- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Brix
-
- 19683 messages
- 5119 votes
Ja, en ik heb een landelijk Caféverbod...
Vanwege je ' vleermuis'-look kleding? 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja,
en ik weiger resoluut naar een café te gaan zonder die vleermuis-look kleding.
Brix
-
- 19683 messages
- 5119 votes
Wel zo makkelijk ook voor de overigen die aan de meeting meedoen, vanwege de herkenbaarheid. 
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Hier gaan we denkelijk na de film/eten
ons nog flink bezatten (tenminste ik dan.)

decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Mensen van de meeting.
Waar blijven die pm's?
Ik heb pas 3 duidelijke pm's ontvangen van mm-users die aanwezig zijn op de meeting (20 Maart) met hun voorkeuren erin wat betreft de film en het eten.
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Ik heb slecht nieuws
.
Ik moet melden dat ik er helaas niet bij zal kunnen zijn. Er zijn wat problemen opgedoken in verband met mijn studies en in verband met het vervoer.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Mensen van de meeting.
Waar blijven die pm's?
Ik heb pas 3 duidelijke pm's ontvangen van mm-users die aanwezig zijn op de meeting (20 Maart) met hun voorkeuren erin wat betreft de film en het eten.
He! Ik heb er net een gestuurd!
Mint Clansell
-
- 196 messages
- 0 votes
Als er jonge knaapjes in lederen broekjes in de film zitten, maakt mij het niet zo veel uit waar we naar toe gaan. Qua eten laat ik me ook verrassen. Zo lang het maar ongezond is. 
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Mint Clansell zou je even wat duidelijker willen zijn?
Gewoon even een keuze maken als het even kan.
Alvast bedankt.
Mint Clansell
-
- 196 messages
- 0 votes
Spareribs, of in ieder geval iets van een steakhouse of een tent waar ze veel vlees hebben.
Graag gedaan.
Mint Clansell
-
- 196 messages
- 0 votes
Oh, dat maakt me niet zoveel uit. Ik zie het wel. A Serious Man heb ik al gezien. Is ook niet echt een bioscoopfilm vind ik.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Nog steeds maar 4 pm's gehad, schiet niet echt op.
Lijkt me wel zo verstandig als ik alles kan noteren dan weet ik meteen wie er allemaal meegaat waar ik kan reserveren wat eten en de film betreft.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
En ook ik gooi mezelf bij nader inzien van de ''7 November 2009 lijst''. Er lijkt geen animo te zijn voor een Limburgse meeting op Roel en een bewuste forumgek na dan. En die laatste hoef ik echt niet in real-life te zien.
Ik vrees het ergste. 
Mint Clansell
-
- 196 messages
- 0 votes
Over wie hebben jullie het?
De meeting van volgende zaterdag is trouwens een waar piemelfestijn. Alleen maar mannen als ik het goed heb. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
@ JacoBaco:Gooi jij nog even olie op het vuur! 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
De meeting van volgende zaterdag is trouwens een waar piemelfestijn. Alleen maar mannen als ik het goed heb.
Zal ik mijn naaldhakken en blonde pruik maar uit de kast halen dan?
En het gaat om Pastichio Rocker die ook op de lijst staat. Verhoeven was daar vorige keer niet zo content mee en ik wil nu gewoon even weten hoe of wat.
Want ik vind het nogmaals erg lang duren allemaal. 11 mensen op de lijst en je hebt (decicco dan) nog maar 4 PM's ontvangen. Schandalig! 
- decicco.
- wimnoot.
- JacoBaco.
- Don MN (onder voorbehoud)
- misterwhite.
- Verhoeven (onder voorbehoud.)
- ASMan. (geannuleerd)
- Remi
- Mint Clansell
- Pastichio Rocker.
- Barns
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Inderdaad erg jammer. maargoed, meeste stemmen gelden. Dus de mensen die gestemd hebben, bepalen.
Alleen is het wel handig om te weten of iedereen nog gaat, als er zo weinig PM's ontvangen zijn.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Het warme eten interesseert me niet ben dan toch waarschijnlijk al weg. 
De vraag is alleen hoe laat wouden jullie naar de film? Want lumiere gaat pas open om 19.00 op zaterdagen. En in de Minerva is er s' middags geen bal te doen.
Ik stel Iep! voor. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Minerva is in principe een leuke bioscoop, maar 's middags zit het vol met kleine kindertjes. Erg storend als je dan naar de film gaat. Nouja, 's avonds vind ik het de laatste tijd ook niet meer zo gezellig daar. Lumiere is dan inderdaad een betere optie voor jullie.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik haat kleine kindertjes in de bioscoop. Dat wordt dus geen Alice in Wonderland! Of is er ook een Nederlandse versie van, want dan gaan die koters natuurlijk allemaal daar heen. Eerst moet de film nog gekozen worden en pas dan gaan we kijken hoe laat hij draait en lukt dat niet, dan pakken we de film die daarna de meeste stemmen heeft ofzo. Vervolgens kunnen we het eten plannen. Daarom willen we ook 1 dezer dagen alles zo'n beetje wel bevestigd hebben.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
De keuzes van Minerva:
Harry Brown (18:45)
The Lovely Bones (18.45)
Alice In Wonderland OV (13:30 16:00 18:45 )
Lumiere alles pas na 19.00.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
18:45 is dan weer niet zo'n gunstige tijd. Als we ergens gaan eten waar de keuken pas om 17:00 opengaat, moeten we flink dooreten. En na de film eten, is waarschijnlijk te laat. Maar ik ben voor veel dingen in, dus ik wil best na de film pas gaan eten.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Lijkt mij wel leuk om na de film pas te gaan eten, lekker na kletsen en flink wat drinken. Zal ik de stemmen alvast bekend maken? (Die tot nu toe bekend zijn dan..)
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Misschien wel goed idee, dan kan daaruit verder gestemd worden hoe of wat.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Films:
The Lovely Bones: 2 stemmen.
Alice In Wonderland: 3 stemmen.
The Wolfman: 1 stem
A Single Man: 2 stemmen
A Serious Man: 1 stem
Chloe: 1 stem
A Serious Man: 1 stem
Shutter Island: 1 stem
Villa Amalia: 1 stem
Eten:
Sirtaki: 3 stemmen
Taiichi: 2 stemmen
El Mercado: 1 stem
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ziet er goed uit! Nu maar hopen dat Wimnoot ook na de film wil eten.