- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Help! Ik ben zoekende! 
Welke van mij vinden jullie mooier; die witte of die geel-blauwe?
), optie:
(Een detail van de poster van je nummer 1 film en er is met een beetje goede wil ook een N in te zien)
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
Heb deze al een tijdje op een ander forum. Kan zijn dat ik hem na een week weer beu ben (kleiner is hij toch iets minder), maar wou gewoon even testen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is geen groot wit gat, maar gewoon een lollie. (Had al vragen via PM, wat dat nou was..) Werd gisteren gemaakt in de trein op weg naar Knokke.

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Vroeg me ook al af wat het was ja. Wat is Knokke als ik vragen mag?
Heb je lopen vechten? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Klik
Shoppen, strand, uit eten... En nee, niet geknokt. Al was er wel een vervelend, oud opdringerig mannetje in het restaurant, maar ik ben netjes gebleven. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Poeff, aardig endje reizen zeg. Al is Scheveningen niet bepaald dichterbij voor jou
Neem aan dat je er ook een hotelletje bij hebt genomen?
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Dacht dat het zo'n opgeblazen kauwgumpje was
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nu je het zegt Timmy. Kan ook idd.
Moet hem misschien vanavond wat scherper maken, als dat lukt.
Nee Robert, we zijn vanuit Knokke naar Hasselt gegaan, en daar nog eens gaan uiteten en daarna naar de Kinepolis (Bioscoop) 
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Hasselt 
De kinepolis is er hard veranderd eh.
By the way leuke avatar 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hasselt is tof!
Was er nog niet eerder geweest, dus heb me laten verrassen misterwhite. Vond het erg groot en luxe.
En: Thanks!
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Ik kom er teveel 
Misschiens dat ik je ooit eens tegenkom in Hasselt 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Omdat Elfen Lied gewoon een hele toffe anime serie is, en ik me erg aangetrokken voel tot het personage van Lucy / Nyu. Is weer eens wat anders dan The Notebook 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Anime
Toffer (en origineler) dan Notebook avatar.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Mooi hoor, ik heb nog nooit van die anime-serie gehoord. Heeft wel een vrij hoge rating
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Is volgens mij ook nog een best onbekende serie, sowieso omdat anime niet echt veel besproken word hier op mm. Maar zeker eens gaan kijken dan als je van de wat donkere anime houdt. 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
@Elineloves. Op je Avatar lijkt het heel wat anders
. Persoonlijk vond ik die andere mooier.
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
@Elineloves : Leuke keuze (Knokke, niet de lolly) om te gaan shoppen of gewoon fun hebben.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, wat lijkt het nu dan weer chevy? Heb al het e.e.a. gehoord.
@ GuyB: Knokke was inderdaad super, maar wel heel veel dure zaakjes!
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik ben nu officieel de weg kwijt. Iedereen heeft nu opeens een andere avatar. Eline, Wibro, Bungel, Rianneke en Onderhond 
Het is even wennen 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik ben nu officieel de weg kwijt. Iedereen heeft nu opeens een andere avatar. Eline, Wibro, Bungel, Rianneke en Onderhond 
Het is even wennen
Zullen wij die van ons maar houden dan? 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Akkoord. Begin 2011 neem ik denk ik een nieuwe.
Heb er al een klaarliggen.
@Mino
Van welke films is die avatar. Of is het geen film?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
@Elineloves : Leuke keuze (Knokke, niet de lolly) om te gaan shoppen of gewoon fun hebben.
Knokke is toch veel te duur?
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Mijn avatar heb ik al een tijdje. Sowieso ben ik niet zo voor het regelmatig wisselen van avatar. Het helpt anderen immers ook snel je posten terug te vinden.
Mijn avatar is een afbeelding van de traditionele hànzì (Chinees karakter) [róng] dat zoiets betekent als: 'glorieus' en 'eervol'. Het is het 2e karakter van mijn Chinese naam: Liào Róng Zhì. Daarnaast benaderd de transliteratie de schrijfwijze van mijn echte voornaam: Ron.
De Westerse naam 'Ron' wordt in het Mandarijn meestal getranslitereerd als [róng].

Niet de meest spectaculaire avatar maar wel een betekenisvolle.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Geen film, gewoon een tekening
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Knokke is toch veel te duur?
Ik vond het behoorlijk prijzig ja, ik ga geen laarzen van 287 euro kopen.... maar ben wel in de boekenhandel en bij de FRS e.d. goed geslaagd, en heb 2 jeans gekocht.