• 178.163 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.003 votes
Profile

Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

hannanasje wrote:

kijk dan deze

(afbeelding)

Vet leuk haha. Nooit gedacht dat mensen hun konijnen zo door de woonkamer zouden laten huppelen haha. Gaan ze ook op je schoot zitten en zo?

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Ik wil toch even wat foto's plaatsen van mijn Cavia Milo. Het zijn er niet zo heel veel. Maar toch:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

jumpstylemovie wrote:

Weer eens wat plaatjes van Basje. Vooral die laatste is leuk, daar heeft ze zo'n vals lachje

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Jouw kat heeft tenminste échte kattenogen (beetje schuin en niet zo rond) Mooie blik inderdaad

En de cavia in z'n groene tunnel is ook wel gaaf grappig beestje (@ tommykonijn )

(Omg ik zie zoveel leuke dieren hier! allemaal ongetwijfeld lieve honden bv)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

tommykonijn wrote:

Ik wil toch even wat foto's plaatsen van mijn Cavia Milo. Het zijn er niet zo heel veel. Maar toch:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Wat een schatje! Cavia's zijn cool.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

@Dreiecke Ja die groene tunnel vond ik nog op zolder. Was iets wat ooit bij de Lego gehoord heeft. Hij vind het best leuk hoor want hij zit er altijd in. Alleen knaagt hij er soms aan (je ziet op de foto dat de randjes wat gescheurd zijn)

@Elineloves Ja Geweldig die geluiden wat ze maken.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Hij kijkt lief! Gaat ie, net als G-Force, de misdaad bestrijden ?

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

tommykonijn wrote:

@Dreiecke Ja die groene tunnel vond ik nog op zolder. Was iets wat ooit bij de Lego gehoord heeft. Hij vind het best leuk hoor want hij zit er altijd in. Alleen knaagt hij er soms aan (je ziet op de foto dat de randjes wat gescheurd zijn)

Lijkt een beetje op een schildpad met dat ding

Echt leuke diertjes die Cavia's

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

@soom: Ja, wie weet wat hij 's nachts doet als wij slapen.. Ik zie hem al uit zijn kooitje lopen, de wapens pakken etc.

@Brix: Haha, nu je het zegt ja. Soms zit hij er helemaal in (zie je zijn kop niet) en begint ie van binnenuit te bewegen en die tunnel beweegt dus mee. Lijkt het net of dat ding leeft Leuke beestjes zijn het idd.

eppo349

• 874 messages
  • 4064 votes

Dit is mijn huidige veestapel, vanmiddag genietend van de zon.

(afbeelding)

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

Zo'n koddige diertjes! Ik zou ze direct kunnen doodknuffelen. Niet echt, natuurlijk want dan zou je wel heel boos kijken.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Sommige katten... Brr.

Geluid op 25 en volle scherm gebruiken hiervoor.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

eppo349 wrote:

Dit is mijn huidige veestapel, vanmiddag genietend van de zon.

(afbeelding)

Aah lief

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Spencer was gisteren jarig, 1 jaar! Hij is groot aan het worden. Ik voel me echt een trots moedertje, haha.

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Congrats Spencer ! (& mom)

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76930 votes

De hond is schattig maar het baasje is mooier

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

stinissen wrote:

De hond is schattig maar het baasje is mooier

En je vrouw kijkt niet mee als je zo'n opmerking maakt ?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik snap nog steeds niet hoe Stinissen uberhaupt tijd heeft om een vrouw te onderhouden of om zelfs maar te eten, laat staan een baan te hebben, als je kijkt naar hoeveel films hij per dag bekijkt.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

(afbeelding)

Onze American Stafford pup Megan

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

jumpstylemovie wrote:

Ik snap nog steeds niet hoe Stinissen uberhaupt tijd heeft om een vrouw te onderhouden of om zelfs maar te eten, laat staan een baan te hebben, als je kijkt naar hoeveel films hij per dag bekijkt.

Eten tijdens het film kijken, vrijen tijdens het film kijken, knuffelen tijdens het film kijken, praten tijdens het film kijken.. Misschien is hij wel heel goed in multitasken en heeft hij weinig slaap nodig?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Joy4ever wrote:

(afbeelding)

Onze American Stafford pup Megan

Ben je daar nou je hond aan het wurgen?

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

The Oceanic Six wrote:

Ben je daar nou je hond aan het wurgen?

Ik ben haar alvast vals aan het maken voor het geval ik een Ajacied op straat tegenkom

Ofwel: pups zijn nog niet bepaald fotogeniek, ik moest even haar koppie vasthouden om die goed op de foto te krijgen .

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Lievv.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Misschien niet helemaal het juiste topic.

Vandaag een dag eerder teruggekomen van het IFFR omdat mijn hond op sterven ligt. Hij heeft al meer dan anderhalve week niet meer gegeten en is dus flink afgevallen. Schrok behoorlijk toen ik thuis kwam want het is meer een ribbenkast. We zijn een paar keer naar de dokter geweest en die zei de ene keer dat hij oversext was en gaf daar pillen voor. We hadden hem namelijk nooit gecastreerd. Maar de pillen werkte voor geen meter...

Een paar dagen later nog een keer naar de dokter geweest omdat de pillen niet aansloegen. Toen gaf die ons pillen mee voor misselijkheid en prednison (?). Nu bibbert hij ook ontzettend veel. En ik vraag me af of die niet gewoon ziek is of een virus heeft? In plaats van te eten drinkt hij ontzettend veel. Iets wat hij nooit eerder gedaan heeft..

Heeft er iemand hier verstand van of eerder meegemaakt? Hij is nog jong (12 jaar), is een Jack Russel en we zijn nog nooit eerder naar die dierenarts moeten gaan. Was een uiterst enthousiaste hond die ontzettend actief was. Nu ligt hij erbij alsof het einde nabij is...

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat is heel vervelend om te horen.

Moet wel zeggen dat ik het maar een rare DA vind, eerste wat ik zou doen is naar een andere DA gaan voor een second opinion, want dit lijkt nergens op. De klachten die jij omschrijft doen me denken aan nierfalen. Dat komt best veel voor op oudere leeftijd, want laten we wel wezen, 12 jaar is zeker niet jong meer voor een hond. Dat zou dus kunnen, klachten zijn: sloom, lusteloos, vacht kan uitvallen, afvallen van gewicht en dus ook weinig eten en veel drinken. Daar zou je dus eens naar kunnen laten kijken.

Sowieso dus naar een andere DA die misschien een wat uitgebreider onderzoek doet, dan een hond gelijk pillen geven voor hun seks drang etc. Slaat nergens op.

Dus als advies zou ik je willen geven: naar een andere DA, uitgebreid onderzoek laten doen en mocht daar niks uitkomen dan zou het zomaar eens de ouderdom kunnen zijn. Want zelfs voor kleine hondjes is 12 al een hele leeftijd

Sterkte!

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Helemaal eens met de mening van Rianneke.

Wel erg triest dit.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Vandaag voor een second opinion gegaan en meteen een echo laten maken. Het is dus een tumor van een halve tennisbal in zijn lever...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jeetje! Arm beestje. En dan kreeg je te horen dat hij oversekst is.. Dit had al veel langer ontdekt kunnen worden dus? En nu, een operatie om dat ding er uit te halen?

Sterkte Verhoeven!

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Man, dat is erg...

Maar wel goed dat je voor een second opinion bent geweest.

Is er nog hoop?

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Leverkanker is iets wat volgens de (ervaren) dierenarts de 'laatste' tijd veel voorkomt. Hij had een vermoeden dat het aan het voer ligt wat je in de winkels kunt kopen. Ongeveer 3 / 4 dagen per week at Rocky (zo heet onze hond) met de tafel mee en de rest van de dagen brokjes (af en toe met jus).

Toch wel vreemd hoe een kankergezwel binnen een maand tijd zo snel kan groeien. Ben ook benieuwd hoe lang hij het nog vol gaat houden. Volgens de dierenarts is het een sterke hond die veel kan verdragen. We hebben nog speciaal (vloeibaar) voedsel en (sterke) medicijnen meegekregen om het lijden enigszins verdraagzaam te maken. Er is dus geen hoop meer, Brix / Eline.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.