- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Hehe. Toffe foto inderdaad Eline. Binnenkort even onze agenda's naast elkaar leggen om te zien wanneer we samen op freak-tour kunnen.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Met citroentje, limoentje of puur? Ik ben er voor mezelf na minimaal 15 jaar experimenteren nog steeds niet helemaal uit.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes

Heydey 2 foto's van mij. En ik zet er maar even een Frequently Asked Questions bij.
Jongen of meisje?
jongen
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Apple?
toffe foto's! Al is die tweede best onduidelijk.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Zonde dat je hier in de C1000 voor een six packie Corona's tegenwoordig zo'n €9,- betaald. Belachelijke prijs natuurlijk, al zijn ze verrukkelijk (klein stukje citroen vereiste natuurlijk)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
(afbeelding)
(afbeelding)
Heydey 2 foto's van mij. En ik zet er maar even een Frequently Asked Questions bij.
Jongen of meisje?
jongen
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Mensen, een goede raad: heb je eieren nodig voor een omelet of zo, kies dan voor kippeneieren 

Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
In GaiaZoo, Kerkrade (blij dat dat lieverdje niet echt was
)
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Tof Brix.
Sinds zo'n twee weken zit ik met mijn rechterbeen omhoog. Ruim een maand geleden ben ik voorafgaand aan een oefenwedstrijd van FC Groningen in Emden (Duitsland) ik in een stuk glas gestapt, met als gevolg een Conversje vol bloed. ME heeft me in eerste instantie verzorgd en later ben ik per ambulance (ja, het mag wat kosten daar in Duitsland) naar het ziekenhuis gebracht, waar mijn wond gehecht is. Tot dan alles prima.
Anderhalve week later zijn echter de hechtingen er door mijn huisarts te vroeg uit gehaald, is de wond weer open gegaan, enorm gaan bloeden, is de wond gaan ontsteken, is er een operatie mislukt en kreeg ik er uiteindelijk nog een flinke infectie bij. Dit alles heeft tot de volgende korte fotoreportage geleid, die voor een beetje liefhebber van horror misschien het aanzien wel waard is:

Nu lijkt er gelukkig eindelijk weer enige verbetering in te zitten en hoop ik over een week/anderhalf weer te kunnen lopen. Nu weten jullie ook meteen waarom ik de laatste tijd weer wat actiever op Moviemeter ben 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Kicke foto, Brix!
En Pruim, inderdaad 'horror' foto's. En dit allemaal terwijl ik een broodje binnenschuif. Mwa, heb een sterke maag wat dit betreft
Succes ermee.
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Bwééh Pruim !!
En je blijft er ook nog erg cool bij.
Veel- en spoedige beterschap gewenst.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Haha het mooie is nog dat je op iedere foto gewoon een brede grijns op je bakkes hebt
Maar beterschap! Lekkere foto's voor de horrorliefhebber idd.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
@Pruim: Brother Ali looking mothafucka!
@Brix:
Je moet fotomodel worden.
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
@Lefgozer:
Of C-film acteur...jammer dat Ed Wood er niet meer is 
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Moest toch wel even slikken van foto's 6 t.e.m. 9, hoor. Jakkes. Toch leuk dat je er zo chill over doet. 
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Haha prachtig dat je toch nog lachend op elke foto staat.
l-d
-
- 276 messages
- 641 votes
Oke vooruit, ik krik na Kos het alcoholisme level ook iets omhoog en vond het wel tijd voor een viering van het e.a. met Prosecco! 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Goed bezig
Leuke foto Linda 
Toch maar weer eens dit topic vaker bekijken!
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Precies, leuke foto's kom ik weer tegen. 
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Goed weer, daar hoort een feestje bij 

( ik uiterst links)
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes

Opgedirkt voor de Galapremière van Steekspel.
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
"Hey Johnny...is that bird shit on your face? "
(Misschien wordt die film (The Lone Ranger) toch nog wat
)

Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Met me Nichtje @t Sprookjeswonderland;