- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ja, ik kreeg die ''uitnodiging'' ook, maar dat was gewoon een vraag of ik interesse had om ook te komen.
Op die manier probeerde de organisator, sinterklaas in dit geval, al een groepje samen te stellen. Er zitten verder geen eisen aan, iedereen is welkom.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ik was naderhand nog wel van plan om meer mensen te PM-en. Nomak, als je wilt komen ben je van harte welkom. 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Er zitten verder geen eisen aan, iedereen is welkom.
Nomak, als je wilt komen ben je van harte welkom.
Flipman
-
- 7113 messages
- 1145 votes
Scott Pilgrim vs. The World mag van mij als film ook, hoewel ik 'm dan misschien al gezien heb. Ik ben nu in de strips bezig en die zijn echt van een Awesomeness-level, damn
!
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Dat is ook een film die publiekelijk in de bioscoop verschijnt.
Bij een filmfestival (ver van mijn, en meerdere woonplaatsen van users vandaan) kan je nou net op zon dag de kans grijpen om Enter The Void en andere arthouse films te zien. Daar moeten we toch ook gebruik van maken.
Flipman
-
- 7113 messages
- 1145 votes
Ben ik met je eens. Maar wellicht geldt dat niet voor iedereen en het lijkt mij dat de meeste stemmen gelden.
Maar maak je niet ongerust! Ik zal meestrijden voor Enter The Void
!
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Er zitten verder geen eisen aan, iedereen is welkom.
Bij mijn eerste meeting moest ik in een nep uitziend ruimtepak komen (en het was 30 graden
) en na elk rondje bier roepen dat ik 2001 een goeie film vind. Dat ruimtepak viel nog wel mee, maar 2001 een goeie film noemen was een marteling.
Voor nieuwkomers dus, de organisatie stelt jullie nog op de hoogte van een dergelijke persoonlijke opdracht.... 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ja, het groentje mag het eerste rondje bier betalen. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik zou zeggen: Het groentje moet deze tekst uit zn hoofd leren.
Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suit on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that? I chose not to choose life. I chose somethin' else. And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got heroin?
Flipman
-
- 7113 messages
- 1145 votes
Nou, die tekst KEN ik uit m'n hoofd
! Ik heb een autistengeheugen
!
En hé, JacoBaco: ze moeten hierbij wel een perfect Schots dialect opzetten, hè
?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Vanzelfsprekend! 
En als het fout gaat, wordt de schandpaal ingezet.
(bedorven eieren zijn gewenst.)
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suit on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that? I chose not to choose life. I chose somethin' else. And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got heroin?
Ik blijf 't de meest belachelijke filmquote ooit vinden. 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Weet iemand waar in Utrecht Enter the Void gaat draaien?
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Waarschijnlijk Louis Hartlooper, Springhaver of 't Hoogt!
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
Jammer dat ik in september geen/nauwelijks tijd heb.
Druk met werk (weet ik nu al, want er zijn meerdere collegae die maand met vakantie).
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Op zaterdag ben je toch wel vrij?
Ohja en ik zie als diner dat steakhouse oa wel zitten.
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
Op zaterdag ben je toch wel vrij?
Ohja en ik zie als diner dat steakhouse oa wel zitten.
Ik werk in een winkel... dus ik werk wel eens op zaterdag!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik blijf 't de meest belachelijke filmquote ooit vinden.
Kan ik me voorstellen. 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ok
Datum: 25 september
Film: Enter the Void
Eten: Gouchos Grill
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
- Caz
-Wibro
-Flipman
-Wimmoot
-Stephan73
-JacoBaco
- soom
Update van een week geleden. Nieuwe gasten/mensen die hier zeggen dat ze mee gaan. graag nog even zelf toevoegen.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
- Caz
-Wibro
-Flipman
-Wimmoot
-Stephan73
-JacoBaco
- soom
-Inland Rabbit (kleine voorbehoud, september is nog ff weg)
Zal nog ff kijken waar Gauchos ook weer precies zat. Gracht is lang, maar volgens mij aardig vlakbij de Mac
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Sinterklaas gaat niet mee? Hij staat niet op de lijst in ieder geval.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Denk t niet. Veel gelul, maar meegaan ho maar!