- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- ik zoek mensen en sponsoring voor mijn film
ik zoek mensen en sponsoring voor mijn film
timfilm
-
- 27 messages
- 1 votes
hey allemaal, 
ik ben tim dykstra ik ben jong en vind het geweldig om films te maken.
ik ben momenteel bezig met een film maar daar schiet het niet erg mee op. Ik heb wel al weten te regelen dat ik sowieso 1 malig in een grote bioscoop mag en dat als ie mischien heel goed is dat ie voor geld mischien mag draaien. Ik ben nog jong dus veel geld en tijd heb ik niet. zo kan iedereen mij helpen mijn film te maken en te voltooien heeel erg bedankt iedereen voor alvast lezen.
Kortgezegd gaat de film over een oorlog in de toekomst waar een alien bij betrokken is om de nieuwe overheersende macht tegen te houden.
Voor meer informatie kun je een bericht achterlaten of een mail sturen naar [email protected]
Even een kort lijst van mensen die ik zou kunnen gebruiken en waarom.
- Script schrijver
Ik heb wel al een script maar ik zoek iemand die extra scenes kan verzinnen en verbeteringen aanbrengt.
- Acteurs
Ik heb nog bijna geen acteurs dus veel mensen zijn welkom. vooral mannen om dus voor soldaat te spelen of een alien die er redelijk normaal uit ziet.
- Monteurs
Ik heb wel een paar simpele monteer programmas maar ik zou open staan voor nieuwe mooi effecten programmas
- Sponsors
Een van de belangrijkste mensen in de film. Omdat ik namelijk weinig geld heb en ik een goede videocamera nodig heb, heb ik sponsors nodig. Ben jij een sponser en kun jij geld geven , een goede videocamera, andere rekwisieten, kostuums of noem maar op dan kan ik jou zeker gebruiken. Iedereen die al een klein beetje geef kan mij helpen. Het liefst zoek ik natuurlijk naar redelijk wat geld zodat ik zo goed mogelijke spullen kan kopen.
IEDEREEN ONTZETTEND BEDANKT VOOR HET LEZEN EN IK HOOP DAT VEEL MENSEN ZICH AANMELDEN / DINGEN EROVER VRAGEN
thx iedereen 
Ik weet dat mensen denken dat het te moeilijk is en ik weet dat er veel aanpassingen moeten worden gemaakt.
maar het grootste deel is al uitgedacht hoe het gemaakt moet worden kwa effecten alleen kostuums geld en camera is dus wel het probleem. met hulp is er een kans van slagen heel professioneel hoeft het niet te zijn 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Oorlog in de toekomst en aliens? Waarom hou je je eerste film niet een klein beetje simpeler?
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Is ook mijn eerste reactie. Begin wat simpeler en heb er vertrouwen in dat als je goed bent dat gigantische project later nog kan komen...
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Mogen er ook meiden meedoen voor de romantiesche scene's? 
Tsja, het verhaal klinkt goed. Precies mijn gerne, een toekomstoorlog. Maar ik denk dat je het beter simpeler kan houden. Op een oude fiets moet je het leren.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Mogen er ook meiden meedoen voor de romantiesche scene's? 
Tsja, het verhaal klinkt goed. Precies mijn gerne, een toekomstoorlog. Maar ik denk dat je het beter simpeler kan houden. Op een oude fiets moet je het leren.
Helemaal met je eens eigenlijk. Dit gaat iemand van 15 (ook al heeft hij veel hulp) denk ik niet lukken. Het klinkt echter erg leuk. Zoals Starship Troopers enzo.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Oorlog in de toekomst en aliens? Waarom hou je je eerste film niet een klein beetje simpeler?
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Niet teveel afremmen jongens, waar een wil is is een weg
timfilm
-
- 27 messages
- 1 votes
ik weet dat het groot is maar omdat ik in de bioscoop mag draaien wou ik het gelijk groot aanpakken , ik heb verder ook al veel hoop en zo professioneel hoeft het ook niet te zijn. Met dat hele alien gedoe en oorlog heb ik een programma al gevonden waarmee heel veel mogelijk is alleen kost dat 450 euro het geld is mijn voornamelijkste moeite
wie meer info over de film wil of het script.
en jullie zeggen dat het inderdaad wat groots is aangepakt ik zei al dat ik mensen nodig had om het script te veranderen dus wat inbreng zou handig zijn.....
thx iedereen ik waardeer het echt
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Zou je mij het script willen toezenden, dan bekijk ik het eens 
E-Mail staan in mn profiel..
timfilm
-
- 27 messages
- 1 votes
sinterklaas als je mee wilt doen moet ik een vrouw in de film brengen en romantiek stuur dan fotos naar [email protected] want ik heb al 2 aanmeldingen van meisjes en die hebben ook fotos gestuurd en info dus wil ik dan graag hebben
thx
tim 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik wil je script ook wel lezen, ik pm je even mijn e-mail adres 
timfilm
-
- 27 messages
- 1 votes
In Film > Algemeen > ik zoek sponsors:
hey allemaal ik ben tim dykstra
ik heb ook nog een ander artikel dat heet
ik zoek mensen voor mijn film
daar staat iets meer info over hoe je me kan bereiken en alles wat namelijk lastig is met mijn film is het budget.
daarom zoek ik mensen die wel een donatie kwijt willen en mij willen helpen met het realiseren van een film, verder zal ik ook nog naar mijn gemeente bellen om te vragen of die sponsoren weten, echter wil ik jullie ook vragen als jullie mensen of bedrijven weten die mij mischien zouden willen sponsoren in wat dan ook.
reageer dan en alvast heeeeel erg bedankt
tim 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Kan je het verhaal niet eerst beter tekenen in stripvorm en dan zien we 3 jaar later wel verder. Het is niet zo makkelijk als je denkt.
Maare, komen er ook vrijscene's in de film? 
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Om zoiets groots te realiseren ben je wel een jaartje bezig.
timfilm
-
- 27 messages
- 1 votes
weet ik by the way maar eerlijk gezegd heb ik niet erg veel aan die opmerkingen want die krijg ik zat
dus heb liever opbouwende kritieik/ tips of dat je me kan helpen
gegroet
tim:D
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Je neemt om te beginnen gewoon wat A3 papier, je vouwt ze op en drukt er een nietje in (zo maak ik ook mijn eigen strips) en je tekent het verhaal maar eerst voor je begint. Dat lijkt me slimmer. 
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Ik zou gewoon eerst het verhaal (zoals je nu al hebt) in het kort schrijven, klad blaadje, soort synopsis dus. Daarna beginnen met het script, later dingen toevoegen/verwijderen, ofwel herschrijven.
Een storyboard teken je gewoon erna, aan de hand van het script, ook handig om ieder plaatje te nummeren (wat je ook bij het script doet...).
timfilm
-
- 27 messages
- 1 votes
ik wil even zeggen dat ik al heel veel aanmeldingen heb voor script controleren enzo dus dat ik daar voorlopig genoeg aan ik zeg wel weer als ik mensen kan gebruiken 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
En hoe zit het met de wapens in de film?
timfilm
-
- 27 messages
- 1 votes
daar heb ik van die rare plastic dingen voor met zon oranje voorkantje, maar ik haal dat eraf of ik verf het dan ziet het er wel redelijk uit, liever heb ik van die grote wapens maar van die mini pistooltjes zijn al moeilijk te vinden omdat nederlands steeds moeilijker over die dingen doet.
hoezo sinterklaas?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Gewoon, als het een oorlogsfilm moet worden en omdat je in Nederland niks mag hebben wat ook maar op een wapen lijkt.
timfilm
-
- 27 messages
- 1 votes
nee daarom dat is ook best wel moeilijk om eraan te komen ik zou ze graag hebben
geen echte natuurlijk maar een die er al fatsoenlijker uitziet zou al handig zijn
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
nee daarom dat is ook best wel moeilijk om eraan te komen ik zou ze graag hebben
geen echte natuurlijk maar een die er al fatsoenlijker uitziet zou al handig zijn
In belgiƫ heb ik ooit een net echt ding voor 5 euro gekocht.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
In Belgie zijn/waren de regels daar ook minder streng voor. (Meen me te herinneren dat dat is veranderd, maar dat weet misschien een Vlaming beter). In Nederland zijn alle echt lijkende speelgoedpistolen verboden.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Gewoon effe naar Belgie of Duisland gaan en een balletjes pistool kopen. (en goed verstoppem natuurlijk voor die domme wouten)
Ik heb zo'n ding in Duitsland gekocht voor een euro of 25 en hij is net zo groot en ziet er net zo echt uit als een echt vuurwapen. Het is wel een futuristisch ding dus ik denk dat die wel toepasselijk is voor een SF film.
Vroeger laste mijn vader soms wat wapens voor me inelkaar met ijzer en die zagen er mooi uit maar ik ben ze allemaal kwijtgeraakt. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
In Belgie zijn/waren de regels daar ook minder streng voor. (Meen me te herinneren dat dat is veranderd, maar dat weet misschien een Vlaming beter). In Nederland zijn alle echt lijkende speelgoedpistolen verboden.
Haha ik kan me nog wel herrinneren dat ik als kind van elf met een gelaste machinegeweer op straat liep en dat de politie hem in beslag nam.
timfilm
-
- 27 messages
- 1 votes
lol bedankt allemaal voor reacties als jullie nog meer tips hebben hoor ik ze graag,
maar ik ben pas 15 he ik kan niet ff naar belgie kan ik als ik 16 ben wel ff heen gaan.
kennen jullie mischien bedrijven/ mensen die een sponsering zouden kunnen doen??
thx
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
maar ik ben pas 15 he ik kan niet ff naar belgie kan ik als ik 16 ben wel ff heen gaan.
Volgens mij mag je zo'n ding al hebben als je 14 bent.