• 178.092 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.531 votes
Profile

Het school en studie topic

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik moet er ook nog 4 doen. Normaal gezien 3 (Nederlands, Wiskunde en Geschiedenis) maar omdat ik gisteren na mijn examen ziek ben geworden zal ik waarschijnlijk Systeembeheer moeten inhalen... Ik haat ziek worden in de examens!

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Oei dat is best wel klote. Ik had dat 2 jaar geleden ook, moest ik op men 'vrije' dag om 8u naar school komen om men examen te maken.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jeps, dat zit er bij mij waarschijnlijk ook aan te komen.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Sterkte

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Nog Frans en Duits te gaan!

Frans is absoluut hoofdvak !

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Hier ook tentamenweek. Twee toetsjes, ICT en Microeconomics, en dan vakantie!

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Nog te gaan, of is dat alles wat je moet afleggen?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Dat is alles! Maar vergis je niet, voor die twee toetsjes moet je meer stof doornemen dan voor de gehele schoolexamens op de middelbare (kan ook gauw natuurlijk ).

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Heb net mijn laatste examen, Duits, afgelegd. Nu ben ik klaar, morgen moet ik wel nog eens naar school om naar Monsieur Batignole te kijken. Donderdag vrij en Vrijdag een uurtje naar school voor rapport.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb vanavond kerstuitvoering op de PABO. Mijn groepje en ik gaan een schimmenspel opvoeren van Jip en Janneke, en ik ben voorlezer.

Ben benieuwd hoe ik het er, al stotterend, vanaf ga brengen.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Juf Eline gaat voorlezen! Komt er een filmpje van op internet te staan? Veel plezier en/of succes in elk geval.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, de voorstelling zal gefilmd worden, maar of ik hem nou ergens wil uploaden... liever niet. Zeker niet aangezien ik tijdens het voorlezen 5 verschillende stemmetjes gebruik. Dat zal me mijn leven lang blijven achtervolgen hier.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Hahahahhaha, doen! Wie weet mag je een keer voice-casting doen bij de nieuwe Pixar .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hey, je brengt me op ideeën.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Stukje studieontwijkend gedrag dat ik dit tik, maar dat terzijde..

Studeer inmiddels bijna 4,5 jaar Criminologie in Rotterdam, en ben zo'n beetje in de eerste fase van de scriptie beland. En dat is zoals anderen misschien wel kunnen beamen nogal vervelend omdat je eigenlijk niet zo goed weet welke kant je op wil. Heb inmiddels wel een vrij duidelijke theoretische afbakening, dus weet wel wat ik wil, maar nu nog uitwerken.

En nu aan het werk..

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

En wat is het dan geworden?

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ik had al wel een onderwerp; Vrijwillige nazorg ex-gedetineerden. Mijn probleemstelling is inmiddels;

In hoeverre komt het beleid van de vrijwillige nazorg van ex-gedetineerden van de gemeente Rotterdam overeen met het onderscheid in het theoretisch kader, zoals uitgewerkt door Moffitt, van de Adolescence-Limited en Life-Course Persistent daders.

Snap je?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Interessant onderwerp, maar verder..

Lijkt me moeilijk joh! Zou er slapeloze nachten van krijgen geloof ik. Knap dat je dit doet.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

1 + 1 = 2 lijkt me Montorsi

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ik snap je stelling wel, maar ken het theoretische kader (uiteraard) niet. Succes ermee. Wanneer ben je klaar en wat ga je ermee doen?

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Scriptie zou in Juli klaar moeten zijn, maar dan ben ik waarschijnlijk nog niet klaar met al m'n vakken, dus ik reken een beetje op volgend jaar winter.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Net zoals ik dus, eerst afstuderen, daarna de vakken afronden. Ik hoop in maart eindelijk eens klaar te zijn.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

En wat doe jij?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Digital Media Design. Simpel gezegd, alles wat digitaal en interactief is, van websites tot interactieve installaties op beurzen, touchscreen-tafels etc. Ik ben nu al 3 jaar aan het werkt als freelancer en heb 1,5 jaar geleden, na het afstuderen, een bedrijf met medestudenten opgericht, waar ik sinds april uit ben gestapt. Nu wil ik eerst eens mijn laatste vakken afronden voordat ik weer werk aanneem, anders komt het er niet meer van.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

succes dan maar!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Thanks! Dat gaat wel goedkomen .

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Montorsi wrote:

Studeer inmiddels bijna 4,5 jaar Criminologie in Rotterdam, en ben zo'n beetje in de eerste fase van de scriptie beland. En dat is zoals anderen misschien wel kunnen beamen nogal vervelend omdat je eigenlijk niet zo goed weet welke kant je op wil. Heb inmiddels wel een vrij duidelijke theoretische afbakening, dus weet wel wat ik wil, maar nu nog uitwerken...

Misschien geruststellend: je eerste hoofdstuk met afbakening, onderzoeksvragen en opzet is het moeilijkst. Als je dat als een huis hebt staan, is de rest "piece of cake" en leuker ook. En wellicht zul je je probleemstelling/vragen gaandeweg nog wat aanpassen

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Ben zopas na een telefoontje te weten gekomen dat ik van mijn school gesmeten ben. Waarom? Omdat ik een keer niet ben komen opdagen tijdens de strafstudie (zat bij de dokter) en omdat er in mijn verslag van de Posterbeurs negatief gesproken wordt over men klastitularis.

Ik ben momenteel dus schoolloos.

H1DD3

• 435 messages
  • 433 votes

Er zit vast wel meer achter dan alleen dat. Moest je van te voren niet vaak met je ouders naar de deelschoolleider/directeur ofzo? Naja, succes ermee.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Nee hoor. Ik had wel een contract maar dat heb ik weggewerkt in november. Danku wel .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.