- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Hoe denk je dat wij ons voelen Mint Clansell? Wim en ik wilden 251 km trotseren. We bereiden ons hier al weken lang op voor en dan 2 dagen van te voren zeggen er ineens een aantal mensen af waardoor er nog maar een paar overblijven.

wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Jongens dat hoofdstuk is nu gesloten. Laten we nu gewoon ons richten op die meeting in Utrecht of een andere, en er geen al te grote soap van maken. Vooral om een paar vervelende leden het leedvermaak te besparen.
Hoe denk jij over een meeting in Utrecht Mint Clansell?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Ik ben ook een aantal jaren crewlid geweest op het alfa 156 forum waar ook regelmatig meetings georganiseerd werden. Daar was het altijd precies hetzelfde. Als er een idee voor een meeting geopperd werd was iedereen enthousiast en meldt iedereen zich aan. Maar dan mocht je blij zijn als je een week voor aanvang nog de helft over had...
En dat waren dan vaak meetings waar vaak behoorlijk veel voor georganiseerd diende te worden. Beetje jammer altijd.
Afspraak is afspraak toch? Of ben ik nu erg zwart-wit 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
PS: Gefeliciteerd Wim met je 1000e bericht 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik ben opzich ook vrij zwart/wit in die dingen, maar je weet nooit wat er speelt natuurlijk. Dat kunnen we beter privé houden. En veel mensen zien zo'n meeting (denk ik) als een leuk extra'tje. Dus stel iemand geeft zich op voor de meeting en 2 dagen van te voren wordt de persoon gebeld door een vriend die zegt ik vier mijn verjaardag a.s. zaterdag al i.p.v. volgende week zaterdag. Ja, dan gaat hij of zij natuurlijk naar die verjaardag. 
Brix
-
- 19683 messages
- 5119 votes
Blijft jammer, en ook ondankbaar voor de coördinator van de meeting natuurlijk.
Maar het zij zo.
Ik had gehoopt mijn 'MM maatjes' Jaco, Wim en Decicco even te kunnen begroeten zaterdag( en wellicht zelfs Eline nog langs te zien komen met haar schare peuters)
Ik ben zaterdag (overdag) aan 't werk (voor mijn band) in Maastricht, en had ingepland even een handje te komen geven.
Maar oké dan, zeg noot ...eh nooit: nooit.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
@Brix:
Erg leuk om te horen dat je dat van plan was Brix. Maar toch ook weer niet, want nu weten we pas echt wat we moeten missen. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Blijft jammer, en ook ondankbaar voor de coördinator van de meeting natuurlijk
De coordinator liet het zelf ook afweten.
Ik had gehoopt mijn 'MM maatjes' Jaco, Wim en Decicco even te kunnen begroeten zaterdag( en wellicht zelfs Eline nog langs te zien komen met haar schare peuters)
Ik ben zaterdag (overdag) aan 't werk (voor mijn band) in Maastricht, en had ingepland even een handje te komen geven.
En nu vind ik het helemaal jammer, want ik had je wel "in het echt" willen zien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Wat leuk! Maarre.. de kinderen waar ik op zaterdag mee werk zijn twee geadopteerde kids van 10 en 12 jaar.
Maar zonde voor jullie in inderdaad. Ik zou sowieso niet mee gaan terrassen/eten/bios/borrelen dus voor mij veranderd er niet veel. Het blijft een gedoe, alles regelen, je er op verheugen en dan gaat het niet door. Zonde. Nouja, veel plezier in Utrecht, hopelijk verloopt dat soepeler! (En wat meer animo lijkt mij.)
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
. Nouja, veel plezier in Utrecht, hopelijk verloopt dat soepeler! (En wat meer animo lijkt mij.)
Tot nu toe zijn JacoBaco en ik nog met zijn tweetjes! Mensen durven zich niet meer optegeven denk ik. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Paul gaf gister te kennen dat hij graag mee wil. Dat maakt al 3! 
Verder verwacht ik wel dat Remi probeerd om te komen en Soom komt eigenlijk altijd, mits het niet te ver is. Pastischio Rocker woont vlakbij Utrecht, dus dat is dan ook weer een grote kanshebber.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik ga zowiezo, al moet ik in mijn eentje! Lijkt me leuk! Met mijn 3D bril op de foto en met mijn geliefde menukaart. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dan ga ik met je mee om die foto te kunnen maken. 
Mint Clansell
-
- 196 messages
- 0 votes
Wanneer hebben jullie die meeting gepland? 10 april ga ik nl. naar de platen & cd beurs in Utrecht.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja, 10 april in Utrecht. Dat komt mooi uit dan. Kan je na afloop op z'n minst nog even wat met ons gaan drinken. Van een platen & cd beurs krijg je namelijk altijd dorst!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Nou, die €10,- zal het verschil niet maken toch?
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk, maar we zien je wel versschijnen dan, 10 april in Utrecht!
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
De coordinator liet het zelf ook afweten.
Vind ik een beetje jammer Wim als je dit op een negatieve manier doelt. Ik heb mijn uiterste best gedaan (denk ik) om een aantal leuke zaakjes op een rij te zetten voor de meeting in Maastricht, maar er kunnen nu eenmaal zaken voorkomen die iet wat belangrijker zijn in mijn privé-leven. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt, want ik vind het hartstikke jammer dat het niet doorgaat aangezien ik zelfs was gekomen als we maar met z'n 3e waren ofzo.
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
10 april moet ik werken anders had ik misschien nog wel even een drankje meegedaan (films heb ik genoeg om te kijken
)
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
10 april kan ik ook niet, heb dan een verjaardag die al een tijdje gepland staat.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ok De 10de wordt het dan niet. Wat denken jullie van een week later? Een week vroeger kan niet want op 3 April wordt mijn dochter drie. Maar goed dat we die verjaardagen van te voren aangeven, anders gaat het misschien op het laatste moment niet door! 
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Ik ben een hele tijd niet op dit topic geweest, maar wilde vandaag eens kijken of de Meeting gezellig was. Wel raar om dit allemaal te lezen. Ik heb begin maart doorgegeven aan de organisator dat ik er definitief de 20e niet bij zou zijn i.v.m. twee verjaardagen op die desbetreffende zaterdag. Tot mijn veronderstelling blijkt dit opeens een van de redenen dat het niet doorging.
Mint Clansell
-
- 196 messages
- 0 votes
Is het noodzaak dat er per sé in Nederland een meeting wordt gehouden? Brussel of Antwerpen lijken mij ook wel geschikte plaatsen om eens te meeten. Er zitten hier toch wel aardig wat Belgen op MovieMeter? Gezien de historie van dit topic en de daaruit voortgevloeide meetings lijkt me dat helemaal geen gek idee.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik ben best bereid een keertje naar Belgie te rijden voor een meeting. Als één van onze zuiderburen een meeting opzet en er is genoeg animo, dan ben ik van de partij.
Even over de Clash of the Titans meeting in April. Wie hebben daar interesse in? En zo ja. Welke datum komt dan goed uit? Tot nu toe gaan alleen JacoBaco en ik.
- Wimnoot
- JacoBaco
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Clash voor mij prima, ben wel benieuwd hoe ze de remake gedaan hebben. Datum maakt mij ook niet zo veel uit, ik plan het gewoon in. Waar draait de film trouwens, de Rembrandt?
- Wimnoot
- JacoBaco
- riesma
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik denk het wel.
- Wimnoot
- JacoBaco
- riesma
- R/\IN
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Na even intern overleg lijkt ons de 24ste april de beste datum voor de Clash of the Titans meeting in Utrecht. Wie nog mee wil mag zijn naam erbij zetten
-Wimnoot
-JacoBaco
-Riesma
-RAIN
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Na nog meer overleg, is het toch op de 17e.
Sorry voor het ongemak. 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ai ai! Ik moet helaas Sjaak Afhaak zijn. Er is een klus bijgekomen waar ik de komende 3 tot 4 weken zeker wel zoet mee ben, ook in het weekend. Voordeel van zelfstandige zijn... 
De lijst wordt dan:
-Wimnoot
-JacoBaco
-RAIN