• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.701 actors
  • 9.378.492 votes
Profile

MM Meetings

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Spreken is zilver, zwijgen is goud?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

JacoBaco wrote:

Ziet er goed uit! Nu maar hopen dat Wimnoot ook na de film wil eten.

Voor of na de film eten maakt me niet uit! Als het maar veel is!!

Dat Alice in Wonderland tot nu toe de meeste stemmen heeft wel. Daar ga ik morgen al naar toe. Aangezien de dames perse naar die film willen kan ik ook niet naar een andere morgen.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

(afbeelding)

Mint Clansell

• 196 messages
  • 0 votes

Ik kies The Lovely Bones of Shutter Island. Alice in Wonderland lijkt me echt niks. En met honderd krijsende kinderen in de zaal te zitten ook niet. Als we maar niet te laat gaan eten... ik moet nog terug namelijk.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Het eten zal niet eerder dan 21:00 zijn denk ik. (als we uitgaan van 18:45 de film)

Mint Clansell

• 196 messages
  • 0 votes

Hmm.

Mint Clansell

• 196 messages
  • 0 votes

Alleen Alice in Wonderland draait op een schappelijk tijdstip (16:00 uur). Dan maar Alice!

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Hoezo zo vroeg naar de film? In de avond is het veel gezelliger.

barns

• 478 messages
  • 775 votes

Tja, denk dat het voor een aantal mensen gewoon niet te doen is om in de avond naar de film te gaan, helaas.

Het reizen duurt gewoon te lang.

Mint Clansell

• 196 messages
  • 0 votes

Inderdaad. ik wil niet dat ik onder het eten alweer moet vertrekken omdat ik de trein moet halen. En ik had graag de laatste bus naar huis willen hebben want ik woon nogal een eindje uit de buurt van Centraal Station Veenendaal. En ik weet ook niet hoever we uit de buurt zitten van Maastricht CS. Dus mochten jullie pas om 21:00 uur gaan eten dan moet ik denk ik verstek laten gaan.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Voor mij idem dito, al vind ik het jammer dat Alice in Wonderland de enige mogelijkheid is. Ik wil op z'n laatst de trein van 21:26 hebben van Maastricht naar Rotterdam, als het even kan.

barns

• 478 messages
  • 775 votes

Mij lijkt het toch echt het handigste om het volgende te doen:

- Wanneer de keukens open gaan direct gaan tafelen

- Na het eten, dan is het nog redelijk vroeg in de avond, gaan we richting minerva/lumiere.

Dit resulteert erin dat:

- iedereen op 'christelijke' tijden weer richting huis kan gaan.

- we bovendien veel meer keuze hebben qua films, mede omdat lumiere dan ook een optie is!

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Zolang ik diezelfde avond maar thuis kom, vind ik het best.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ook maar rekening houden dan met het speelduur van de desbetreffende film. The Lovely Bones duurt bijvoorbeeld 121 min.

Maar in lumiere draaien over het algemeen 90 minuten durende arthouse films.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Beide voorstellen red je niet.

En niet iedereen wil al vroeg naar huis hoop ik er zijn ook nog een aantal mensen die nog gezellig naar de pub willen meegaan.

En wat willen jullie in de tussentijd nog gaan doen, want de meeste keukens gaan pas rond 17:00 open, en de afgesproken tijd is 14:00...

Mint Clansell

• 196 messages
  • 0 votes

Shoppen. Maastricht verkennen. Ergens wat drinken. Tegen die tijd is het wel vijf uur.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Tsja, oké maar dan krijg je weer de tegenpool die wil daarheen die daarheen en dan moet je weer een bepaalde locatie uitzoeken om elkaar weer te treffen op een geschikt tijdstip.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

decicco, jij als geen ander kent toch wel de leuke plekjes op het vrijthof?

barns

• 478 messages
  • 775 votes

Hmm, nouja ik probeerde een mogelijke oplossing te bedenken

Natuurlijk gaat niet iedereen vroeg naar huis (denk ik), maar de mensen die toch wel een afstand moeten afleggen om richting woonplaats te komen moeten wel rekening houden met vervoer.

Sowieso kunnen we om de tijd te vullen gewoon een simpele 'walk' door Maastricht maken, als daar animo voor is.

Maar aangezien we het dan niet redden om de film in de middag te pakken is dat misschien niet zo geschikt.

Dan komen we toch weer terug bij Minerva met de 3 mogelijke films in de middag?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

We kunnen toch om 16:00 afspreken. Precies om 17:00 ergens gaan eten. Niet al te uitgebreid, gewoon een hoofdgerechtje. En dan om 18:45 naar de Lovely Bones. Om een uur of 21:00 kom je dan uit de bioscoop, even wat drinken met zijn allen, daarna wie blijft, blijft en wie weg wil ,gaat weg.

It's simple !

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ja ik ken genoeg leuke plekjes Eline haha that's no problem!

En wat wim zegt vind ik een goed idee alleen heb ik The Lovely Bones al gezien..

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

En wil je hem nog een keer zien Frankie?

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

mmm, daar zou ik nog eens nachtje over moeten slapen.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Krijg je van mij een koude pint Strongbow in de pub!

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Dat maakt het nog aangenamer! Chantage chantage haha!

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Ik heb de film ook al gezien krijg ik nu ook een overheerlijke pint strongbow

En gisteren heb ik eindelijk mijn vervoersprobleempje opgelost dus ik kan ook lekker mee naar pub

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

decicco wrote:

Dat maakt het nog aangenamer! Chantage chantage haha!

Aangename chantage.

Dat is goed nieuws misterwhite. Dus ik geloof dat we er nu aardig uit zijn he?

17:00 eten, 18:45 de film The Lovely Bones en daarna is iedereen vrij in wat hij verder wil gaan doen. Pints drinken!

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ik heb jammer genoeg The Lovely Bones al gezien, maarja ik zal het derest niet moeilijk maken.

Mint Clansell

• 196 messages
  • 0 votes

Is de bioscoop een must bij meetings? We kunnen ook gaan shoppen, ergens de kroeg in, dan ergens uitgebreid eten en daarna met zijn allen naar decicco om daar zijn dvd-verzameling te kijken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.