- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ok Jammer Richard! Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de meeting Scheveningen zal zijn. Da's dichterbij voor ons. En met zijn drieen is het nauwelijks een meeting te noemen, we gaan gewoon naar de film.
riesma
-
- 3706 messages
- 3083 votes
Lol. Three is a crowd, dus het is gewoon een meeting!
Als ik trouwens de recensies zo lees bij Clash, zou ik toch eens kijken of jullie daar nog heen willen.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik lees die recensie's juist niet! Ik ga zelf kijken wat ik ervan vind. Maar om de mensen die dit topic volgen niet te vermoeien met het verslag van een "meeting" met drie mensen, noemen we het toch maar geen MM meeting. 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Als een van de mods ze organiseert of aanwezig is willen er nog wel eens mensen komen. Vorig jaar op 28 maart in Utrecht waren het er 12 en het was best gezellig. 
Q Jones
-
- 3525 messages
- 2882 votes
Ja lijkt mij ook wel gezellig al weet ik niet of ik welkom ben ik ben nu volgens mij pas twee weken lid 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ja lijkt mij ook wel gezellig al weet ik niet of ik welkom ben ik ben nu volgens mij pas twee weken lid
Iedereen is welkom,behalve degene die zeggen dat iemand niet welkom is. Dus bij deze; welkom!
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Als een van de mods ze organiseert of aanwezig is willen er nog wel eens mensen komen.
Jammer eigenlijk, alsof een moderator meer waard is dan een gewone user.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Zo raar is het toch ook weer niet.......
De mods zijn het meeste online, hebben een netwerk aan contacten en staan met meer mensen in contact hier op de site dan je standaard MM user. Vanzelfsprekend toch dat zulke personen dan meer mensen weten te trekken naar een meeting door hun aanwezigheid.
Of trekken de feestjes van je minder populaire klasgenoten wel de meeste mensen?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
De mods zijn het meeste online
Maar goed, als een gewone user een meeting organiseert zijn er een hoop mensen die zich ervoor aanmelden en de laatste dag zegt 80% van de mensen af. Leuk, alsof een gewone user geen tijd en moeite in zo een meeting moet steken.
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
Als een van de mods ze organiseert of aanwezig is willen er nog wel eens mensen komen.
Jammer eigenlijk, alsof een moderator meer waard is dan een gewone user.
Uiterst vreemde gevolgtrekking.
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
Wanneer is er weer een MM meeting?
Heb er eigenlijk wel zin in,ja toch Soom?(als je dit leest)
Wie wil er een houden in Rotterdam?
Kom maar op met de reacties? 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Ik zou op de volgende meeting chevy en Onderhond willen ontmoeten (de laatste zou ik ook wel willen slaan vanwege zijn lage scores voor mijn favoriete films). 
Nee grapje.
Q Jones
-
- 3525 messages
- 2882 votes
Mijn lijkt het ook wel leuk om de mensen achter de avatars te ontmoeten
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Oke dus niemand wil mij ontmoeten
!! Natuurlijk!!!
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Valt mee hoor, maar ik kan helaas een tijdje niet, ik ben op vakantie, en daarna ga ik weer op vakantie... Maar misschien ergens na die tijd
? Want ik zag dat je m'n naam had genoemd.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2538 votes
Hm, meeting in Scheveningen? Zou wel leuk zijn als het 25 graden is ofzeau.
Kan ik lang de boulevard scheuren en ''Hallo, collega-MMers!!!'' roepen. Heb ik de meeting toch een soort van bijgewoond 
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Het is niet echt een meeting, maar misschien hebben een tweetal gebruikers (of meer) zin om volgende week zondag met mij een team te vormen en mee te doen aan een filmquiz in Het Ketelhuis in Amsterdam. Ik kan wel met mensen uit mijn directe omgeving een team vormen, maar enige vorm van filmkennis hebben die niet 
Dus reageer in dit topic of stuur een PM. We kunnen uiteraard hiervoor of erna ook nog iets gaan eten alsof het een "normale" meeting is. Dat moet toch wel lukken in Amsterdam 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Lijkt me leuk Co Jackso, ik heb alleen geen verstand van films. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2538 votes
Dat heb je pas als je 1500+ stemmen hebt, dus ik ben er ook niet voor geschikt 
Lijkt me wel een leuke evenement 
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Lijkt me wel wat, alleen kan ik die zondag niet jammer genoeg.
Q Jones
-
- 3525 messages
- 2882 votes
Lijkt mij wel leuk even kijken of ik kan. Of ik veel weet weet ik niet, maar met Buzz de holywood quiz win ik wel altijd 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
god ja, als we het zo bekijken ben ik ook geschikt, ik win daar ook altijd bij, hehe.
Q Jones
-
- 3525 messages
- 2882 votes
Ik weet toch niet wat voor quiz het is als het over films gaat ouder dan de jaren 75 dan weet ik niet veel maar daar boven komt het wel goed denk ik.