- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Het is mij, Robert; kersverse foto! Topic nu pas ontdekt 

mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Pittige tijden
Leuk gekleurde koptelefoon trouwens.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Haha, eigenlijk spreek je mijn naam uit als Roobert, dus geen Robbert, maar kon het niet laten. PT was briljant! Enne ben zeer blij met me Beats!
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
En waar is L.L. .L.L. .L. .L. .L. .L.L.L... Laura? 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Bij Jessica, wat Jessica vindt het zo'n toestand! 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Het baardje staat wel geinig. Ik wil zelf ook eens overwegen om de mijne te laten groeien...
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Gewoon doen! Heb er zelf ook één. Al is de mijne wel iets minder indrukwekkend dan die van Robert.
Jammer dat baarden, snorren en borthaar voor de meeste vrouwen van onder de 25 vaak niet meer gewenst is. Zo rond de eeuwwisseling kwam de omslag. Ineens willen de nieuwe generatie vrouwen (lees de meeste vrouwen) mannen met gladde gezichtjes, geen borsthaar en gegelde haartjes.
Ooit zagen mannen er nog uit als mannen. Maar wanneer ik nu mannen zie van 21, dan beginnen ze steeds meer op vrouwen te lijken.

De echte mannen sterven uit tot groot genoegen van de meeste vrouwen van onder de 30. Wat is hier nu mannelijk aan? Vrouwen willen geen mannen meer, maar vrouwen willen vrouwen. 

laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Jaco heeft een prachtige, strakke baard!
Enne ik zie genoeg hippe baardmensen van 20-25 jr. Ok, Bieber lijkt wel een zusje van Ellen Degeneres 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Enne ik zie genoeg hippe baardmensen van 20-25 jr. Ok, Bieber lijkt wel een zusje van Ellen Degeneres
Gelukkig zijn ze er nog ja. Toch wordt het nu als afwijkend gezien. Al zullen de meningen hierover ongetwijfeld verdeeld zijn.
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Nee joh, de baard is helemaal terug. En ook de snor is bezig met een comeback.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja, dat ie terug is, wil nog niet zeggen dat veel vrouwen van 25 en daaronder het mooi vinden. 
En daarnaast is borsthaar ook niet (meer) geliefd.
There is no chin behind Chuck Norris' beard. There is only another fist.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Hippe Groninger. Ik vind dit echt cool! En dan ook nog toffe tattoo's 

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vind een 3 dagen baardje anders beter dan zo'n babyface. Maar echt een volle baard? Nee. Borsthaar mag van mij trouwens wel 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Vind een 3 dagen baardje anders beter dan zo'n babyface. Maar echt een volle baard? Nee. Borsthaar mag van mij trouwens wel
Gelukkig ben ik ook nog lief 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is het belangrijkst 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Het ligt er ook net aan waar de dames liever naar kijken. Ik heb zelf ook borsthaar, ben nu volop bezig om vóór de zomer een afgetraind lichaam te krijgen (dit in combinatie met dieet) Als ik weer een strak buikie heb, mag mij borsthaar er weer af (net zoals vorig jaar) Maar aan de andere kant, groeit het er zo weer aan en dan zie je echt stoppels en dat staat ook weer niet. Dus tja 
p.s. @t laundromat: inderdaad strakke tattoo's! Maar dat vestje, snor en die (broek) ketting van die "hippe Groninger" 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Het gaat om die snor juist. Ieder zijn eigen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik heb nu al heel lang een snorretje en een dun baardje met strak getrimde haartjes tot de oren.. Niet zo'n sinterklaasbaard, dat vind ik niks. Beetje clochard-achtig.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ben ook niet zo van de enorme baarden, maar met een baardje van een paar dagen is niets mis inderdaad. Lichaamsbeharing vind ik niks. 
Ik val overigens niet meer in de categorie van vrouwen onder de 25 jaar. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes

Hallo Rianneke,
Wil je met me uit?
Ik heb begrepen dat je geen problemen met wat borsthaar en een baardje hebt. Ik ben bereid mijn baardje wat bij te knippen.
Groetjes,
B. Okito
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Persoonlijk doet dat meisje met de gestreepte blouse me toch meer 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Heb je die ook dan schram? Enne some proof?
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ik wacht....liever niet tot ik een ons weeg