- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ze komt uit Amsterdam hoor, lijkt me niet helemaal vertrouwd bij jou
Voor vrouwen maak ik een uitzondering. 
(Vooral de brunette!)
Inderdaad. Sinds Lotgenoten (2013) ben ik verliefd op haar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Inderdaad. Sinds Lotgenoten (2013) ben ik verliefd op haar.
Oh, daar speelt ze dus in? Binnenkort maar eens een kans geven dan.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Jup. Als je maar niet verliefd op haar wordt, want dat ben ik dus al! Lekker puh. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Leuke dames inderdaad, vooral die brunette ja. Wie is die ober die er tussenin staat dan? 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Mooie foto. Mooi belicht enzo. Dames zijn ook wel aardig...
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Ach, je weet wat ze zeggen; "Het beste gereedschap..." 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
"... heb je uitgeleend aan de buren." ?
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
''...leen ik meestal bij de buren.''
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Ja, en dat hangt nu onder zijn afdakje...
Auch... touché 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Geïnspireerd door Fight Club. Speciaal op m'n zolderkamer gemaakt:

Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ons reeds ingekocht stuk landgoed(9 voetbalvelden groot) in Spanje (Tortosa >300km van Barcelona) Moet nog veel werk aan gebeuren, maar wij hebben alle tijd. Heerlijk tussen de olijfbomen, en zomers daar lekker bivakkeren!
Én 3 foto's uit de oude doos (vorig jaar in Italië aan het Gardameer) ;
Wat aanvullende foto's van ons Landgoed over mijn verblijf vanaf 14 Maart t/m 10 April;
Het schuurtje:

De Grasmaaier waarmee ik 5 Hectare (ca.10 voetbalvelden groot) gras en onkruid tussen de 400 olijfbomen door heb gemaaid. En dit 2x want het onkruid/gras stond een halve meter hoog!

Het zwerfkatje Lola (mijn gezelschap)

Het dak van het schuurtje wat ik heb moeten vervangen met stalen golfplaten. Dit omdat
de asbestplaten eraf waren gewaaid (en kankerverwekkend zijn)

De Diesel generator wat een zeer krachtige waterpomp aanstuurt om ca. 25 Hectare grond ( van ons en de 6 andere buren) moet voorzien van water. Dit voor o.a irrigatie:

De Meterkast van de Generator:

Vóór het toppen van de 400 olijfboomloten/scheuten, tijdens het toppen en ná het toppen (dit moet gebeuren omdat de loten/scheuten van de olijfbomen ander teveel vocht opnemen)

Gedeelte "overview"

Ingang (bord met Privado laten maken)

En tot Slot mijn knusse woonkamertje, de 2 keukens en mijn slaapkamertje:

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Grappig, zo'n gigantisch stuk land hebben en dan zo'n mini huisje erop. Baas!!
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ja haha, eigenlijk 2 oude stacaravans met stenen aanbouw. Ook ligt er nog een fundatie met half afgewerkte ruwbouw. Op de foto's lijkt het kleiner dan het in werkelijkheid is. Maar thanks voor je feedback Reppie 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
@ M-A : Mooi fotoverslag van je Spaanse avontuur 
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
Niet lullig bedoeld, maar af en toe heb ik echt het idee 'waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken' (hoewel ik grasmaaiers en werkhandschoenen over het algemeen wel bijzonder fascinerend vind).
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Niet lullig bedoeld, maar af en toe heb ik echt het idee 'waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken'
lol ... en vorm boven inhoud is het ook niet echt 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ik vond het erg leuk om te zien in ieder geval. Vermaak je je nog een beetje daar, MA? Lukt het pindakazen daar ook eigenlijk of heb je films helemaal afgezworen?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Niet lullig bedoeld, maar af en toe heb ik echt het idee 'waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken' (hoewel ik grasmaaiers en werkhandschoenen over het algemeen wel bijzonder fascinerend vind).
Het is bedoeld om je medegebruikers een beeld te geven, over dingen die je graag wilt delen. Dit alles buiten films om. Gewoon een simpel kijkje waar iemand zich nog meer mee bezighoudt. Vind je het niks? maakt mij niet uit. Vind je het wel grappig? en tof dat je medegebruikers wat van zichzelf delen d.m.v foto's? is je feedback altijd welkom.
p.s. wel tof dat je je mening geeft, en geen schijnheilige opmerking plaats van: Leuke foto's of vragen stelt waarvan je het antwoord eigenlijk geen reet interesseert.

Geldt trouwens ook voor Onderhond, mits hij de feedback op mister blonde niet sarcastisch aanvult
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ik vond het erg leuk om te zien in ieder geval. Vermaak je je nog een beetje daar, MA? Lukt het pindakazen daar ook eigenlijk of heb je films helemaal afgezworen?
Yo Lef, Nenee. Ik zou "eigenlijk" 3 maanden in Spanje verblijven, maar door persoonlijke omstandigheden kon ik helaas niet langer dan 1 maand blijven. En mijn passie voor films, ga ik zeker niet afzweren. Ik wou er gewoon een kwartaal tussenuit. Nu eenmaal terug, ga ik weer lekker genieten van films en gewoon weer lekker koken in ons Cateringbedrijfje. Maar ik kan je wel vertellen dat ik veel heb nagedacht, en binnenkort wat keuze's ga maken.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ohh, dat heb ik verkeerd begrepen dan. Ik dacht dat je er nu ook nog zat!
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
@ M-A : Mooi fotoverslag van je Spaanse avontuur
Thanks Brixie
by the way, heb jij nog wat leuke foto's kunnen tunen? van vroeger etc..?