- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je eigen filmcreaties
Je eigen filmcreaties
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Netjes weer hoor, film_kaza. Wederom leuk om te zien. Kom maar op met je volgende filmpje.
Dankje! Dat is erg leuk om te horen. Ik ben nu bezig met m'n nieuwe filmpje. Een soort luister of kijk video. Top 20 movie tracks. Het word wel de langste video. Iets van 14 minuten verdeeld in 2 parts. Ik hoop dat dat leuk blijft.
aliesrail
-
- 38 messages
- 16 votes
Samen met een vriend gemaakt in Rotterdam.
Check het zou ik zeggen.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Weet er iemand naast youtube een handige site waar je filmpjes kunt oploaden? Ik kan part 2 niet oploaden
Die word steeds verwijderd vanwege copyright.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
@ Baldur, erg bedankt voor die site! Het heeft me erg geholpen.
Ik heb een nieuw filmpje gemaakt
. Een lange dit keer. Ik hoop dat het leuk is om te zien. Je kunt ook luisteren.
Part 2, My Top 20 Movie Tracks Part 2 on Vimeo
Het is gebaseerd op hoe het in de film is gebruikt, niet van cd's ofzo. Ook wou ik er niet meer dan 2 van één film in hebben.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Mooi hoor Film_Kaza. Hoe maak je dat eigenlijk?
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
In moviemaker. Ik gebruik ook progamma's als total recorder en Ares.
Stab
-
- 8 messages
- 17 votes
In Overigen > Algemeen > Ik heb mijn eerste korte film gemaakt... Iemand interesse?:
Ik heb zojuist mijn eerste film gemaakt (geschreven / geregisseerd). Hij duurt 10 minuten.
Ik zou graag van filmliefhebbers (vandaar deze site) wat commentaar willen horen.
Houd er rekening mee dat er 200 euro budget voor de film was en dat daardoor + het gebrek aan ervaring niet alles optimaal is gelukt...
YouTube - - TIME FLIGHT - short film
Je kunt hem op full screen bekijken in goede kwaliteit.
Danku!!
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Erg leuk gedaan, prachtig eindshot!
Ik zou alleen in het nederlands of met vloeiend engels sprekende acteurs doen, de actrice was helaas bar slecht!
Stab
-
- 8 messages
- 17 votes
Erg leuk gedaan, prachtig eindshot!
Ik zou alleen in het nederlands of met vloeiend engels sprekende acteurs doen, de actrice was helaas bar slecht!
Danku!
Ja daar heb ik al meer mensen over gehoord (het nederlande accent). Misschien was in het Nederlands beter geweest ja. Maar ik vind Nederlands op de een of andere manier altijd zo nep overkomen.
Volgende keer betere casting
Maar daar was nu geen geld voor.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
@ Baldur, erg bedankt voor die site! Het heeft me erg geholpen.
Ik heb een nieuw filmpje gemaakt
. Een lange dit keer. Ik hoop dat het leuk is om te zien. Je kunt ook luisteren.
(embed)
Part 2, My Top 20 Movie Tracks Part 2 on Vimeo
Het is gebaseerd op hoe het in de film is gebruikt, niet van cd's ofzo. Ook wou ik er niet meer dan 2 van één film in hebben.
Ik heb er weer met plezier naar gekeken en geluisterd. Mooi gedaan en prachtige nummer 1! Ik had wel de score van Gladiator van Lisa Gerrard en Hans Zimmer verwacht eigenlijk.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Ik heb één filmpje op internet staan. Vorig jaar, toen ik pas een camera gekregen had, met een paar neven op een verveeld uurtje in elkaar gestoken in de garage van m'n oma. Het stelt niets voor, maar ik wou het gewoon even tonen.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Leuk gedaan met die special effects. Hoe is dat gelukt?
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Met een bepaald programma dat mijn oudste neef kende van zijn filmopleiding (hij maakt bedrijfsvideo's en dergelijke). Ik heb het niet meer op mijn computer staan en weet de naam niet meer.
AddictedToMovies
-
- 1780 messages
- 0 votes
Bahbahbah, ik ben bezig met zo'n filmpje over mijn top 10 filmmakers, en heb de helft af, wat ik op youtube heb gezet, maar die verwijdert het geluid omdat ik copyright schend... Heeft iemand een alternatieve site waar er niet zoveel gezeik is rond copyright?
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Bahbahbah, ik ben bezig met zo'n filmpje over mijn top 10 filmmakers, en heb de helft af, wat ik op youtube heb gezet, maar die verwijdert het geluid omdat ik copyright schend... Heeft iemand een alternatieve site waar er niet zoveel gezeik is rond copyright?
Jah dat is echt niet leuk met die copyright. http://www.vimeo.com dit is een goeie site.
AddictedToMovies
-
- 1780 messages
- 0 votes
Bedankt! Zo, hier is dan deel 1: Top 10 Greatest Directors of all time (Part I) on Vimeo van imo de beste filmmakers aller tijden. Er zitten heel veel schoonheidsfoutjes in, ik weet 't. Maar is 't een beetje kijkbaar of veels te lang/saai? Reacties, tips, kritiek, etc. worden op prijs gesteld!
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Nice, AddictedToMovies
maarrreuuu.... geen Kubrick? 
AddictedToMovies
-
- 1780 messages
- 0 votes
Nummer 5 t/m 1 moet nog komen, wees niet bang. 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Leuk! En tof dat je Gimme Shelter bij Scorcese gebruikt 
AddictedToMovies
-
- 1780 messages
- 0 votes
Allebei bedankt voor je reactie!
Over een paar dagen zal deel 2 wel af zijn, met Kubrick.
AddictedToMovies
-
- 1780 messages
- 0 votes
Hier is dan deel 2: Top 10 Greatest Directors of all time (Part II) on Vimeo
Fijne kerst/feestdagen iedereen!
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Afgelopen oktober onze eerste fictiefilm (komedie, 7 minuten) voor de HKU gedraaid. Technisch nog niet helemaal af (vooral kleurcorrectie en audio moet nog een keertje goed worden afgewerkt), maar het idee is er:
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Leuk filmpje, ook geinig om Hunter even te zien. Heb ik nog mee gesproken op de open dag.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Vandaag meegedaan aan Kunstbende 2010, voorrondes Flevoland (jongeren wedstrijd). Helaas niet in de prijzen gevallen. Ik zou toch graag willen weten wat mensen ervan vinden, positief of negatief. Met tips/opbouwende kritiek kan ik meer dan niks.
Het filmpje moest realistisch overkomen, het gaat over een saaie dag. Vandaar dat het filmpje ook saai gevonden kan worden. Er zit geen echt plot in, omdat wij hier niet van houden. Het ging erom: Niets is wat het lijkt.
Het thema van kunstbende was tijd: vandaar... ach dat zie je wel.
We hebben er niet heel lang aangewerkt, omdat wij tijdnood hadden. Maar dat zijn allemaal argumenten die de film niet versterken, dus ik bespaar jullie: veel kijkplezier.
Hier nog een korte omschrijving van het verhaal:
Elke derde maandag van januari wordt beschreven als de meest deprimerende dag van het jaar: Blue Monday. Blue Monday verteld het verhaal van Rianne over haar beleving van deze dag.
Oja, sorry voor het camera werk. Wij zijn nog beginners en qua camera/licht zijn wij nog niet echt op het rechte pad.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Over het gehele filmpje zal ik maar even zwijgen.
Maar hier heb je alvast twee eenvoudige tips:
1. Vermijd in/uit zoomen tijdens 'n shot zo vaak mogelijk. Dit is namelijk erg lelijk tijdens een amateurfilmpje.
2. Maak de volgende keer gebruik van 'n statief.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Inderdaad, dankjewel. Ik kwam erook achter wanneer ik de beelden op mijn computer zet dat de handycam geluiden maakt bij het in/uitzoomen... Erg moeilijk om die weg te halen.