• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.946 actors
  • 9.370.957 votes
Profile

MovieMeter User Pics

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ziet er erg tof uit zeg. Mooi kleurgebruik ook. Was het hele proces niet enorm intensief?

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Ja en nee. We hebben veel gerepeteerd - een stuk of 12 keer - (en ik moest de repetities op de boot combineren met werken op De Parade Rotterdam) en we waren een vast en gewaardeerd onderdeel van de opera. Maar omdat we ook weer niet heel erg veel verantwoordelijkheid hadden behalve het kennen van onze cues en het netjes ophangen van onze kostuums konden we het geheel makkelijk vanaf de zijlijn bekijken en gewoon genieten van wat er gebeurde. Voor het idee: de organisatie is er twee jaar mee bezig geweest, wij slechts twee maanden.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Leuke hobby.

Black Math

• 5430 messages
  • 1753 votes

Leuk om Rheingold op Rijn hier terug te vinden. Ik zat in het orkest, het is zonder meer het absolute hoogtepunt van alle projecten die ik heb gedaan en ooit zal doen. Ik blijf het een belachelijk project vinden in de zin van dat het onwaarschijnlijk is dat het tot een succes is gekomen. Het budget was 800.000 euro. Voor een studentenorkest (dat de boel georganiseerd heeft) is dat belachelijk hoog. Voor een dergelijk operaproject is het belachelijk laag. Het is alleen tot een succes kunnen worden wegens vrijwilligers (zoals de figuranten) en omdat professionals zich enorm hebben laten onderbetalen. De man die over de belichting ging vertelde dat hij 1/6e kreeg van wat hij normaal verdiende. Wij vroegen: waarom doe je dit dan? Hij: een theater op een schip, hoe vet is dat!!! En ondertussen nog veel meer doen dan alleen die belichting, zoals het aan en afkoppelen van de loopbruggen wat echt een tyfuskarwei was.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Respect heren!

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

@BJK, Werk jij toevallig bij de WORM, hier in R'dam? Zo niet, mijn excuus, maar dan zag ik laatst iemand die sprekend op jou lijkt achter de kas.

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Wat een leuk topic dit!

Hier een aardige foto van mij, vannacht nog genomen in mijn eigen naai-atelier/kelder, met zelfontspanner...

http://theleafsnation.com/uploads/Image/BuffaloBill.jpg

Zo, weten jullie ook weer hoe ik er in het echt uitzie.

scorsese

• 13160 messages
  • 11071 votes

Je hebt wel wat weg van Ted Levine.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Vorig weekend hebben we in Deurne (bij Antwerpen) de jaarlijkse Cultuurprijs uitgedeeld. En dit jaar zaten daar oa Gert Embrechts bij (Allez Eddy) en actrice Inge Paulussen, die naast theater en tv ook in 2 films te zien was: S. en een hoofdrol in Le bal ped pantins

Ik had de eer en het genoeg om de lauditio van Inge Paulussen te mogen verzorgen en haar daarna ook de nodige bloemen en kussen te overhandigen:

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/604021_10151758517102006_1130715282_n.jpg

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Leuk. En bof jij even

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

scorsese wrote:

Je hebt wel wat weg van Ted Levine.

Dat zeggen er meer.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Kom je bij de tandarts buiten de deur zie je dit !!!!!!!!! Ahhhhhhhh vet. En wat zag ik, een film ploeg in levende lijven. Heb meteen iemand aangesproken en gevraagd of ze dus een echte filmploeg waren, de mevrouw vertelde jazeker. En ze nemen een serie op Smeris met Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de ven. Vanaf maart op tv.

BNN-Serie Smeris

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1463933_261672740651762_111053034_n.jpg

stinissen (crew films & series)

• 23436 messages
  • 76920 votes

Das leuk om mee te maken

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

stinissen wrote:

Das leuk om mee te maken

Zeker maar waren niet bezig

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Een goeie vriend van mij is altijd al een hevige fan geweest van André Hazes.

Nu heeft hij zich in Thailand een tattoo laten zetten gebaseerd op een foto van Hazes.

Alhoewel ik niet erg veel op heb met tattoo's vind ik hem prachtig.

https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1501708_732663586752238_1965503793_n.jpg

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ik herken er Hazes niet in terug eerlijk gezegd. Misschien had ie er slimmer aan gedaan de tattoo in Nederland te laten zetten (door iemand die hem wel kent)?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind hem eerlijk ook niet 100% geslaagd wat herkenning betreft, maar verder wel heel mooi gezet. Toch iets wat je bij je draagt voor de rest van je leven. Waarom heeft hij hem daar laten zetten speedy23, woont hij daar?

Ik krijg 8 februari mijn eerste tattoo, hopelijk wordt dat ook mooi. Altijd spannend wat het eindresultaat gaat zijn.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

In Thailand zal het wel een stuk betaalbaarder zijn, maar eerlijk is eerlijk. De kwaliteit is duidelijk minder. De ogen van Hazes lijken niet en dat karakteriseert hem nou juist zo.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Elineloves wrote:

Ik krijg 8 februari mijn eerste tattoo, hopelijk wordt dat ook mooi. Altijd spannend wat het eindresultaat gaat zijn.

Leuk! Wat ga je laten zetten? Ik heb sinds september de naam van mijn zoon op mijn pols staan.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Hazes niet in herkennen? Komaan zeg, moest ik er geen naam bijgezet hebben, iedereen zou meteen gezegd hebben dat het Hazes is.

Hij is in Thailand gezet niet om de prijs, maar omdat die persoon twee maal per jaar naar Thailand gaat. Hij is zeer goed bevriend met Lou Deprijck (Lou en de Hollywood Bananas) met wie hij 'dj-stuff' maakt en draait en is gezet bij wat één van de beste tatoeëerders van het Verre Oosten zou zijn. Ik denk niet dat hij goedkoop is hoor want hij is er jaren mee bezig geweest.

Ik heb een link gehad van die kerel zijn website, maar ik ga hem deze nog eens moeten vragen.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Nee, die kop lijkt niet op Hazes. Die pose en dat hoedje maken het duidelijk, maar denk die twee zaken weg en je zal niet snel aan Hazes denken. Nu is een tattoo per definitie lelijk, maar als je je ermee beplakt is het wel zo prettig dat het een bepaalde kwaliteit heeft. Die Feyenoorder met de Kuip op zijn rug bijvoorbeeld.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

speedy23 wrote:

Hazes niet in herkennen? Komaan zeg, moest ik er geen naam bijgezet hebben, iedereen zou meteen gezegd hebben dat het Hazes is.

Hij is in Thailand gezet niet om de prijs, maar omdat die persoon twee maal per jaar naar Thailand gaat. Hij is zeer goed bevriend met Lou Deprijck (Lou en de Hollywood Bananas) met wie hij 'dj-stuff' maakt en draait en is gezet bij wat één van de beste tatoeëerders van het Verre Oosten zou zijn. Ik denk niet dat hij goedkoop is hoor want hij is er jaren mee bezig geweest.

Ik heb een link gehad van die kerel zijn website, maar ik ga hem deze nog eens moeten vragen.

Maar geef eerlijk toe dat het lijkt dat hij net een patsert op zijn ogen heeft gehad of een oogontsteking heeft. Tuurlijk had ik wel gezien dat het Hazes is, maar echt heel goed is die niet gelukt. Al lijken gezichten me ook het allermoeilijkst voor een tatoeëerder.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Je ziet wel dat het Hazes is, maar ik vind de tatoeage ook niet erg gelukt.

Buiten dat, ik vind Hazes zijn muziek ook wel oke, maar om nu zo'n grote plakplaat van hem of welke andere ster op mijn schouderbladen te werken...je moet er maar van houden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tattoo zelf is heel mooi. Erg veel detail en diepte. Gezicht is niet identiek maar ontkom je moeilijk aan bij een tattoo, vind hem vooralsnog erg goed gelukt. Te goed, dit is geen tattoo meer, maar een schilderij. Zou zoiets alleen nooit tattoeeren, en al helemaal niet op mijn rug.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Leuk! Wat ga je laten zetten? Ik heb sinds september de naam van mijn zoon op mijn pols staan.

Bijzonder, dat zou ik ooit ook nog willen, de namen van mijn kinderen. Klein en subtiel.

Deze gaat het worden voor mij:

http://s29.postimg.org/pvvwssgef/Screenshot_2013_12_27_19_29_29_1.png

Niet al te groot en ws nog wat aangepast.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ga je bij de marine, Eline?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, de bijpassende outfit hangt al klaar.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Die tattoo van Hazes

Ehm... bijzonder!

Ik koester mijn vooroordelen tegen (mensen met) tatoeages nog maar wat verder denk ik. No offence.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Want tatoeages zijn ordinair en een verminking van je lichaam? Nieuwsgierig.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.