- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Bedoel je die ik nu weer heb?
Ja 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
En hoewel ik de avatar die je nu weer hebt helemaal niks vind, past hij wel beter bij je. 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Hmm, zwaar dilemma dit
Ik weet niet of ik m'n oude weer terug moet doen of deze moet houden. Iemand die een goede zet in de richting kan geven?
Dat is al gebeurd zie ik. Goede keuze
. Blijft een zeer relaxte avatar.
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Hmm, zwaar dilemma dit
Ik weet niet of ik m'n oude weer terug moet doen of deze moet houden. Iemand die een goede zet in de richting kan geven?
Goede keuze om de avatarswitch weer terug te draaien. Ik lees jouw bijdragen bij films altijd en dan is een herkenbare avatar wel handig!
On-topic: deze avatar is eigenlijk bedoeld als shirt-ontwerp, gemaakt door een vriend van me. Vind m gewoon erg grappig
!
thunderball
-
- 5879 messages
- 1414 votes
Wie ik? Oh nee, JW!
Ja, hij maakt dan ook dol dwaze programma's zoals Help, mijn man is een klusser! 
Ik koos mijn avatar, omdat ik Inge de Bruijn gewoon een lekker wijf vind!
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ja, die John Williams bedoel ik dan ook. 
Voor de mensen die het nog niet weten (Thunderball weet het al...pestkop
).
Hieronder een foto van John Williams...

thunderball
-
- 5879 messages
- 1414 votes
Goh, op TV ziet hij er toch een stuk.... eh donkerder uit. Wat wat schmink al niet kan doen voor iemand! 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Waarom zie ik daar toch de humor niet van in. 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Ik dacht eerst aan Albus Dumbledore zonder baard
.
Baksteen
-
- 720 messages
- 748 votes
Wat is er zo interresant aan die John Williams eigenlijk dat je er je naam en avatar naar verwijst enzo?
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2861 votes
Misschien omdat het iemand is die een groot deel van de meest herkenbare filmscores ooit gemaakt heeft? En daar zitten naar mijn mening echt een stel geniale bij.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Lijkt wel de opa van Spielberg 
Spielberg is zelf al een opa. 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Wat is er zo interresant aan die John Williams eigenlijk dat je er je naam en avatar naar verwijst enzo?
Hij is een genie in de filmindustrie. Hij heeft telbare prachtige scores gemaakt en ik verzamel ze nog steeds tot op de dag van vandaag. John Williams is echt heel goed, wel oud... 
Ik dacht eerst aan Albus Dumbledore zonder baard
.
John Williams ziet er nog best wel goed uit voor zijn leeftijd, en Albus Dumbledore is echt een stokoude man. Dat is Williams nog niet.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Lijkt wel de opa van Spielberg 
Denk even na voordat je iets zegt. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
He bah, komt de John Williams appostel nu alweer vertellen hier dat die man zo goed is?
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
He bah, komt de John Williams appostel nu alweer vertellen hier dat die man zo goed is?
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ik zei maar 1 ding hoor, zij vragen er toch naar.
Moet je niet boos op mij worden.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hij is een genie in de filmindustrie. Hij heeft telbare prachtige scores gemaakt
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ja, ik bedoel ontelbare scores.
Op mijn hand kan je ze niet tellen...dan heb ik eerst 20 vingers nodig.
thunderball
-
- 5879 messages
- 1414 votes
Twintig maar, je houdt je voor jouw doen errug in! 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik dacht eigenlijk dat John Williams zijn gebruikersnaam had gekozen als eerbetoon aan de acteur John Williams die een aantal keer meespeelt in Hitchcock films en in de tv reeks Hitchcock presenteert 
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
Ik heb na lang zoeken uiteindelijk toch voor mijn oude Chihiro avatar gekozen.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ik dacht eigenlijk dat John Williams zijn gebruikersnaam had gekozen als eerbetoon aan de acteur John Williams die een aantal keer meespeelt in Hitchcock films en in de tv reeks Hitchcock presenteert 
Zie mijn avatar...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Zie mijn avatar...
Nu weet ik het ook wel maar echt helemaal in het begin toen ik op de site was aangemeld, bijna 2 jaar geleden 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Nu weet ik het ook wel maar echt helemaal in het begin toen ik op de site was aangemeld, bijna 2 jaar geleden 
Ja ik begrijp het, Williams blijft voor veel mensen onbekend.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik had in mijn vorige avatar een foto die ik van mij zelf genomen had. Ik hoopte namelijk dat MM gebruikers op het CS in Utrecht - waar wij elkaar zouden treffen voor de MM meeting - mij zouden herkennen, zodat ik niet zou hoeven zoeken welke reizigers van MM waren. Maar helaas, niemand herkende mij .Toen heb ik mijn avatar ook maar gelijk bij thuiskomst veranderd.
Mijn nieuwe avatar is een afbeelding uit de poster "Le conseguenze del' amore", een film die bij mij de 5,0* status bereikt heeft.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Hahah, na de Meeting zag ik een berichtje van je. Ik herkende je wel meteen. Maar dat was dan ná de Meeting. 
thunderball
-
- 5879 messages
- 1414 votes
Bij mij hetzelfde. Je zou dus kunnen zeggen dat het andersom wel werkte. Dus een soort Octo-andersomdag, maar dan anders!