• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.147 votes
Profile

MovieMeter User Pics

Leuke en vooral lieve foto Movie-Addicted

Alleen heb jij iets weg van John Locke uit Lost

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Je bedoeld Terry O'Quinn? haha, zo oud ben nog niet!

Thanks Anyway

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Twee 'old timers '

(afbeelding)

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Abri formaat... Marlboro...

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Toffe foto

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Stephan wrote:

Abri formaat... Marlboro...

(allebei niet-roker)

Edit

zie nu pas de link naar "nicotine aanslag"

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Nog een leuke vakantie foto van Me

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Zo'n palmpje wil ik graag in mijn woonkamer Martijn

(De foto een beetje bijsnijden, en het lijkt alsof je in de jungle staat.)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Brix wrote:

Zo'n palmpje wil ik graag in mijn woonkamer Martijn

(De foto een beetje bijsnijden, en het lijkt alsof je in de jungle staat.)

hahaha ja inderdaad

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ons reeds ingekocht stuk landgoed(9 voetbalvelden groot) in Spanje (Tortosa >300km van Barcelona) Moet nog veel werk aan gebeuren, maar wij hebben alle tijd. Heerlijk tussen de olijfbomen, en zomers daar lekker bivakkeren!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Én 3 foto's uit de oude doos (vorig jaar in Italië aan het Gardameer) ;

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Heel stoer !

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Thnx Snake! ja nu in de barre tijden van Spanje, koop je daar een stuk land voor een prikkie!

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Op dit soort dagen verlang ik weleens terug aan betere en warmere tijden:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

@Movie-Addicted:

Wow!

Wel een dorpje in de buurt, waar je boodschappen kan doen?

Het lijkt echt in the middle of nowhere op de foto's(wat zeker zijn voordelen heeft)

Prachtig dat uitzicht op de bergen ook.

@mjk87: Je lijkt een echte 'Aussie' met die hoed op

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Brix wrote:

@Movie-Addicted:

Wow!

Wel een dorpje in de buurt, waar je boodschappen kan doen?

Het lijkt echt in the middle of nowhere op de foto's(wat zeker zijn voordelen heeft)

Prachtig dat uitzicht op de bergen ook.

@mjk87: Je lijkt een echte 'Aussie' met die hoed op

Thanks Brix! en inderdaad het is in the middle of nowhere, je moet eerst met de Jeep 10 minuten door de landgoederen van je buren heen rijden, om op de openbare weg te komen. Dan is het 5 minuten rijden naar de stad Tortosa om boodschappen te doen. Dus het valt wel mee 15minuutjes max.

En inderdaad, er is haast niemand te bekennen daar ( je kan de heledag in je nakie bewijze van spreke rondlopen) Wij hebben een deal gesloten met een Agrariër daar, dat ons terrein bewaakt met zijn 2 jachthonden. Er word daar namelijk ook veel gejaagd op wilde Everzwijnen.

@t mjk87, mooie achtergrond man (eerste foto)! waar zijn deze foto's genomen in Australie? hoedje staat je wel!

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Jezus dat is wel heel vet ja. Wanneer kunnen we op vakantie komen. Bouw ik meteen wel een huisje mee op ;p

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Movie-Addicted wrote:

@t mjk87, mooie achtergrond man (eerste foto)! waar zijn deze foto's genomen in Australie? hoedje staat je wel!

In Sydney, bij Uluru rond zonsondergang (hoedfoto) en de vuurtoren van Byron Bay (Meest oostelijke punt van het vaste land). En ja, ivm die hoed, dat zeiden de vrouwen op de tour ook in die winkel, dus de hoed maar gekocht

Overigens heb jij ook een leuk stukje land. Vooral die bomen doet denken aan Van Gogh.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

mjk87 wrote:

(quote)

In Sydney, bij Uluru rond zonsondergang (hoedfoto) en de vuurtoren van Byron Bay (Meest oostelijke punt van het vaste land). En ja, ivm die hoed, dat zeiden de vrouwen op de tour ook in die winkel, dus de hoed maar gekocht

Overigens heb jij ook een leuk stukje land. Vooral die bomen doet denken aan Van Gogh.

Okee! Australie staat ook nog op mijn verlanglijstje maar voorlopig ben ik de komende 5 jaar bezig met vrienden en familie om "hoogstwaarschijnlijk" een camping te beginnen op het stuk landgoed, en misschien tussendoor een Cruisetochtje rondom Amerika (in mijn eentje) wat ik als kleinkind al altijd heb gewild.

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

Goh, krijg meteen weer zin in vakantie en in de zon:) naja, even wachten maar weer

een camping is een goed idee, Movie-Addicted, misschien met muziek- en filmactiviteiten erbij

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Haha, ja maybe!. Je wilt niet weten wat ik aantrof van de vorige bewoners: een kist vol met films. Wel meer dan 250, maaaaar natuurlijk weer in het Spaans/Catalaans "gedubbed"

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Movie-Addicted wrote:

(quote)

Okee! Australie staat ook nog op mijn verlanglijstje maar voorlopig ben ik de komende 5 jaar bezig met vrienden en familie om "hoogstwaarschijnlijk" een camping te beginnen op het stuk landgoed, en misschien tussendoor een Cruisetochtje rondom Amerika (in mijn eentje) wat ik als kleinkind al altijd heb gewild.

Ik hoor het wel als de camping klaar is, misschien dat we dan wel eens langs komen met de caravan

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Plek zat! Mijn broertje heeft er een hard hoofd in, om een camping te beginnen. Maar ja, wie niet waagt wie niet wint. Het landgoed is veel te groot, om er niks mee te doen!. Eerst maar eens de feestdagen doorkomen, en dan een plan van aanpak maken. Beginnende bij de facilitaire voorzieningen. En kijken of we de 2 stacaravans met stenen-aanbouwen kunnen verhuren aan oud-echtparen.

Er is daar ook geen netstroom, dus we werken met een aggregaat en water pompen we uit een waterbron. Heel primitief nog allemaal. Zoals ik al zei het word wel een jarenplan!

Maar thnx voor de reactie's!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Mooi foto's iedereen!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Minotaures wrote:

Mooi foto's iedereen!

Thx

kos

• 46692 messages
  • 8849 votes

Movie-Addicted wrote:

Plek zat! Mijn broertje heeft er een hard hoofd in, om een camping te beginnen. Maar ja, wie niet waagt wie niet wint. Het landgoed is veel te groot, om er niks mee te doen!. Eerst maar eens de feestdagen doorkomen, en dan een plan van aanpak maken. Beginnende bij de facilitaire voorzieningen. En kijken of we de 2 stacaravans met stenen-aanbouwen kunnen verhuren aan oud-echtparen.

Er is daar ook geen netstroom, dus we werken met een aggregaat en water pompen we uit een waterbron. Heel primitief nog allemaal. Zoals ik al zei het word wel een jarenplan!

Maar thnx voor de reactie's!

LOL! mogen we je opgeven voor 'Ik Vertrek' ?

Lijkt me overigens een prima plek om de 1ste Moviemeter-bivak picknick ende vakantie-meeting te houden.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

kos: opgeven voor 'Ik Vertrek' ? Hahahahah liever niet, want vertrekken doen we niet aan! Ik heb geen zin om te emigreren (misschien in de toekomst, heb in Nederland nog een business te runnen)

kos: 1ste Moviemeter-bivak picknick Why not? in Spanje is het altijd zonnig! maar kent ook veel regen, misschien volgend jaar tussen de maanden April en Juni?

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

Movie-Addicted wrote:

En kijken of we de 2 stacaravans met stenen-aanbouwen kunnen verhuren aan oud-echtparen.

Hoezo aan oud-echtparen?

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Die betalen "meestal" wel de volle pot, zijn gepensioneerd en die overwinteren graag over het algemeen.

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

Toen we naar Skyfall gingen in de bioscoop stond deze stand er, dus kon ik het niet laten om eens een foto te maken.

Bond... James Bond...

(afbeelding)

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Nice pic (moet Luchtval ook nog zien, ben benieuwd)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.