- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Q Jones
-
- 3525 messages
- 2882 votes
Mij lijkt het ook wel leuk, Utrecht is wel mooi centraal
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ja, lijkt mij ook een optie, Utrecht.
Maar eeehm hoe moeten we elkaar herkennen op zon groot station? Gewoon borden met onze usernames op onze buik houden? Is voor mij ook de eerste keer, maar iemand moet toch komen met een jubileum meeting.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Voor mij ook een eerste keer, dus dat herkennen weet ik ook niet zo 1, 2, 3. Misschien voor een duidelijke plek staan waar je het meteen ziet, of aan de kleding herkennen..? ik zou het niet weten
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Bij de meeting van 28 maart vorig jaar waren er twee Mods aanwezig. Er werd toen afgesproken bij de actuele vertrektijden informatie op CS Utrecht. Een van de mods had een bord 'movie meeting'.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Uiteindelijk werd die nog geeneens gebruikt kan ik me herinneren maar goed 
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
De meeste meetings waar ik bij geweest ben, was in Utrecht. Onder het grote vertrektijdenbord werd altijd afgesproken. Duidelijk herkenbaar altijd.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Nouja, denk dat ik wel kom met een bord waarop staat Moviemeter meeting. 
De voorkeuren zijn: iig een speach van Jordy met champange. Bioscoop (art-house of iets in die geest), Restaurantje, borrellen etc...
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
In de plaats van Restaurantje kan je alvast Spareribs invullen. 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Gewoon een voor ieder wat wils restaurant. 
Moet ook niet veelste duur zijn waar het goedkoopste menu 15 euro kost.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Maakt mij uiteindelijk allemaal niet zoveel uit. Iedereen mag zn voorkeur nog uitbrengen. Ik heb de mijne alvast gegeven. (steakhouse) 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ik kiek nog wel ff, 
Kent er iemand nog een goede filmhuis in Utrecht?
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
Ik wil ook mee!wanneer gaan we dan?
Welke film ...ik wil alles wel weten hoor?
Anders word ik boos,hahahaha
Gaan we ook ergens eten dan?
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Qua films draaien er een paar films die wel interessant klinken!
Dit zijn de titels (die mij zowiezo interessant lijken) die in September in premiere gaan:
Mocht het uiteindelijk iets anders worden, dan maakt me dat ook niet zoveel uit... als de meeting maar gezellig is! 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Mocht het uiteindelijk iets anders worden, dan maakt me dat ook niet zoveel uit... als de meeting maar gezellig is!
Gezelligheid staat natuurlijk voorop, maar "Enter the Void" als 'hoofdgerecht' zou natuurlijk wel geweldig zijn. 
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Zou in ieder geval kunnen uitlopen op een flinke, en interessante, discussie.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Jaaa, doe Enter the Void maar. (moest ook weer even nadenken welke film dat ook alweer was, zit steeds met een avonturenfilm in me hoofd bij die titel) 
Datum: 25 september
Q Jones
-
- 3525 messages
- 2882 votes
Ik laat het over me heenkomen maar machette lijkt me ook wel heel leuk.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Naaah, Enter the Void kunnen we dan nou op dat moment kijken in de filmhuis. Daar kijk je toch geen films die gewoon overal in de bioscoop draaien want dan kan je netzogoed naar de bios op fietsafstand gaan.
Flipman
-
- 7113 messages
- 1145 votes
Vergis je niet; in Drachten draait alleen 't massaspul, de goeie films halen de zalen hier niet!
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Dus in Drachten zie je geen films draaien als Avatar, Kick-Ass, Inception etc?
Maar Utrecht is nou wel een goed moment om nou een echte filmhuisfilm te bekijken. Al die hersenloze splatters en schieten kan altijd wel.
Flipman
-
- 7113 messages
- 1145 votes
Euhm...
OK, dat had ik wat genuanceerder moeten zeggen :-P. Ja, die draaiden er dan nog wel [hoewel ik Avatar zeer matig vind] maar voor The Road, bijvoorbeeld, moest ik uitwijken naar Groningen. Big Fish draaide hier destijds niet eens en ook Deathproof werd hier niet vertoond. Eveneens moesten we 't eerste deel van Hellboy missen.
Ik ben het trouwens niet per definitie oneens met je stelling dat filmhuisfilms voor zo'n meeting meer geschikt zijn dan producties die in de meeste bioscopen te bezichtigen zijn maar Machete en Scott Pilgrim vs. The World zouden Drachten zomaar kunnen overslaan
.
BIJ DE WEG!!! Enter The Void, IS ook zo! Daar liet een vriendin van me de trailer van zien en die lijkt me geweldig dus ik ben voor
! Ja, ik klik terwijl ik dit berichtje tik effe die link aan en ik zie die poster en ik denk: 'Verrek! Is ook zo!'
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
September, Utrecht, klinkt goed. Enter The Void geweldig, als die idd in Utrecht gaat draaien tegen die tijd.Anders ben ik nog wel een voorstander van Splice en ook Scott Pilgrim.
Eten in Utrecht. Ja een aantal adresjes zijn me wel bekend natuurlijk, maar laten we eerst maar een vaste groep verzamelen die komt en dan kijken we wel weer verder.
Wel een paar ideetjes uiteraard:
Gauchos Utrecht: Gauchos Aan de Gracht - gauchosgrill.nl (voor grill, maar niet goedkoop, ook niet overdreven duur soms.)
De bekende pizzaria bij mcdonalds beneden op de gracht (niet duur)
Een griek: Home - Restaurant Mykonos - restaurantmykonos.nl (goed te doen bij simpele gerechten als Gyrosschotels)
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Mij maakt het echt niet uit. Ik ben allang blij dat ik mee mag. 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Na al dat gedonder van vorige keer. Ik zal toch eens wat mensen overhalen om je op een black list te zetten....
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Wat moet je eigenlijk doen om zo een uitnodiging te ontvangen?
Niet dat ik er eentje wil, maar ik ben wel benieuwd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Welke uitnodiging? Iedereen die wil, kan gaan. Zet je jezelf gewoon op de lijst.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Heb er nog een paar uitnodiging verstuurd via PM.
(Toch bedankt voor de uitnodiging, hoor.
)
Hieruit kan ik toch opmaken dat sommige leden uitnodigingen ontvangen? Of ben ik nu gek?