- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
De meeting was zeker geslaagd
.
Misschien eens een meeting doen in Breda of zo?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Is een idee ja.
Euforisch, op 1 dieptepunt na.
Jeroen van Koningsbrugge op 4 meter afstand.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Jerooooooooen! Hij denkt, ik zeg toch lekker niks
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Jammer dat we van die potentiele van Koningbrugge geen foto hebben gemaakt. 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Waar zijn je grappen, Jeroen van Koningsbrugge! Dat zou ik weleens willen weten! 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Leuke meeting verder ja. De film was inderdaad grenzeloos, met een achterlijk plot. Toch nog wel aardig. Uiteraard niet het belangrijkste van de dag. Veel gelachen, gedronken en stom over films gepraat. Eten was lekker, maar wat een kut service daar zeg. Mensen zonder bestek, koud eten (bij een enkeling) en personeel dat niet meer geïnteresseerd is, zodra je aan je Dessert wil beginnen.
Vooral erg gezellig, al zijn er veels te veel foto's gemaakt haha.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Ja erg gezellig dagje, ondanks dat niet alles altijd even goed leek te gaan, dankzij die kut marathon! Maar goed, veel gepraat (degene die denken dat het enkel over film gaat tijdens zo'n meeting zitten er echt ver naast, haha!) Gelachen, vriendelijke mensen (fijn clubje!) Helaas geen Blue Valentine maar vermakelijk filmpje voor in de plaats, best lekker eten, al deel ik de ergenissen van Frank hierboven wel. Jammer dat ik niet langer kon blijven voor de overgebleven mensen, maar ik was echt dood en doodmoe, haha, dus neemt u mij vooral niet kwalijk, word oud! 
Edit: Sta uiteraard wel weer vreselijk op die foto's, sjonge jonge wat een hork! En dan te bedenken dat er nog een tiental aankomen. Zou het niet erg vinden als Caz zijn fotokaart op miraculeuze wijze opeens leeg zou blijken te zijn. 
Oh en @Selma, volgende keer wel even gedag komen zeggen dan hoor, eng idee als mensen je vanaf een afstand hebben staan bekijken, haha! 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Welke film zijn jullie heen geweest dan? Ik gok Limitless
Meningen tussen de aanwezigen op de meeting loopt zeer uiteen zie ik hehe.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Ja klopt, was ook niet mijn eerste keus, geen tweede en eigenlijk ook geen derde, ook niet van de andere. Maar goed, verder draaide er al helemaal niets bijzonders, dus ja. Weekje later en we hadden gewoon Scream 4 gehad: als het dan toch een blockbuster had moeten wezen... 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Mwoah, gezien de andere meuk wat op dit moment draait vind ik het een meer dan prima keuze hoor
al verschillen smakelijk klaarblijkelijk hehe.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Oh en @Selma, volgende keer wel even gedag komen zeggen dan hoor, eng idee als mensen je vanaf een afstand hebben bekeken, haha!
Zo groot was de afstand anders niet hoor. Ik ben nog geen meter bij je vandaan geweest. 
Ik liep de FRS in om wat filmpjes te kopen en herkende Sinterklaas,die met jou in de FRS stond, eigenlijk meteen. Ik ben/ we zijn (Yak was er ook bij) vlak langs jullie door de winkel gelopen en toen ik/we weer wegging(en) stonden jullie in de deuropening.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
! Hé, ik ben heeeeeel lief geweest dit jaar hoor! Ik kon er niet bij zijn omdat ik mijn broer geholpen heb met het schilderen van zijn appartement.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ik vind dat eigenlijk vrij sneaky, vlak langs iemand lopen, zo van hehe ik herken je, maar ik zeg lekker niks.

SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Is ook sneaky. 
De volgende keer, als er ooit weer een post, goed mijn foto inprenten, zodat je mij altijd kunt herkennen. Dat doe ik ook bij jullie. Nicolage Rico kan het weten. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Lol, ik zag wel een man en een vrouw in die winkel maar kon ik weten dat jullie dat waren. 
Maar goed ik begrijp het wel hoor: als je middenin de lente opeens gezegt had van: Heeee sinterklaas! had je ook voor gek gestaan natuurlijk... 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, had ze eigenlijk moeten doen, Kijk, daar staat Sinterklaas! Hoiiii Sinterklaas!
Al die andere mensen: 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Was de meeting in Rotterdam?? Shit, ik had wel even aan kunnen schuiven
want ik was daar gisteren namelijk ook.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Die bril staat je erg goed Se7en! Vooral in combi met zwart haar 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Wie is welke user op de groepsfoto? Se7en is zo te lezen de enige dame. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Van links naar rechts: Niethie, Sinterklaas, Inland Rabbit, Se7en en haar hunk Siebe.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
En wie is de jongen rechts met het groene jack?
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Sinterklaas heeft wel iets weg van Jason Mewes. 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Die bril staat je erg goed Se7en! Vooral in combi met zwart haar
Dank u
.
En wie is de jongen rechts met het groene jack?
Da's m'n bitch. Staat hier geregistreerd als Siebz0r
.
Sinterklaas, waar blijven de foto's?
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Da's m'n bitch. Staat hier geregistreerd als Siebz0r
.
Ik bedoelde eigenlijk die man met die rode tas die rechts wandelt.
Maar die heeft toevallig ook een groene jas.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dat ben ik. Ze hebben mij weggestuurd en ingeruild voor Jeroen van Koningsbrugge. 
Lees mn bericht maar van 10 april 13:41. Daar geef ik het eigenlijk al aan.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Beetje een rare vraag van U-96, dat lijkt me toch gewoon een voorbijganger?
Of poseert ie altijd lopend 3 meter achter een groepje met de rug naar de camera toe en een telefoon in de handen?
Of ben jij dat heel toevallig zelf U-96? 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Hahahaha, is dat echt van Koningsbrugge? (had er ff overheen gelezen).
Mijn vraag was in eerste instantie als grap bedoeld, maar zoals altijd niet geslaagd en uit moeten leggen.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik had je grap in de gaten... 
En ik maak nu zelf ook een grap natuurlijk. Maar we zaten wel op een terrasje en toen zat Jeroen van Koningsbrugge daar ook. Althans, ik weet zeker dat het hem was. Ik zei, zal ik een foto van hem maken en op het moment dat ik daar over zat te twijfelen, stond hij op en liep ie weg.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Hij had jou door
Hij heeft het niet zo op die MovieMeter paparazzi hehe.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja, die lul blijkt toch nog slimmer dan ik dacht.