- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Waarom koos ik mijn avatar? Puur omdat het de hoogst geanticipeerde film is die op dit moment op de rol is, en de meest veelbelovend project van de laatste tien jaar.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Heb je ook een groter plaatje, deze is wat onduidelijk.
I need it... For reasons.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Klopt, de kleine aantal captures lenen zich nog niet echt voor een avatar. Maar de kwaliteit die Benoît Debie tentoonspreidt staat op zichzelf, ook is het nog zo onduidelijk. Alsjeblieft.
Fanboy alert!

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat aankomende tienerfilmpje noem je het meest veelbelovende project van de laatste 10 jaar? 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat aankomende tienerfilmpje noem je het meest veelbelovende project van de laatste 10 jaar?
Dit afdoen als een tienerfilmpje is de plank al flink mis slaan. Al helemaal niet tof als het komt van iemand met een Expendables avatar
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit afdoen als een tienerfilmpje is de plank al flink mis slaan. Al helemaal niet tof als het komt van iemand met een Expendables avatar
.
Ja maar bij jou moet ik vaak nuanceren, want zo'n beetje elke bimbofilm met dikke tieten is een geavanceerd topproject
Ben je verhalen bij Sucker Punch en Piranha 3DD nog niet vergeten 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja maar bij jou moet ik vaak nuanceren, want zo'n beetje elke bimbofilm met dikke tieten is een geavanceerd topproject
Haha true, al vind ik dat ook nog sterke films. Wil met sterke eyecandy nog wel eens in een hyperbool modus schieten, met een knipoog uiteraard. Al ben ik nooit zo lyrisch geweest over P3DD, vrij zwakke film tov het eerste deel (wel over de dubbel d's, dus daar gaf ik mezelf al weg
). Al zal de regisseur (en de cinematograaf) een goede indicatie moeten geven dat deze film menens is.
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Als iemand de hint snapt krijgt hij van mij een schouderklopje
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Zonde dat je Jim Morrison avatar weg is maar Neil Young is ook niet slecht natuurlijk
Ik zou alleen de foto van de albumhoes pakken (dus niet de bruine omranding en titel) maar dan geraakt het vrees ik wat vervormd.
mrmojorisin123
-
- 1869 messages
- 1808 votes
Zo dan? Voor mij zijn er 3 muziekbands : The Doors, Neil Young en Pink Floyd.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Vind ik op zich beter geslaagd maar je moet het zelf weten natuurlijk. The Doors is een terechte keus, met Neil Young kan ik zeker en vast leven maar Pink Floyd heb ik nooit veel aan gevonden
Maar dat kunnen we misschien beter naar het muziektopic verplaatsen.
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Even respect tonen richting Michael Clarke Duncan
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Als iemand de hint snapt krijgt hij van mij een schouderklopje
Joost mag 't weten 
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Ajax heeft blijkbaar nog nooit van Harmony Korine gehoord 
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Pfff... wat blijft 't toch moeilijk om iets in 54x54 pixels te moeten proppen zonder dat het compleet onherkenbaar wordt. Ik twijfel nog of ik deze voor een tijdje blijf houden.
Oja, dit is natuurlijk Rita Hayworth als Gilda. Meer reden lijkt me er niet nodig. 
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Jesper ik herken je niet meer 
Ik heb die in de bios gezien, it was Nice 
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Ik heb die in de bios gezien, it was Nice
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Het Chinese karakter 'rong' dat zoiets als 'glorieus' betekent en het lijkt veel op m'n voornaam, Ron.
Jimmiie
-
- 586 messages
- 51 votes
Mijn avatar komt uit Doom, dit was 1 van de eerste games die ik op de pc speelde, vandaar.

Ik besef dat dit een movie-forum is, hopelijk kom ik er mee weg.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik had al zo'n (wel erg vaag, maar okay) vermoeden - geweldig! 

Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Nice try, (alhoewel...) ...no cigar! 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
heb 'm geprobeerd te googelen
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
De mijne mag men raden...
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
De avatar die ik nu weer een tijdje heb heeft met film niets te maken. Het is dezelfde als die op MusicMeter en met muziek heeft die alles te maken. Het komt van de cover van het album "The Raven" van The Stranglers. Ik heb deze genomen omdat ik hem gewoon erg mooi vind. Deze avatar zal daarom ook wel eens een lange duur kunnen hebben.

btw Bungel, de hoeveelste avatar is dat van jou wel niet