgd denk ik. Waar ben jij dan precies geweest Don? Noorwegen, Zweden, Finland??

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik denk elke keer dat ipv IT de kerstman zo uit die bosjes salto's mijn richting uit komt maken.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

narva77 wrote:

Ik heb dit topic niet zo goed gevolgd denk ik. Waar ben jij dan precies geweest Don? Noorwegen, Zweden, Finland??

In Zweeds Lapland. Gallivare om precies te zijn.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Een druipertje van het hotel.

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

He een stalagtiet.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

He een stalagtiet.

Dit was bij het hotel:

(afbeelding)

En hier Lorena in een rendierenslee, lekker warm toch:

(afbeelding)

En nu zal ik jullie niet meer lastig vallen met mn foto's!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dat zijn echt gave foto's!!

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Als ik alle hier geplaatste kliekjes van Don op mijn harde schijf op zou slaan, dan had ik nu meer vakantiefoto's van hem dan van mezelf

Op één van mijn laatste vakanties heb ik met m'n vrouw op het vliegveld van Milaan geslapen, omdat er vanalles en nog wat mis wat met vliegtuigen en het vliegveld. Ofzoiets. Nog gekeken of we ergens onderdak konden vinden, maar dat lukte niet (ook omdat er duizenden andere mensen op eenzelfde idee waren gekomen). Dus maar een hele dag en nacht op het vliegveld doorgebracht:

(afbeelding)

Jaartje later met vrienden naar een vriend in Trieste (ook Italie) geweest. Vlogen we naar en vanaf Bergamo. Op de terugweg strandden we op het station van Bergamo doordat er voor het eerst sinds jááren sneeuw in die regio was gevallen en ze daar niet op berekend waren. Uiteindelijk werden we gratis opgevangen door hele lieve, vriendelijke en gastvrije mensen die een bed and breakfast aan huis hadden. Mocht je er ooit in de buurt zijn en niet weten waar je hene moet, neem contact op met ze, zelden zo'n luxe slaapplek gehad:

(afbeelding)

(afbeelding)

Moraal van dit verhaal: Italie, leuk land en alles. Maar niet in de fucking winter!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ai ai ai, het land is je dus niet goed gezind.

Lijkt me trouwens vreselijk, een nacht doorbrengen op een vliegveld. Wat doe je dan in hemelsnaam de hele tijd? Beetje met je vrouw frummelen?

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Op een klein en overvol vliegveld voel je je redelijk snel bekeken als je daarmee je tijd door wilt brengen Don Dijk Het voordeel van zo'n oponthoud is dat veel mensen in hetzelfde schuitje zitten als jij, dat schept een band en daardoor heb je al snel contact met andere mensen. Één van die mensen had dobbelstenen bij zich en anderen hadden nog een voorraad drank mee, dus hebben wij zo'n beetje de hele tijd gedoodt met drankdobbelspelletjes. En het voordeel daarvan is dat je de hele vlucht naar Schiphol en de treinreis van Amsterdam naar Groningen slaapt, waardoor de reis zelf uitzonderlijk kort aan voelde!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Dat komt me bekend voor, mn broer en ouders gingen een paar maand geleden naar Zuid Afrika maar strandden in Tivoli. Zo hebben ze ook een paar dagen met andere gasten doorgebracht in het hotel enzo in Libie.

Overigens kregen ze laatst een brief van de vliegtuigmaatschappij dat ze 3000 euro terug krijgen. De tickets waren totaal iets van 3600 ofzo.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.