• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.253 votes
Profile

Het grote "ik wens iedereen prettige dagen toe" / beste wensen topic

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

You love Christmas 0%

0%

Wow, you hate Christmas. Stop being so Bah Humbug and ruining people's fun! However, if it's because your faith doesn't celebrate Christmas, I pose one question to you... why did you take this quiz?

Because of Animosh!

btw: ik wil niemand zijn feestdagen bederven

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

48%

Well, you like Christmas a bit, but you aren't that keen! Remember, Christmas is a very special time and you should treasure it. However, if your faith doesn't celebrate Christmas, well done for not ruining people's fun and scoring so highly!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Animosh wrote:

Leuk dat anderen het wel kunnen waarderen in ieder geval. Dan heeft het toch nog nut.

Het eerste dat ik zag toen ik uit mijn moeder kwam was een kerstboom. Het zit in mijn DNA denk ik

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

55%

You like Christmas a fair amount, but sometimes you forget the meaning behind it/ can't be bothered with it. Christmas is a special time and you should treasure it. However, if your faith doesn't celebrate Christmas, well done for not ruining people's fun and scoring so highly!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

65% Klopt wel ongeveer. Vooral familie, vrienden, cadeaus en heel veel eten. Betekenis en achterliggende gedachte hou ik me niet mee bezig. En ik heb nog nooit iets voor Rudolph klaar gezet.

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

606 wrote:

En Ebenezer Scrooge was jou haat tegen kerst in het algemeen bedoeld.

Beetje onhandig van mij, zo vlak na jouw kerstgroet, mijn excuses daarvoor. Ik bedoel uiteraard de kerst in het algemeen, ik probeer dat feest ieder jaar weer te negeren..

Zonder succes

(ik wacht geduldig op de 'oudejaarstoespraak' van Theo Maassen)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ebenezer Scrooge wrote:

(quote)

Beetje onhandig van mij, zo vlak na jouw kerstgroet, mijn excuses daarvoor. Ik bedoel uiteraard de kerst in het algemeen, ik probeer dat feest ieder jaar weer te negeren..

Zonder succes

(ik wacht geduldig op de 'oudejaarstoespraak' van Theo Maassen)

Bedankt voor je uitleg, vandaar ook mijn vraag. Neem het je niet kwalijk maar zoals je zelf zegt, was beetje onhandige timing.

Fueledable

• 231 messages
  • 3444 votes

You love Christmas 70%

You love Christmas a pretty average amount... you aren't 100% crazy for it but it's still your favourite time of year. Christmas is a very special time and you know how to treasure it.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Iedereen prettige feestdagen. (En zelf maar je eigen invulling eraan geven is mijn idee).

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

De kerst-haters ten spijt (die ik overigens ook het allerbeste gun) wens ik alle MovieMeter gebruikers/gebruiksters/medewerkers prettige feestdagen toe, en veel geluk , filmplezier...maar vooral gezondheid (!) voor 2014.

http://i41.tinypic.com/2cyfawx.jpg

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Prettige kerstdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar. Een letterlijke en figuurlijke Ho Ho Ho groet van mij voor jullie allen.

https://pbs.twimg.com/media/BbI7qIECEAAiXHy.jpg

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Allemaal fijne feestdagen en een gelukkig & gezond 2014 toegewenst!

http://historicsmithvillenj.com/towne/images/icagenda_doc/merrychristmas.gif

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

Fijne feestdagen allemaal!

Maak er wat moois van

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik wens alle Moviemeter users en crewleden ook een fijne en gezellige kerst toe!

http://firehouseworcester.com/wp-content/uploads/2012/11/jingle-all-the-way-santa-attack.jpg

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7277 votes

Merry Xmas iedereen!

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Iedereen fijne feestdagen toegewenst!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor iedereen een zalige en prettige Kerstmis.

http://tweakyourbiz.com/global/files/Merry-Christmas-from-Bloggertone.jpg

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Fijne kerstdagen allemaal...

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Overdadig eten en het schuldgevoel afkopen door geld te doneren voor hongerige kindsoldaatjes, ofwel, Kerst is er weer. Fijne dagen allemaal!

PS. Ik doe daar zelf maar 50% aan mee.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

riesma wrote:

Overdadig eten en het schuldgevoel afkopen door geld te doneren voor hongerige kindsoldaatjes, ofwel, Kerst is er weer. Fijne dagen allemaal!

En bedankt!

Maar iedereen een fijne kerst toegewenst namens mij (wat van oorsprong een Heidens feest is, alleen dat weet niemand...)!!!

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Fijne dagen iedereen!

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

"You love Christmas 31%

31%Wow, you don't like Christmas. Maybe you need to 'de-Bah Humbug' a bit, and remember that it's a very special time. However, if your faith doesn't celebrate Christmas, and THAT is why you scored so low... hey, fair game!"

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

riesma wrote:

PS. Ik doe daar zelf maar 50% aan mee.

Al snap ik zelf ook niet waarom je heel het jaar door geen donateur zou zijn maar niets mis met de kerstgedachte ook stil te staan bij mensen die het minder hebben, kerst is toch een gebeurtenis die dat bewustzijn geeft. Heeft verder niet zo veel van doen met schuld afkopen. Die dat bewustzijn niet hebben lijkt mij eigenlijk nog veel erger.

Al is dit wel toonaangevend voor de kerstgedachte van doorsnee Nederlanders. Jammer.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Alsnog;

http://imageshack.us/photo/my-images/12/3h63.jpg/

En ja! het is er echt. Ons kerstkado: Baley

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.